de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt?

29 okt 2019 13:19
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 737
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #16
De ledenraad heeft blijkbaar al vaker rapporten of adviezen aangereikt waarna de directie dit naast zich neerlegde omdat men vond dat hun ziens cq handelwijze de betere was.
Discussie gesloten.
29 okt 2019 13:22
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #17
Wat moot un plan inhawwe:
1. Doelstelling
2. Tiedpad
3. Finansjeel oonderbouwing
4. Zjuste luij op de zjuste plaots
5. Meetpunte stand vaan zaake
6. Controle op resultaat
Discussie gesloten.
29 okt 2019 13:35
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #18
Good zoe en noe aon de geng.
Discussie gesloten.
29 okt 2019 13:48
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #19
Vraagje aan Napoleon:
Wat denk je van het Mestreechs chauvinisme ? Gaat dat helpen bij het zoeken naar oplossingen? Of gaat dat in de omliggende plaatsen wederom voor weerstand zorgen?
MVV moet zich i.m.o. ook richten op de randgemeenten Meerssen, Eijsden-Margraten,Valkenburg,en de Belgische buren. Samen goed voor zo'n 70.000 inwoners.
Bedenk dat Maastricht landelijk pas op plek 23 staat v.w.b. inwoners, dit is ongeveer de helft van "de Parkstad".
Discussie gesloten.
29 okt 2019 14:19 29 okt 2019 14:20 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #20
Misschien weet iedereen wel wie onder de naam Napoleon schuil gaat, maar ik persoonlijk niet. Dus steun uitspreken aan een forumpersoonlijkheid zou me wat te gemakkelijk zijn. Dan dacht ik in eerste instantie dat Napoleon, net als ik, uit MVV-belang kritiek uitte op Usta en de bestaande structuren. Maar er blijkt dus ook een stukje eigenbelang mee te spelen.. Namelijk om zelf meer invloed te krijgen. Waar ik opzich niet persé afwijzend tegenover hoef te staan, gezien de huidige hopeloze situatie. En dan nog moet je natuurlijk wel eerst Voet aan de grond krijgen, hoe ga je dat doen?
Discussie gesloten.
29 okt 2019 14:33
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #21

Hill28 schreef : Misschien weet iedereen wel wie onder de naam Napoleon schuil gaat, maar ik persoonlijk niet. Dus steun uitspreken aan een forumpersoonlijkheid zou me wat te gemakkelijk zijn. Dan dacht ik in eerste instantie dat Napoleon, net als ik, uit MVV-belang kritiek uitte op Usta en de bestaande structuren. Maar er blijkt dus ook een stukje eigenbelang mee te spelen.. Namelijk om zelf meer invloed te krijgen. Waar ik opzich niet persé afwijzend tegenover hoef te staan, gezien de huidige hopeloze situatie. En dan nog moet je natuurlijk wel eerst Voet aan de grond krijgen, hoe ga je dat doen?


Naar mijn idee heeft hij niet veel eigenbelang. Maar de angels bij de westrijd MVV-RJC kwamen vanuit zijn kant ;)
Discussie gesloten.
29 okt 2019 15:18
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #22

Boer458 schreef : Vraagje aan Napoleon:
Wat denk je van het Mestreechs chauvinisme ? Gaat dat helpen bij het zoeken naar oplossingen? Of gaat dat in de omliggende plaatsen wederom voor weerstand zorgen?
MVV moet zich i.m.o. ook richten op de randgemeenten Meerssen, Eijsden-Margraten,Valkenburg,en de Belgische buren. Samen goed voor zo'n 70.000 inwoners.
Bedenk dat Maastricht landelijk pas op plek 23 staat v.w.b. inwoners, dit is ongeveer de helft van "de Parkstad".


Ik denk dat iedere stad of zelfs dorp een chauvinistisch is .. dat hoort er nu eenmaal bij en dat kun je ook in je voordeel laten werken.
Wat vooral belangrijk is dat we een gevoel moeten overbrengen waar je bij wilt horen . Maastricht als stad hoeven we niet op de kaart te zetten dat is allang gebeurd, maar Maastricht als voetbalstad nog lang niet... bijvoorbeeld over een tijdje is het Rieu tijdperk voorbij ( gewoon gezien zijn leeftijd) . Maastricht heeft op zich heel veel maar ook heel veel niet, er gaan zich kansen voortdoen waar dadelijk ook een gemeente wil inspringen. Dat deed met men Eurovison , dat is niet gelukt...de koning naar maastricht , hartstikke mooi en leuk en goed voor PR voor de stad maar die komt ook de komende 50 jaar daarna niet meer voor Koningsdag naar Maastricht Dus als we MVV terug gaan brengen daar waar de stad en de club hoort in de eredivisie dan gaan genoeg partijen wakker worden en zien dat de spin-off van MVV in het belang van de stad gaat zijn.... en ja daar hoort een nieuwe stadion bij waar meer kan plaatsvinden dan alleen voetbal. Waren Buffet zei ooit, je moet de aandelen kopen als ze laag staan... alleen in aandelen land gaat er geen enkele bel rinkelen dat dit het laagste punt is... welnu mijn MVV vrienden ...bij ons heeft die bel wel gerinkeld we staan bijna laatste ... het is nu of nooit !!
Discussie gesloten.
29 okt 2019 17:32
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #23
Waar gaat dit topic over ? Zijn er verkiezingen of zo voor MVV president? Waaraan moeten we steun verlenen en namens wie?
Op dit forum heeft Napoleon zich m.i. vooral als unne echte vrijgeleer gepresenteerd, die wel heel veel kritiek uit deelt maar zich zelf snel aangevallen of beledigd voelt.
Als er al iets te kiezen zou zijn er een paar forum leden die ik best wen grote rol bij MVV zou toevertrouwen, maar Napoleon is daar zeker niet een van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt, Zakelijk
Discussie gesloten.
29 okt 2019 18:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #24
Ja "puime" Maar Napoleon, durft wel het risico en het initiatief te nemen, ik gun hem het voordeel van de twijfel! Er moet iets gaan gebeuren, zo kan het niet langer.De mensen die jij bedoeld, zouden hem goed kunnen helpen, geeft hij zelf aan. Samen naar de ere divisie.
Discussie gesloten.
29 okt 2019 18:38 29 okt 2019 18:46 door Lukunku.
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #25
Idd het "toverwoord" is samen! En twijfel je aan Napoleon, wat kan en mag, sluit je dan aan en laat je stem horen.
Discussie gesloten.
29 okt 2019 18:59
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 371
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #26
Volgens mij heb ik iets gemist.....
Welke plannen heeft Napoleon, wil je iets bereiken dan heb je geld nodig en goede resultaten van Mvv zijn dan welkom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, Vluuzak, Lijnsje@tappunt, Draankörgel
Discussie gesloten.
29 okt 2019 19:22 29 okt 2019 19:25 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #27
Grappig dat Napoleon nu opeens de gezonden messias is voor enkelen hier, terwijl hij voor zover ik kan terug zien geen enkel concreet plan heeft. Mensen hebben het over initiatieven, plannen, risico's en clubjes waar we ons bij moeten aansluiten. Waar kan ik dit alles terug vinden? Ik ben namelijk oprecht erg benieuwd waar iedereen zo enthousiast van wordt. Ik twijfel er overigens zeker niet aan dat Napoleon een intelligente vent is met een groot MVV hart! En het is ook zeker zo dat er dingen anders kunnen bij MVV.

Los van dit alles snap ik de analogie tussen de slag bij Waterloo en de slag van de Geusselt (wat dat laatste ook mogen wezen) niet echt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, Lassie80, Kloeteklaos, Brncic, Vluuzak, M.V.V. 1902, bokkesprongen, Lijnsje@tappunt, Draankörgel
Discussie gesloten.
29 okt 2019 21:46
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #28
Wat is dit nou weer voor een onzin topic. Ik snap het even niet meer. Er wordt hier gesproken alsof Napoleon morgen zomaar de Geusselt binnenloopt en even het roer over kan nemen. Dit is uiteraard de grootste kwatsj.

Daarnaast is volgens mij het enige dat wordt geroepen, dat Napoleon MVV naar de Eredivisie wil en hij dit ook wel ziet gebeuren. Volgens mij hebben we geen enkele concrete regel gelezen over hoe Napoleon dit wil laten gebeuren. Het enige dat ik lees is nieuw stadion hier en nieuw stadion daar. Als het toch allemaal zo makkelijk was eh........ Ik vind het vooralsnog voornamelijk ´populistisch´ geschreeuw.

Even vooropstellend dat ik de ambitie, enthousiasme en het hart voor MVV alleen maar toejuich, maar de manier waarop hierover gepraat wordt is de wereld op zijn kop.

Laten we het wel even realistisch houden. Initiatieven en nieuwe ideeën echt helemaal super!

En kom op heej, we gaan dit seizoen echt nog wel ergens 3 punten pakken......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, Vluuzak, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
29 okt 2019 22:06
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #29
Paul Penders, Marcel Jöris, haal de kaartclub VanMarwijk nog een keer bij elkaar en ga eens langs bij Wouter Vandenhaute. Hij mag gratis instappen en gaan bouwen!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa
Discussie gesloten.
29 okt 2019 22:13
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 737
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #30
Marcel wie? Zit die er ook nog ;-)
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden