MVV Wall of Support

12 juli 2016 10:53
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #1
MVV-supporters ‘Verboonde veur ’t leve’ op ‘Wall of Support’

Clubliefde kent geen grenzen. Supporters die ‘met MVV verbonden willen zijn voor het leven’ en zichzelf voor altijd willen laten vereeuwigen op de muren van Stadion de Geusselt, krijgen daar nu de kans toe middels de ‘Wall of Support’.

MVV Maastricht biedt in samenwerking met de Supportersclub MVV Maastricht de mogelijkheid om een siertegel van natuursteen te bestellen. Op deze rode of witte siertegel wordt (voor- en) achternaam plus geboortedatum gegraveerd, gezandstraald én gekleurd. De tegels zijn 15 bij 25 cm en van hoge kwaliteit.

Deze tegels worden bevestigd tegen de muren binnen het stadion bij de ingang van de Q-park/Angel-Side tribune óf de Hoofd/Noord tribune. Supporters maken zelf de keuze op welke hoek ze de tegel willen laten bevestigen. Zo ontstaat de zgn. ‘Wall of Support’.

Kosten van een tegel bedragen € 99,-. De tegel hangt ‘voor altijd’* in Stadion de Geusselt. De opbrengsten van dit project gaan naar MVV en dragen zo letterlijk een steentje bij aan de verdere opbouw van de club.
Betaling kan in 1 keer of in 4 termijnen van € 25,-

Meer informatie over de actie: www.mvv-wall.nl hier staan alle details, vragen en antwoorden. Bestellen en afrekenen met Ideal kan hier ook meteen!

Bestellen kan tot 1 oktober. Installatie van de Wall medio oktober

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 11:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Wall of Support #2
prima plan, ik zou alleen de tweede regel optioneel laten. Geboortedatum wil misschien niet iedereen kwijt.
Zeker bij dames op leeftijd kan dat gevoelig liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 11:17
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #3
De 2de regel is ook niet verplicht, tijdens het bestelproces staat hier ook. Optioneel:) Inderdaad correct opgemerkt!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 11:44
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV Wall of Support #4
Vind het een leuk innovatief idee. Was misschien wel nog een idee geweest om een soort van "onderhoudskosten" van symbolisch €19,02 per jaar te vragen. Dan zou het geen eenmalige opbrengst zijn, maar een jaarlijkse kleine extra bijdrage en toch leuk dat dan elk jaar jouw naambord in het stadion hangt.

Voor dat symbolische bedrag zou dan elk jaar een klein uniek presentje aan de mensen voor de "wall of fame" gegeven kunnen worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 11:52
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Wall of Support #5
Inderdaad een goed idee! Daar moet je als echte MVV fan natuurlijk wel tussen staan!
En slim om ook de optie te bieden om in termijnen te betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 13:20
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Wall of Support #6
Godverdomme, er was me net iemand te snel af..... Helaas heb ik ordernummer 2.....

Fantastisch initiatief!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 14:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Wall of Support #7
Ik vind dit ook een prima idee en sluit me graag aan. Alleen moet je bij het bestellen een afleveradres invullen. Ik neem toch aan dat die tegel/steen door betrokken wordt bevestigd? Ik hoef die tegel niet thuis te ontvangen. Hoe zit dat?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 14:17
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV Wall of Support #8

Frank Salemans schreef : Ik vind dit ook een prima idee en sluit me graag aan. Alleen moet je bij het bestellen een afleveradres invullen. Ik neem toch aan dat die tegel/steen door betrokken wordt bevestigd? Ik hoef die tegel niet thuis te ontvangen. Hoe zit dat?

Misschien dat je er zelf één voor thuis krijgt nog? Heb het nog niet allemaal gelezen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 14:24
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV Wall of Support #9
Prima initiatief. Kantekening voordat ik mee doe is welk percentage van de opbrengst gaat naar mvv?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 15:07
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #10
1. De tegels komen natuurlijk niet eerst thuis. Ze komen binnen bij MVV en dan gaan ze tegen de muur.
2. Van de opbrengst gaat meer dan 90%!! Naar MVV die overige opbrengst word weer geherinvesteerd in nieuwe projecten. Acties en promotie activiteiten

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 15:10
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV Wall of Support #11
Begrijp ik daaruit dat de productiekosten en ophangen etc gesponsord wordt ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 15:24
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #12

Zoewiezoe schreef : Begrijp ik daaruit dat de productiekosten en ophangen etc gesponsord wordt ???


Deels, we spreken hierover Top segment natuursteen met zeer hoog kwaliteitsgehalte. Het moet er 15 jaar zonder kwaliteitsverlies blijven hangen en daarnaast per steen worden ingegraveerd en deze letters nog eens bewerkt en geschilderd. Dus nee der is geen enkel bedrijf die dit volledig belangeloos zou doen. De installatie daar in tegen zal kosteloos gedaan worden. Ik wil wel benadrukken dat er achter de schermen al maanden aan dit project gewerkt worden samen met MVV. Zij zijn volledig bij het project betrokken geworden en volledig op de hoogte van kosten en de winst. Als vereniging heeft de supportersclub winst maken ook niet als doelstelling, in tegendeel. Wij hopen met dit project een mooie dikke zakcent aan MVV te kunnen overmaken. Dat en het verder betrokken worden als supporter bij je zo geliefde club is de enige doelstelling

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 15:41
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Wall of Support #13

Frank Salemans schreef : Ik vind dit ook een prima idee en sluit me graag aan. Alleen moet je bij het bestellen een afleveradres invullen. Ik neem toch aan dat die tegel/steen door betrokken wordt bevestigd? Ik hoef die tegel niet thuis te ontvangen. Hoe zit dat?


Ik heb de tekst laten aanpassen op de site:) Je ontvangt dus niks thuis. Je hoeft alleen maar te bestellen en straks te genieten van je tegel in het stadion:)

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 16:17
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV Wall of Support #14
Mooi initiatief! Is er niet ergens een voorbeeld beschikbaar van hoe zo'n tegel er uit komt te zien? Wellicht is er een "prototype" gemaakt? Dan zou ik daar zeker een foto van maken en deze op de site erbij zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2016 17:33
erpje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV Wall of Support #15
Hebben we toch niet gepikt van Oda?

www.rodajc.nl/trots/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden