transfers seizoen 2016-2017
- dreekemvvke
-
- Banned
-
Re: transfers seizoen 2016-2017
27 Jul 2016 18:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Jul 2016 19:28 - 27 Jul 2016 19:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 19:37 - 27 Jul 2016 19:44Schapendonk wrote: Tja zoals het er nu naar uitziet (zonder benoemens waardige spits) wordt het 0 uit 3 en misschien zelfs 0 uit 4 want Oss (de 4e tegenstander van MVV) wint gister even van eredivisionist Excelsior met 2-0. Het is maar vriendschappelijk, ik weet het, maar het staat er wel. Ik denk niet dat we met alleen Verheijdt punten gaan halen uit de eerste 4 wedstrijden. Verhijdt is niet verkeerd maar ik zie hem het liefst in de laatste 25 minuten. Ik zeg overigens de eerste 4 wedstrijden want dan sluit de transfer markt. Ik kan zelfs de eerste 5 wedstrijden zeggen omdat de 5e wedstrijd op 28 aug. uit naar Achilles is. En die wonnen pas met 5-1 van Nec. Dat zijn me pas even uitslagen. 5-1!! Vriendschappelijk of niet. MVV kan zijn borst nat maken.
Wat een gespeculeer. Je zegt; het zijn maar oefenwedstrijden, maar in je betoog haal je keer op keer de oefenwedstrijden aan.
Pas na meerdere competitie wedstrijden kun je zien voor welke ploegen MVV zijn borst nat moet maken. Niet nu al... Tenzij jij een ervaren voetbal analyticus bent die al deze oefenwedstrijden van onze eerste tegenstanders hebt waargenomen. Dan neem ik mijn woorden terug.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Jul 2016 19:46Overigens ben ik geen voetbal analyticus. Ik vind het gewoon opmerkelijke uitslagen net zoals PSV-Fc Eindhoven-0-1 gisteren. Meer niet. Dus MVV hoeft zijn borst niet nat te maken voor VVV en NAC zeg je?? Oké nu ben ik gerust gesteld.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
27 Jul 2016 19:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Jul 2016 19:50 - 27 Jul 2016 19:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 19:58Schapendonk wrote: Ja ik zeg het zijn maar oefenwedstrijden omdat als ik dit niet erbij zeg, ik als antwoord krijg; ja maar het zijn maar oefenwedstrijden. Daarom zeg ik; het zijn maar oefenwedstrijden, ik weet het, maar de uitslagen staan er wel. Ik beantwoord daarom al het antwoord dat ik van te vore weet te krijgen. Namelijk: het zijn maar oefenwedstrijden dus dit zegt niks.
Overigens ben ik geen voetbal analyticus. Ik vind het gewoon opmerkelijke uitslagen net zoals PSV-Fc Eindhoven-0-1 gisteren. Meer niet. Dus MVV hoeft zijn borst niet nat te maken voor VVV en NAC zeg je?? Oké nu ben ik gerust gesteld.
Nu krijg je dit antwoord. Het zijn maar oefenwedstrijden maar toch vind je de uitslagen ervan belangrijk? Dan spreek je je zelf toch tegen?
Ik zeg niet dat je voor NAC en VVV je borst niet hoeft nat te maken. Dat zijn topploegen waar je geen oefenwedstrijd voor hoeft te zien. Maar waar jij de wijsheid vandaan haalt dat MVV dat wel tegen Achilles en Oss moet doen vind ik erg discutabel.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 20:01Schapendonk wrote: Ja ik zeg het zijn maar oefenwedstrijden omdat als ik dit niet erbij zeg, ik als antwoord krijg; ja maar het zijn maar oefenwedstrijden. Daarom zeg ik; het zijn maar oefenwedstrijden, ik weet het, maar de uitslagen staan er wel. Ik beantwoord daarom al het antwoord dat ik van te vore weet te krijgen. Namelijk: het zijn maar oefenwedstrijden dus dit zegt niks.
Overigens ben ik geen voetbal analyticus. Ik vind het gewoon opmerkelijke uitslagen net zoals PSV-Fc Eindhoven-0-1 gisteren. Meer niet. Dus MVV hoeft zijn borst niet nat te maken voor VVV en NAC zeg je?? Oké nu ben ik gerust gesteld.
Nu krijg je dit antwoord. Het zijn maar oefenwedstrijden maar toch vind je de uitslagen ervan belangrijk? Dan spreek je je zelf toch tegen?
Ik zeg niet dat je voor NAC en VVV je borst niet hoeft nat te maken. Dat zijn topploegen waar je geen oefenwedstrijd voor hoeft te zien. Maar waar jij de wijsheid vandaan haalt dat MVV dat wel tegen Achilles en Oss moet doen vind ik erg discutabel.
Ik ben hier niet om jouw gerust te stellen, ik ben hier omdat ik jouw mening niet met je deel.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Jul 2016 20:07 - 27 Jul 2016 20:17En nu krijg jij je antwoord; ja ik vind de uitslagen wel belangrijk (zie de vorige zin.)
Je hoeft mijn mening ook niet te delen. Daarom is dit een forum. Ik respecteer die van jou en zo komen we misschien tot een beter inzicht/geheel.
Maar jij spreekt jezelf wel tegen. Kijk maar eens terug.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 20:32omnisciens wrote: MVV heeft inderdaad een aantal amateur keepers benadert voor een selectie/trainingsmiddag op korte termijn.
Dus tja, de nood is redelijk aan de man, aan de andere kant, waarom "veel" betalen voor een speler die waarschijnlijk nooit speelt
Ik wil ook best op de bank zitten. :woohoo:
Hoef ik nog niet eens salaris voor te hebben.
Een 3de keeper moet je huren of hij moet op amateurbasis hier keepen. Kost niks dan en zo hoort het ook.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 21:14Schapendonk wrote: Nee ik spreek me niet tegen. Het zijn maar oefenwedstrijden is wat jij ervan vind. Niet ik. Kijk naar de zin: het zijn maar oefenwedstrijden ik weet het (een antwoord op een eventueel antwoord),maar de uitslagen staan er wel ( mijn visie).
En nu krijg jij je antwoord; ja ik vind de uitslagen wel belangrijk (zie de vorige zin.)
Je hoeft mijn mening ook niet te delen. Daarom is dit een forum. Ik respecteer die van jou en zo komen we misschien tot een beter inzicht/geheel.
Maar jij spreekt jezelf wel tegen. Kijk maar eens terug.
Dan zal het wel aan mijn begrijpend lezen liggen. Ik respecteer ieders mening dus ook die van jouw.
Ik word persoonlijk een beetje moe van alle negativiteit. Ieder jaar wordt het zelfde liedje gerepeteerd. Ieder jaar komt het weer goed.
Misschien stel ik je daar wel mee gerust.
- Armand
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 21:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Jul 2016 21:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2016 21:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
28 Jul 2016 07:53 - 28 Jul 2016 07:55Please Log in or Create an account to join the conversation.