Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
27 Jun 2018 12:10
Ben tevreden met de komst van Koopmans, gerucht ging al langer.
Aangezien het nu definitief is, kunnen we het hier weer hebben over geruchten.
Zullen we verder gaan met Roel Coumans? :lolno:
Aangezien het nu definitief is, kunnen we het hier weer hebben over geruchten.
Zullen we verder gaan met Roel Coumans? :lolno:
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The topic has been locked.
- Larsbak
-
- Elite Member
-
27 Jun 2018 12:11
Meaui, de eerste aanwinst van het seizoen is binnen. We hebben weer iets om over te praten.
Niet voor niets door PSV gehaald, maar aan de andere kant: twee keer een zware schouderoperatie als keeper... fingers crossed dat hij fit blijft.
Om de broodnodige en onmisbare vergelijking met unsere Freunden te maken: nog steeds liever Koopmans dan Muyters.
Niet voor niets door PSV gehaald, maar aan de andere kant: twee keer een zware schouderoperatie als keeper... fingers crossed dat hij fit blijft.
Om de broodnodige en onmisbare vergelijking met unsere Freunden te maken: nog steeds liever Koopmans dan Muyters.
- Oaktree
-
- Premium Member
-
27 Jun 2018 12:12middenstip wrote: Is ook een bekende anti MVVer!
bullshit!!!
ging vroeger vaak genoeg kijken!
Maar als je in dienst bent van concurrent is het logisch als je blij bent als je wint!
Is iets heel anders dan ANTI zijn....
Natus et suscitavit in Marsana
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2018 20:04
Verwachting (dus gein feit hè lui) op de 1e training zoondag:
- Kjell Knops
- Jérôme Deom
- Dimitri Lavalée
- Christophe Janssens
- ‘ne reus vaan ‘ne speuler en daan neet dee zjus oetgesjakeld is op ‘t WK
Roel Coumans es assistent (welliech ouch hoof jäögopleiing). Fuat Usta is d’r neet mie bij in de staf.
Dit meldt Trepke B,
Roel de vervanger van Usta of Dusseldorp?
- Kjell Knops
- Jérôme Deom
- Dimitri Lavalée
- Christophe Janssens
- ‘ne reus vaan ‘ne speuler en daan neet dee zjus oetgesjakeld is op ‘t WK
Roel Coumans es assistent (welliech ouch hoof jäögopleiing). Fuat Usta is d’r neet mie bij in de staf.
Dit meldt Trepke B,
Roel de vervanger van Usta of Dusseldorp?
- Boredass
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
27 Jun 2018 20:38
Yildrim zou ook weg zijn.
Geen ramp, dus we moeten op zoek naar 2 spitsen.
Geen ramp, dus we moeten op zoek naar 2 spitsen.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
27 Jun 2018 21:06
Gelukkig neet Stankov en Olsen .......
- Jo70
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2018 21:21
Is dea Reus neet 't Bies???
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
- houtengerard
-
Topic Author
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
27 Jun 2018 21:21 - 27 Jun 2018 21:23
Holééé, weer een bus huurlingen die vanaf februari niet meer vooruit te branden zijn bij het gebrek aan winstpremies. Waarom niet inzetten op transfervrije eigendommen en die beter maken? Zodat de club eens wat waarde op het veld krijgt de komende seizoenen en meevallers kan incasseren. Ze lachen zich kapot bij deze pakketbezorger, die eigenlijk distributeur had moeten zijn. Je houdt aan huren geen cent over, en bij de huidige generatie spelers ook geen prijs meer, de prikkel zit in de honorering en die is er niet. Dit zijn kansen weggooien. (mits het natuurlijk een huur>en daarna overname betreft.)
