transfers seizoen 2016-2017

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

20 Jul 2016 15:18
MVV hoopt dat vlak voor begin van de competitie nog spelers bij eredivisieclubs afvallen, die beter zijn de huidige testspelers.
Daarbij moet je denken aan een keeper en mogelijk een centrale verdediger. Zoals al zo vaak hier verteld komen nog 2-3 spelers van Genk vlak voor begin competitie. De huidige keepers zijn slechts in beeld als 2e keeper..
Ik zou ook willen dat MVV nu al een volledige selectie had, maar MVV denkt een betere kwalitatieve selectie te kunnen samenstellen door te wachten op afvallers van de eredivisie.
houtengerard wrote: Wat betreft de doelmannen wordt het pijnlijk duidelijk waar het gebrek aan scouting zit. De bevriende makelaars die het weg bezuinigde scouting apparaat moeten opvangen hebben ook een karig aanbod aan keepers. Het zou me niet verbazen als het een schiet tent wordt dit jaar met spelers die amper aan de lat komen en druipen in het 'soppengroen'. Ik denk dat je meer kans hebt om nu nog een goed hotel te vinden in het hoog seizoen, dan dat je last minute een goede keeper gaat zoeken.

Onbegrijpelijk ook dat niemand van de testspelers een contract heeft verdiend? Is de begroting pas klaar in september vraag ik me af om spelers vast te leggen? Of wacht men echt op die buitenkansjes die MVV zien als een nederlaag? Beter 1 vogel in de hand, dan tien in de lucht. Straks zijn ze allemaal gevlogen, kun je de reservebank van EVV gaan aantrekken..
The following user(s) said Thank You: Jacques

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jul 2016 16:02 - 20 Jul 2016 16:02
We beginnen in herhaling te vallen.

#geduld #geengeld #iederjaarhetzelfdeliedjeopditforum #geenpaniek #veerzienmvv #veerzienaanders
Boe is dat feeske?
Last edit: 20 Jul 2016 16:02 by Boe is dat feeske?.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

20 Jul 2016 16:17
Men had gehoopt inclusief ik na de positieve berichten over het spelersbudget dat MVV sneller knopen ging doorhakken en versterkingen al gepresenteerd zou hebben buiten Schroijen en de verlengers. Kan je mensen niet kwalijk nemen, is toch teleurstellend dat dan toch weer tot 1 september gewacht gaat worden zoals het er nu uitziet en de competitie alweer 4 wedstrijden bezig is. Niet iedereen kan zijn geduld hiervoor opbrengen zoals jij en ik Boe is dat feeske.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

20 Jul 2016 16:39 - 20 Jul 2016 16:43
Dan is het hopen dat we die 4 wedstrijden met zo min mogelijk kleerscheuren doorkomen. En de tegenstanders zijn de eerste 3 wedstrijden niet de minste.Ik ben eens benieuwd. 6 uit 4 zou in dit geval niet verkeerd zijn maar het kan ook zomaar 1 uit 4 worden en dan sta je stijf onderaan. MVV speelt graag het rad van fortuin geloof ik... :lol:
Last edit: 20 Jul 2016 16:43 by Schapendonk.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

20 Jul 2016 19:20
We moeten nu niet doen alsof MVV grote problemen heeft met de selectie.
Ik vind met de huidige spelers groep incl. testers dat we een behoorlijke groep hebben.
Hier zullen natuurlijk nog wijzigingen plaats vinden. Testers weg en nieuwe kandidaten.
Dat dit allemaal tijd nodig heeft om een goed team te vormen lijkt mij meer dan logisch

En zolang de transfer markt nog weken open blijft hebben we nooit zekerheid. Zelfs spelers kunnen nog weggaan.

Maar elke jup-club zit in deze ellende ook onze komende tegenstanders.
Vvv moet diverse posities vervangen en bij nac, een kampioens kandidaat zijn ze ook nog flink aan het puzzelen.

Resultaten uit de eerste wedstrijden zijn zeker belangrijk maar zullen geen goed beeld zijn van de kwaliteiten van ieder team.

