Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- Hill28
-
- Visitor
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
02 Jul 2018 10:57 - 02 Jul 2018 11:03
Ok Okita komt niet dat is 1.
Maar nog dommer is om dat meteen tegen de Limburger te vertellen.dat zal zn transferwaarde goed doen. En de zeikers kunnen ook weer genieten. Dankzij dit snuggere mediaoptreden van Elsen en onze voorzitter.
Had gewoon gezegd dat die de griep heeft ofzo. Amateurs.
Maar nog dommer is om dat meteen tegen de Limburger te vertellen.dat zal zn transferwaarde goed doen. En de zeikers kunnen ook weer genieten. Dankzij dit snuggere mediaoptreden van Elsen en onze voorzitter.
Had gewoon gezegd dat die de griep heeft ofzo. Amateurs.
Last edit: 02 Jul 2018 11:03 by Hill28.
The topic has been locked.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2018 11:30Jim Cemint wrote: Euhhhh.... Tuutsje.... niet echt een transfergerucht dit.
Klopt ik had het eigenlijk bij de voorbereiding willen plaatsen. Excuus.
- Hill28
-
- Visitor
-
02 Jul 2018 11:53
Als een onder contract staande speler die opeens wegblijft niet onder transfergeruchten kan weet ik t ook niet meer.
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
02 Jul 2018 12:04
Klassiek verhaol, heet contract en welt weg, zaakwoerneumer zeet veroorzaak un conflict
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2018 12:06 - 02 Jul 2018 12:07SintServaos wrote: Klassiek verhaol, heet contract en welt weg, zaakwoerneumer zeet veroorzaak un conflict
Als MVV nou een geschiedenis had van niet meewerken snap ik die redenatie nog. Maar dit is gewoon onfatsoenlijk.
Boe is dat feeske?
Last edit: 02 Jul 2018 12:07 by Boe is dat feeske?.
- Armand
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2018 19:32
Jérôme Déom Van standaard Luik middenvelder word verhuurd aan mvv
Bron trepke B
Bron trepke B
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:RE: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
03 Jul 2018 19:46Dat is het plan, het is nog niet rond.Armand wrote: Jérôme Déom Van standaard Luik middenvelder word verhuurd aan mvv
Bron trepke B
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
04 Jul 2018 18:17
Janssens nu officieel naar (Westerlo?)
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
- Jo70
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2018 18:33
m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180704_03597517
Is dus definitief. Hij is er al gepresenteerd!!
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Is dus definitief. Hij is er al gepresenteerd!!
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
The following user(s) said Thank You: mvvke4life
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2018 18:45
Ik vond hem niet beter als onze Musti. Ik ben er niet rouwig om.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2018 18:50Volledig mee eens.tuutsje wrote: Ik vond hem niet beter als onze Musti. Ik ben er niet rouwig om.
- Robin
-
- Elite Member
-
04 Jul 2018 18:57
Vond Janssens voor zij blessure veelbelovend en erna een stuk minder veelbelovend . Is prima dat hij verder gaat, vinden we wel een vervanger voor.
DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!
DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!
MVV, Door Dik En Door Dun
- houtengerard
-
Topic Author
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
04 Jul 2018 19:18 - 04 Jul 2018 19:27
Corrigeer me als ik het fout heb, maar ik lees overal de verwijten richting Genk op social media. Maar de samenwerking met Genk, de afspraken die daarin gemaakt zijn, hebben betrekking op de deelname aan de jeugdopleiding van Genk (Samen met Lommel). Met als doel het samen (niet evenredig) delen van de opleidingskosten, het verbreden van de zoektocht naar talenten en als hoofddoel het brengen van meer voetbalkwaliteit in de regio.
In die hele samenwerking staat nergens beschreven dat Genk de plicht heeft om jaarlijks suikeroompje te spelen richting MVV. Genk gaf uit goodwill eenmalig een aantal spelers aan MVV als beloning voor deze samenwerking, zonder verdere jaarlijkse verplichtingen. Afgelopen seizoen werd het uitlenen van Janssens gewoon betaald door MVV, dat gewoon op eigen benen moet leren staan en niet afhankelijk moet zijn van derden. Volgens mij halen mensen dingen door elkaar als het gaat om die samenwerking. Die heeft niets te maken met het uitlenen of schenken van spelers, die afspraak is er niet, het gaat om opleiden, waarbij de meest talentvolle spelers doorstromen naar Genk en de halve naar MVV. En daar zit de beloning en de prijs van de samenwerking. Een hoger opgeleide "Halve" tegen de prijs van een schaarse "Ganse", met minimale inleg en organisatie. Vanuit de kwetsbare positie van MVV is dit helemaal geen slechte deal, want die "Gansen" waren toch nooit te houden met de beperkte middelen die MVV heeft. Afgelopen week is Genk zelfs één van die ex-MVV talentjes kwijt geraakt aan Anderlecht. Moet je voorstellen hoe onhoudbaar het voor ons zou zijn geweest om deze speler te laten doorstromen naar het eerste elftal.
We zijn geen satellietclub van Genk, wij zijn een partner in een internationale RJO. Maar nogmaals corrigeer me als ik het fout heb en ik verkeerd ben ingelicht over die samenwerking.
Ik ben overigens blij dat Janssens niet komt, want vorig jaar was hij zijn geld echt niet waard.
In die hele samenwerking staat nergens beschreven dat Genk de plicht heeft om jaarlijks suikeroompje te spelen richting MVV. Genk gaf uit goodwill eenmalig een aantal spelers aan MVV als beloning voor deze samenwerking, zonder verdere jaarlijkse verplichtingen. Afgelopen seizoen werd het uitlenen van Janssens gewoon betaald door MVV, dat gewoon op eigen benen moet leren staan en niet afhankelijk moet zijn van derden. Volgens mij halen mensen dingen door elkaar als het gaat om die samenwerking. Die heeft niets te maken met het uitlenen of schenken van spelers, die afspraak is er niet, het gaat om opleiden, waarbij de meest talentvolle spelers doorstromen naar Genk en de halve naar MVV. En daar zit de beloning en de prijs van de samenwerking. Een hoger opgeleide "Halve" tegen de prijs van een schaarse "Ganse", met minimale inleg en organisatie. Vanuit de kwetsbare positie van MVV is dit helemaal geen slechte deal, want die "Gansen" waren toch nooit te houden met de beperkte middelen die MVV heeft. Afgelopen week is Genk zelfs één van die ex-MVV talentjes kwijt geraakt aan Anderlecht. Moet je voorstellen hoe onhoudbaar het voor ons zou zijn geweest om deze speler te laten doorstromen naar het eerste elftal.
We zijn geen satellietclub van Genk, wij zijn een partner in een internationale RJO. Maar nogmaals corrigeer me als ik het fout heb en ik verkeerd ben ingelicht over die samenwerking.
Ik ben overigens blij dat Janssens niet komt, want vorig jaar was hij zijn geld echt niet waard.
Last edit: 04 Jul 2018 19:27 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Karakter, Lassie80, Lijnsje@tappunt
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
04 Jul 2018 21:44
Precies wat Houtengerard zeg. Het is niet om MVV maar de blijven paaien. MVV moet op eigen benen gaan staan. Wellicht dat mensen hierdoor de opvatting betreft meer spelersbudget opvatten. Tegenover 2/3 jaar geleden zal je niet veel verandering gaan zien. De 3/4 huurlingen van Genk kun je namelijk al doorstrepen.
Overigens, Roei Baank is maar erg stil. Dat het hier zo lang droog is betekent toch niet dat dit ook in de Ardennen zo is?
Deom van Luik wordt dus genoemd. Ik neem aan dat we Mares dat bij het rijtje centrale verdedigers moeten gaan rekenen?
Overigens, Roei Baank is maar erg stil. Dat het hier zo lang droog is betekent toch niet dat dit ook in de Ardennen zo is?
Deom van Luik wordt dus genoemd. Ik neem aan dat we Mares dat bij het rijtje centrale verdedigers moeten gaan rekenen?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
- Boredass
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2018 21:52
Mares speelde bij fortuna volgens mij ook vaker als verdediger. Zou goed kunnen dat mvv hem daar wilt gebruiken , zeker gezien dat Deom wellicht komt en die Bosnier nog getest wordt.Beiden zijn ook centrale middevelders.
Verder blijft het inderdaad stil rondom nieuwe spelers . Ik denk dan ook dat er al een heleboel spelers mvv hebben afgezegd.
Verder blijft het inderdaad stil rondom nieuwe spelers . Ik denk dan ook dat er al een heleboel spelers mvv hebben afgezegd.
Time to create page: 0.356 seconds