transfers seizoen 2016-2017

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

19 Jul 2016 18:08
Nog 2,5 week voordat de competitie begint....
Keeper hebben we nog niet. (Nergens is het officieel bevestigd geworden dat contract ondertekend is van 2 jaar)
Vervanger voor Peeters hebben we nog niet. (Of het word een ander systeem of Losjah gaat deze taak overnemen)
En dan nog moet er zowiezo een middenvelder erbij..
Aanval is ook nog niet compleet of je moet 4-4-2 gaan voetballen en dan nog moet er een aanvaller erbij komen.
Verdediging moet er ook nog eentje bij komen.
Officieel hebben we 6 verdedigers. Nu 5 omdat Moustafa tijdelijk weg is. En weet niet of Kuijpers een hele wedstrijd kan voetballen.
Nys en shermaine kunnen ook als het moet in de verdediging gezet worden, maar dan word het middenveld weer de dupe ervan..

Dus 2,5 week voordat de competitie begint moet er nog heel wat naar MVV komen.
En nu maar hopen op geen blessures in de oefenwedstrijden, want dan zijn we nog verder van huis.
Maar nog steeds alle vertrouwen in MVV. :thumbsup:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

19 Jul 2016 18:41
Nou bij iemand die er alle vertrouwen in heeft, had ik nu juist een iets andere tekst verwacht. Of is het sarcastisch bedoeld.
The following user(s) said Thank You: Ivinho

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2016 20:47
mvv4ever en anderen, het nare aan de positie van MVV is voor MVV de goede deals niet (althans, niet allemaal) voor de start van de competitie gesloten worden. Een deel gebeurt echt pas na de competitiestart. Dat is het nadeel van een transferwindow dat tijdens de eerste vier wedstrijden nog gewoon open is. Als je geld genoeg hebt, leg je wat extra neer en heb je je selectie voor die vier wedstrijden compleet. MVV kan dat ook doen, maar dan staat er een kwalitatief mindere selectie dan we nu (hopen te) krijgen.

Ik weet het, het is al jarenlang hetzelfde verhaal. En echt, het gaat ieder jaar een heel klein stapje beter. Vorig jaar zijn we pas echt met langere contracten kunnen gaan werken. Op de eerste training hadden we dit jaar veel meer contractspelers dan voorgaande twee jaren. Maar het gaat erg langzaam. Het gaat mij eigenlijk ook te langzaam, maar het is niet anders.

Áls de schulden straks zijn afgelost, áls er wat extra sponsorgeld wordt binnengehaald, dan zullen we een iets grotere stap kunnen maken. Ik geloof in de manier waarop MVV het doet. Let op, als MVV het lukt om over een paar jaar vaste bespeler van de top-5 te zijn, kan er zo maar een vliegwiel-effect ontstaan. Dan komen die 1500 man die we verloren zijn, weer terug. Dan willen de sponsoren er weer bijhoren. Maar dat krijg je niet zo maar, zelfs niet met een half jaar onverwachts eerste staan, zo leert het recente verleden.

De play-offs afgelopen jaar smaken naar meer. Geloof maar dat dat gevoel ook binnen MVV leeft.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

19 Jul 2016 21:21
dat weten we nu wel maar je maakt mij niet wijs dat ze ver zijn met het het binnenhalen van spelers die nu op proef zijn.

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

19 Jul 2016 21:34 - 19 Jul 2016 21:34
Hoezo niet. Denk dat die spelers als ze het gevoel hadden dat MVV niet serieus bezig met ze zou zijn (N'Koyi, Pedro, O'Connor) wel lekker waren vertrokken naar een andere club/land.
Last edit: 19 Jul 2016 21:34 by Peter Pan.

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jul 2016 10:20
MVV weet precies wie wel en wie niet. Ook de keeper. Tot nu toe zie je als buitenstaander een aantal dingen die uitzien als ze doen maar iets. Maar achter de schermen wordt wel degelijk gewiekst en geduldig onderhandeld met degene die graag met de ster op de borst willen spelen komend seizoen. Zie het als het maken van een aantal schijnbewegingen met als resultaat een prima pleugske.