Om dan meteen uit te gaan van het negatieve vind ik niet realistisch.
Voorbereiding verloopt goed en een echte test is komende vrijdag.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Zoewiezoe

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

20 Jul 2016 19:43 - 20 Jul 2016 19:45
Zo mag ik het horen,dat is tenminste positief meedenken en niet dat negatieve gedoe hier op het forum .
Last edit: 20 Jul 2016 19:45 by dreekemvvke. Reason: Had wat vergeten

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

20 Jul 2016 21:13
Er zijn positieve en negatieve berichten. Ook ik switch wel eens want MVV maakt het soms ernaar. Na Helmond-MVV en MVV- VVV weten we precies welke negatieve c.q. positieve gedachten correct zijn.

• Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

21 Jul 2016 09:40
N'Koyi en Pedro krijgen deze week een aanbod van MVV. Beide staan in belangstelling van andere clubs heb ik vernomen, waaronder uit Belgie veel belangstelling voor Pedro maar hij wacht eerst af wat MVV gaat bieden. Daarnaast zijn deze keepers alleen als tweede keeper in beeld en zijn ze achter de schermen druk bezig met een ervaren doelman. Ik weet dat met Meul gesproken is, maar dat vraag en aanbod ver uit elkaar lag.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

• Nietzsche
  • Nietzsche's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

21 Jul 2016 14:59
Tijdens de wedstrijd tegen Jena heb ik vernomen dat Labylle heeft aangegeven erg graag bij mvv te blijven. Die zal wel aansluiten, denk ik.
Also sprach Zarathustra
The following user(s) said Thank You: Jacques

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jul 2016 22:23
Ach, ik ga er maar vanuit dat er ooit nog 2 of 3 huurlingen van genk komen, al hebben ze daar ook geen al te grote selectie, en verder geen nieuwe spelers meer. kan het alleen maar meevallen.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jul 2016 10:22
Ik ga er vanuit dat O'Connor een jaar gehuurd wordt. Als dat niet zo zou zijn, dan had ik wel verwacht dat hij al weg was. Ook Dziubinski zie ik terugkeren voor een contract te tekenen. Deze jongen zal niet al te veel geld vragen, maar kon mij ook wel overtuigen in de wedstrijden die hij meedeed.

Van Knipping is nog niks officieel gemaakt, kwestie van tijd?
Hopelijk bindt MVV dit weekend of volgende week Pedro en N'Koyi. Dan heb je een mooie voorhoede. De naam van Paulissen zingt ook rond, maar hij zou al met Helmond Sport gesproken hebben? Ook al vind ik hem een misselijk mannetje, qua voetbalcapaciteiten is hij welkom! Zou een uitstekende vervanger van Peeters zijn.

De eerste doelman zou een afvaller zijn uit de eredivisie, of een andere competitie.
Erik Cummins van GAE
Alessandro Damen van Excelsior (wel flink geblesseerd geweest, scheurtje in zijn kruisband van zijn rechter knie, zal wel langzamerhand fit zijn).
Met David Meul zou gesproken zijn? Dat zou wel een topper zijn. Ook al heeft hij de laatste jaren niet veel gespeeld meer.

• Rojablanco
  • Rojablanco's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

22 Jul 2016 12:52
Uit betrouwbare bron vernomen dat begin volgende week weer een nieuwe poolse testspeler zich komt melden, het zou gaan om Niklas Zulciak een aanvallende middenvelder, die voor het laatst in het 2e van Lech Poznan heeft gespeeld, ook deze speler zou via Kowalik bij MVV komen.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jul 2016 13:48
Rojablanco wrote: Uit betrouwbare bron vernomen dat begin volgende week weer een nieuwe poolse testspeler zich komt melden, het zou gaan om Niklas Zulciak een aanvallende middenvelder, die voor het laatst in het 2e van Lech Poznan heeft gespeeld, ook deze speler zou via Kowalik bij MVV komen.

Kowalik probeert veel spelers te slijten aan mvv.Ook deze heeft nog geen indrukwekkende cv.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jul 2016 16:12
Die keeper Procek is niet via Kowalik overigens voor de duidelijkheid.

• Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jul 2016 16:34
En Dzubinski is iedereen positief meegevallen..
The following user(s) said Thank You: SJENG@BOSCHPOORT

Time to create page: 0.352 seconds