MVV Wall of Support

12 juli 2016 17:35
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Wall of Support #16
Een zeer mooi initiatief en ik hoop dat er genoeg tegels verkocht zullen gaan worden. Maar eerlijkheidshalve wil ik wel zeggen dat ik me als supporter steeds meer uitgemolken voel.

ik steun mvv al met een seizoenskaart, lid van veer zien mvv, koop regelmatig merchandise en drink ook het nodige.
Dan komt mvv met hun 1902 seizoenskaart pracht initiatief waarbij ze beweren dat volgens onderzoek 70% dit zou willen. Vraag me af welk onderzoek als seizoenkaarthouder nooit iets over gehoord en nu komt de mvv steen voor een kleine 100 euro.
Het blijft me opvallen dat telkens in dezelfde vijver wordt gevist, de supportervijver!

ik ben er nu even klaar mee maar ik hoop van harte dat dit prachtige initiatief een geweldig succes wordt en dat ik moet zeggen had ik ook maar een steen gekocht!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, les rouges blancs, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 17:36 12 juli 2016 17:38 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Wall of Support #17
Erpje, ja dus?

Beter goed gejat dan slecht bedacht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 17:39
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV Wall of Support #18
Die €19,02 heb je bij de 3 oefenwedstrijden in de geusselt al eruit, als je dus toch al van plan was om te gaan legt MVV er in principe op toe..

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 17:39 12 juli 2016 17:46 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Wall of Support #19
Zjus Tuutsje .... en levenslang stadionverbod voor die "zaate nettekkes" die er tegen pissen.... !
De wets mer noets heij.... :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 18:13
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #20
Ik was overigens niet op de hoogte van een soortgelijk idee bij die ene andere club.
Daarnaast is dit zeer veel gebruikt in Duitsland en Engeland, dus natuurlijk is dit geen mega origineel idee en word ook nergens beweerd. Maar maakt dat wat uit? Mensen vinden het leuk en de club heeft er profijt van.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 18:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV Wall of Support #21

erpje schreef : Hebben we toch niet gepikt van Oda?

www.rodajc.nl/trots/


Er zijn zo veel clubs die zoiets hebben in het buitenland en vast ook in Nederland. Newsflash: MVV is niet de enige met seizoenskaarten en het schijnt dat andere clubs ook sjaals verkopen... als Roda bier verkoopt, betekent dat dan dat ik niet meer mag drinken tijdens de wedstrijd???

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 18:21 12 juli 2016 18:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Wall of Support #22

De_Lange schreef : Een zeer mooi initiatief en ik hoop dat er genoeg tegels verkocht zullen gaan worden. Maar eerlijkheidshalve wil ik wel zeggen dat ik me als supporter steeds meer uitgemolken voel.

ik steun mvv al met een seizoenskaart, lid van veer zien mvv, koop regelmatig merchandise en drink ook het nodige.
Dan komt mvv met hun 1902 seizoenskaart pracht initiatief waarbij ze beweren dat volgens onderzoek 70% dit zou willen. Vraag me af welk onderzoek als seizoenkaarthouder nooit iets over gehoord en nu komt de mvv steen voor een kleine 100 euro.
Het blijft me opvallen dat telkens in dezelfde vijver wordt gevist, de supportervijver!

ik ben er nu even klaar mee maar ik hoop van harte dat dit prachtige initiatief een geweldig succes wordt en dat ik moet zeggen had ik ook maar een steen gekocht!


Precies dit. Ook wordt dit seizoen het lidmaatschap van de supportersclub uit het Veer Zien MVV donateurschap gehaald en moet je deze apart afsluiten. Ik begrijp dat er kosten worden gemaakt, maar laat alsjeblieft een blijk van waardering zien voor mensen die al jaren doneren. Al is het maar 0,5% korting op deze aanvullende pakketten, puur als symbolische blijk van waardering. Degene die al vijf jaar trouw maandelijks betaalt aan VZM, moet evenveel betalen als een eendagsvlieg die zo'n tegel met zijn naam erop koopt. Dat voelt een beetje dubbel eerlijk gezegd.

Neemt niet weg dat het een goed idee is. Wellicht dat het geld gebruikt kan worden voor het bekostigen van verdere decoraties in de Geusselt. Bijvoorbeeld wapens van buurgemeenten om extra sponsoren te werven en inkomsten te genereren, zoals ik al eerder hier opteerde. Hopelijk bekijkt MVV dat gegeven, ik ben van mening dat je daar veel goodwill mee creëert.