#VeerzienMVV, Veerzienanders.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, Lassie80, Jim Cemint, Ivinho

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

20 Jul 2016 10:39
dat is nou precies wat ik al de hele tijd roept,ze weten heus wel met wie ze verder willen gaan.Maar mijn vader zei altijd geduld is een schone zaak het komt altijd wel goed.Wat ik zo leest krijgen wij een degelijke selectie die echt wel met de eerste 6kunnen gaan strijden voor de titel geloof mij maar,het is nu belangrijk dat de spelers snel met elkaar kunnen groeien naar een hechte en sterke groep.Het enige wat wij kunnen doen is achter onze jongens gaan staan ,en een blok vormen naar de spelers toe.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jul 2016 11:00
Roei baank wrote: MVV weet precies wie wel en wie niet. Ook de keeper.
Ik gok/hoop nog steeds op David Meul...

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

20 Jul 2016 11:29 - 20 Jul 2016 11:30
Jim Cemint wrote:
Roei baank wrote: MVV weet precies wie wel en wie niet. Ook de keeper.
Ik gok/hoop nog steeds op David Meul...

Hij heeft vooral gekeept voor Cambuur en Willem II en is al wat ouder (uit 1981, 35 jaar) dus zal niet echt goedkoop zijn. Maar dit is wat MVV nodig heeft. Een ervaren eerste keep.
Last edit: 20 Jul 2016 11:30 by Schapendonk.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jul 2016 12:07
Is naar geinformeerd: te duur!

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

20 Jul 2016 12:22
Zonder goede spits geen prijzen. Dat we aan een nacompetitie hebben deel genomen was leuk maar eigenlijk belachelijk. En zo zal het altijd middelmatig blijven in San Siro tha Geusselt, jammer. En dat van die spits roep ik al jaren!

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

20 Jul 2016 12:25
Gelukkig denkt niet iedereen zo

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jul 2016 12:52
RedWhiteArmy heeft natuurlijk wel een punt. Als je een serieuze rol van betekenis wil spelen in de Jupiler League, heb je een spits nodig die er 15 in het mandje legt. Daarbovenop moeten dan nog eens de doelpunten van buitenspelers, middenvelders e.d. komen. Dan doe je mee. Volgens mij was Thiebaut onze laatste centrumspits die meer dan 15x scoorde in een seizoen. Brouwers maakte er volgens mij ook 15, maar was geen echte centrumspits (maar wel meer dan welkom natuurlijk). Vorig seizoen was Peeters onze topscorer. Met Nys op een tweede plaats. Allebei middenvelders. Met een echte scorende centrumspits daar bovenop waren we echt wel hoger geëndigd.
The following user(s) said Thank You: middenstip, Janepie

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

20 Jul 2016 13:40
Wat betreft de doelmannen wordt het pijnlijk duidelijk waar het gebrek aan scouting zit. De bevriende makelaars die het weg bezuinigde scouting apparaat moeten opvangen hebben ook een karig aanbod aan keepers. Het zou me niet verbazen als het een schiet tent wordt dit jaar met spelers die amper aan de lat komen en druipen in het 'soppengroen'. Ik denk dat je meer kans hebt om nu nog een goed hotel te vinden in het hoog seizoen, dan dat je last minute een goede keeper gaat zoeken.

Onbegrijpelijk ook dat niemand van de testspelers een contract heeft verdiend? Is de begroting pas klaar in september vraag ik me af om spelers vast te leggen? Of wacht men echt op die buitenkansjes die MVV zien als een nederlaag? Beter 1 vogel in de hand, dan tien in de lucht. Straks zijn ze allemaal gevlogen, kun je de reservebank van EVV gaan aantrekken..

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

20 Jul 2016 13:48
vind dat je naar een combinatie moet kijken van centrumspits en naar een meevoetballende spits ,omdat het hedendaagse voetbal niet meer aan vaste positie gebonden is,iedere voorhoede speler moet in die positie komen kijk naar luuk de jong bij PSV .Maar je moet zorgen dat er wel iemand staat om af te ronden,dat is het voetbal zo als het gespeeld wordt.

Time to create page: 0.352 seconds