En wat Janssens en Knops komen doen vraag ik me helemaal af. Ik hoop de conditie op peil houden? Want als je die een contract gaat geven dan omarm je meteen het rechter rijtje. Ik gun Kjel een mooie toekomst, zeker gezien de tegenspoed die hij heeft gehad in Engeland, dat soort pech gun je niemand. Maar ik zie judo liever in de sporthal op de mat, dan in de eigen zestien. In die vijf seizoenen wist hij geen vat op zijn tegenstander te krijgen. Janssens daarentegen verliest nog van keeperstrainer Spillman (die van nu) op de 100 meter sprint, zoals hij vorig seizoen liet zien toen hij kinderlijk uit de wedstrijd werd gelopen. Onbegrijpelijk als dit de maatstaf wordt voor het seizoen 2018/2019, gepasseerde en gewogen stations die het nooit hebben waargemaakt. Ik hoop dat Trepke B verkeerd (of onvolledig) is ingelicht.
Hopelijk de komende weken eens wat goed nieuws die de waarde van de club doen stijgen. Want we willen vooruit, toch?
En wat Janssens en Knops komen doen vraag ik me helemaal af. Ik hoop de conditie op peil houden? Want als je die een contract gaat geven dan omarm je meteen het rechter rijtje. Ik gun Kjel een mooie toekomst, zeker gezien de tegenspoed die hij heeft gehad in Engeland, dat soort pech gun je niemand. Maar ik zie judo liever in de sporthal op de mat, dan in de eigen zestien. In die vijf seizoenen wist hij geen vat op zijn tegenstander te krijgen. Janssens daarentegen verliest nog van keeperstrainer Spillman (die van nu) op de 100 meter sprint, zoals hij vorig seizoen liet zien toen hij kinderlijk uit de wedstrijd werd gelopen. Onbegrijpelijk als dit de maatstaf wordt voor het seizoen 2018/2019, gepasseerde en gewogen stations die het nooit hebben waargemaakt. Ik hoop dat Trepke B verkeerd (of onvolledig) is ingelicht.
Hopelijk de komende weken eens wat goed nieuws die de waarde van de club doen stijgen. Want we willen vooruit, toch?
Last edit: 27 Jun 2018 21:23 by houtengerard.
- Sjieske
-
- Premium Member
-
- Et sues sibi sapiunt
27 Jun 2018 21:43
Houtengerard, trepke b heeft t uiteraard geheel mis omdat ze nooit iets weet (not!!!). De namen kloppen niet. Tadic komt toch naar Mvv ipv Ajax, marcellis ook ondat hij vandaag geblesseerd uitviel en met Ronaldo lopen de onderhandelingen nog.... t kump good
The following user(s) said Thank You: Anna D.
- vakB
-
- Premium Member
-
The following user(s) said Thank You: Anna D., Kloeteklaos
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
27 Jun 2018 22:09vakB wrote: Grepke B ipv Trepke B
Eerlijk is eerlijk, ik lig hier inmiddels 5 minuten dubbel om :lachen:
The following user(s) said Thank You: Anna D.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2018 23:14
We zien zondag vanzelf wel wie op de training is en wie niet. En dan duurt het nog wel ff voor we compleet zijn...het zou mij in ieder geval verbazen als we ver voor de transferdeadline compleet zijn. Dus ff wachten nog....
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
28 Jun 2018 05:07Boschpoort wrote:RedWhiteArmy wrote: Gaaaaaaap!!!!:daag: Vriendje van zakkenvuller Roelie???? Investeer dat geld in een spits!! Kansloozzzzz
Die laatste kwalificatie is eerder van toepassing op jouw post. zowel qua inhoud als qua taalgebruik. Kansloos schrijf je overigens met een 's'.
R.C. KANSLOOZZZZZ
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
28 Jun 2018 08:44Jo70 wrote: Is dea Reus neet 't Bies???
Ik gok op Chiró N'Toko
- Jacques
-
- Platinum Member
-
28 Jun 2018 08:48 - 28 Jun 2018 08:49
Die naam is al vaker genoemd, heeft vrijwel heel vorig seizoen gemist door blessures, maar was daarvoor zelden geblesseerd en vond hem altijd één van de beste verdedigers in de jupiler league. Zie ik erg graag komen. Maar dat zal vrijwel iedere andere club in de jupiler league net zo goed denken...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 28 Jun 2018 08:49 by Jacques.
Time to create page: 0.371 seconds