mvv heeft een ander beleid nodig

23 feb 2018 11:18
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #61

M.V.V. 1902 schreef : In de zojuist verschenen MVV Gazet lees ik in het stukje van Paul Penders dat in april “nieuwe speerpunten” voor de komende jaren worden gepresenteerd. Hij onthult alvast dat MVV gaat investeren in commercie. “MVV heeft al ca. 10 jaar nagenoeg hetzelfde budget. Dus we moeten nieuwe en andere denkwijzen hanteren”, stelt-ie. Ik ben benieuwd.

Een positief bericht. Ik ben benieuwd!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2018 21:08
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Onderwerp Auteur
mvv heeft een ander beleid nodig #62

Sjotelsplak schreef :

M.V.V. 1902 schreef : In de zojuist verschenen MVV Gazet lees ik in het stukje van Paul Penders dat in april “nieuwe speerpunten” voor de komende jaren worden gepresenteerd. Hij onthult alvast dat MVV gaat investeren in commercie. “MVV heeft al ca. 10 jaar nagenoeg hetzelfde budget. Dus we moeten nieuwe en andere denkwijzen hanteren”, stelt-ie. Ik ben benieuwd.

Een positief bericht. Ik ben benieuwd!

Er is inmiddels zoveel kritiek op het ontbreken van voldoende geld (al jaren) dat ik mij niet kan voorstellen dat het bestuur het zich niet ter harte neemt. hoop echt van ganser harte dat en nu eens eindelijk een beleidsplan gemaakt wordt om het budget substantieel te verhogen. Als wij ooit nog bij willen blijven dat moet het nu gebeuren. Kom op bestuur. Wij vertrouwen op jullie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.204 seconden