@Erpje
Roda pronkt ook met andermans veren. Er zit geen patent op, dus ik zie het probleem niet. Ik begrijp wel waarom die steen hier het dubbele kost, dat is nu eenmaal het verschil in de grondprijs tussen een stad en achterland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 18:28
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #23
De vijver is niet alleen supporters die altijd in het stadion zitten. Sponsoren, oud voetballers, huidige spelers ed.
Daarnaast is dit iets wat voor een "eeuwigheid" blijft hangen. Daarnaast is met het gespreid betalen getracht de kosten wat dragelijker te maken. Daarnaast is het ook begrijpelijk als het "nu" even to much is.
Iedere stop, winter en zomer, herhalen we de actie:) Hij is immers voor eeuwig

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 18:46
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #24
Ik wil wel even een punt duidelijk maken. Ik zie net die walgelijke site van de geel/zwarte en het is wel heel verdacht veel in gelijkenis. Het format, naam ed. Natuurlijk is het idee geen origineel MVV idee en zijn er zat van clubs met een soortgelijk format. Maar ik vind dit wel heel toevallig. De voorbereidingen hiervoor zijn al vanaf maart aan de slag. Gelukkig krijg je bij de oosterburen een waardeloze baksteen. Wij maken er hier wat moois van, waar ze echt jaloers op mogen zijn

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 19:21
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Wall of Support #25
Mooi initiatief.
Voor en door de supporters om de liefde en passie te ondertekenen wat dan weer een signaal is dat MVV een echte volksclub is en daardoor ook blijft.
Ik wacht even hoe het loopt maar mijn tegeltje gaat zeker komen tussen de Boschpoort en de Maastribune.

En natuurlijk, het levert ook geld op wat direct weer naar MVV gaat. Dit is toch geweldig. Beter dan dat ze ervoor moeten gaan bedelen. Voor wat, hoort wat zeg maar.
En om te zeggen "dat kost mij weer veel geld, ik koop al zo veel en ik heb al een seizoenskaart" dat is allemaal leuk, super en geweldig, maar iedereen bepaald zelf waar zijn grenzen financieel liggen. We hebben het er allemaal voor over maar er is een grens voor iedereen.
Ik ga niet of nauwelijk nog naar uitwedstrijden, dus ik ben wel geneigd om dit te doen. Ik vind dit echt SJIEK.
Doet me ook denken aan dat tegeltje wat ik vroeger had van MVV....helaas eens onherstelbaar gebroken.
En zeg eerlijk, ieder jaar een sjaaltje kopen we toch ook en een drankje laten we toch ook niet staan.

Je ben fan en je blijft fan ook al is het weer een jaar eerste divisie Pffff maar eens...komen we terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u omnisciens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 20:06
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV Wall of Support #26
Ik heb geen ideal ? Is er een alternatieve betalingsmogelijkheid ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 20:13
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #27

krampioen schreef : Ik heb geen ideal ? Is er een alternatieve betalingsmogelijkheid ?


Stuur even een berichtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en dan komen we wel tot een oplossing.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 20:17 12 juli 2016 20:18 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Wall of Support #28

krampioen schreef : Ik heb geen ideal ? Is er een alternatieve betalingsmogelijkheid ?

Jij krijgt deze tegel ;)
Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 20:47
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV Wall of Support #29

houtengerard schreef :

krampioen schreef : Ik heb geen ideal ? Is er een alternatieve betalingsmogelijkheid ?

Jij krijgt deze tegel ;)
Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]

Als je de mail had gelezen die ik verstuurd heb zou je waarschijnlijk anders reageren. Maar oke, kennelijk kun je niet helemaal inschatten als iemand de zaak wakker wil schudden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 21:07 12 juli 2016 21:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Wall of Support #30

krampioen schreef : Als je de mail had gelezen die ik verstuurd heb zou je waarschijnlijk anders reageren. Maar oke, kennelijk kun je niet helemaal inschatten als iemand de zaak wakker wil schudden.


Daar reageerde ik ook niet op. Afgelopen week ben je hier aan het dreigen dat je naar PSV gaat, dat het gras daar groener is, en vandaag wil je je laten vereeuwigen in het MVV stadion.. Wat was de ommekeer vraag ik me af? ;)

Trouwens heb jij een Belgische bank? Of Kaaimaneilanden? Want alle Nederlandse banken hebben automatisch Ideal. (via Digipas of Random Reader bijvoorbeeld.) Het is goed dat je het aankaart, want Ideal is geen algemene standaard als je in het buitenland zit of bij een minuscule Nederlandse bank je geld onder hebt gebracht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden