de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt?

29 okt 2019 09:32
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #1
Je kunt denken en schrijven wat je wilt van Napoleon. Eindelijk iemand die het initatief neemt. Ik bewonder zijn moed om hier openlijk op het forum zijn mening te geven hoe hij denkt over het beleid van MVV en het old boys- netwerk. Napoleon, ken ik niet genoeg om een oordeel te geven over zijn plannen met MVV. Maar we kunnen hem wel een kans geven lijkt me. Zo kunnen we ook niet blijven doorgaan.
Discussie gesloten.
29 okt 2019 09:38
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #2
Tied veur verandering, 20 jaor ellende en veuroet ziech is neet veul beter....

Ver willen daden zien, woorden hubbe ver genog gehuurd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
29 okt 2019 09:38
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #3
Ik denk dat Napoleon gelijk heeft in wat jij zegt. En geef hem maar die kans, ja. Er moet gewoon iets binnen deze club veranderen en Napoleon heeft daar een goede kijk op. Hij wil namelijk 't beste met MVV, net zoals wij allemaal!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Discussie gesloten.
29 okt 2019 09:39
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #4
Zeker @middenstip, maar dan hoef ik het niet altijd met hem eens te zijn. Laatst vond ik hem te ver gaan maar meestal waardeer ik zijn bijdrage juist. Dat is het mooie van het forum, ieder zijn mening.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
Discussie gesloten.
29 okt 2019 09:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #5
Mooie Qoute middenstip !! dank voor je support

Churchill schreef ooit !

Never was so much owed by so many to so few


Op naar de eredivisie !!!
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:14
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #6
Ben benieuwd over je plannen ,maar hoe wil ik nu een initatief steunen ,als z,n plannen vaag zijn .?...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Frostie_999
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:15
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #7
Ben benieuwd over je plannen ,maar hoe wil ik nu een initatief steunen ,als z,n plannen vaag zijn .?...
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:23
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #8
Wat wil je dan "bokkesprongen", Napoleon heeft slechts zijn moedige mening gegeven!
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:36
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #9
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je dit wil gaan aanpakken?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #10
Napoleon hoe zit het met de ledenraad? Dat orgaan moet toch ook wat te zeggen hebben binnen MVV en daar zitten alle stakeholders in. Al eens nagedacht om daar bij de groep 'Profit' te gaan zitten en van daaruit je gedachtengoed uit te dragen?

Blijf dit overigens een vreemd orgaan vinden, een groep 'sympathisanten' die evenveel stemrecht heeft als de groep 'supporters', beetje scheef.
Maar goed, daar is over gesproken en de ledenraad vind deze opzet prima. Ook is het een adviesgroep, tandenloos dus begrijp ik???

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:44
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 231
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #11
Er moet inderdaad echt eens wat gaan gebeuren hier!

Begin eens met een aantal rijke Maastrichtenaren aan dezelfde tafel te zetten en mee te laten brainstormen over een ambitieus plan.

Zoals:

Fam. Rieu
Fam. Grouwels
Fam. Ruijter
Fam. Wesley
Fam. Melchior
De gemeente Maastricht

En dat wil niet zeggen dat ze er meteen geld in moeten duwen maar misschien komt er wel iets moois uit waar alle partijen zelf ook iets mee winnen en mvv ook vooruit kan.

Wie weet hebben deze partijen wel weer connecties met andere partijen die interesse hebben om iets te betekenen voor mvv en er zelf ook beter van worden want het een sluit het ander niet uit natuurlijk.

Een goed plan trekt ook weer andere partijen aan.

Wie weet komt er iets fantastisch uit en zo niet tja dan moeten we leven met een club in de marge niet mijn ding!

laten we eens een keer groot denken......

Zou toch mooi zijn een groot stadion voor mvv waar ook concerten voor Rieu kunnen plaats vinden met naam Rieu dome met genoeg parkeerplaatsen voor maastricht waar door de vrijthof en forum ontlast worden.
Met hotel en winkels bij stadion kom op het kan overal dat moet toch ook in Maastricht kunnen.....
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:46
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #12
Ben stiekem wel fan van Napoleon. Zou het niet altijd zo plat communiceren, maar waar reuring is is beweging en daarop volgend komt voortuitgang.
Aan alles is de merken dat MVV stil staat en misschien kan er een beweging ontstaan die MVV weer vooruit helpt! Maar hoop wel dat het in samenwerking gebeurt met andere groepen, want groepjes hebben we al voldoende om MVV heen. Samen staan we sterk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:54
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #13

Boe is dat feeske? schreef : Napoleon hoe zit het met de ledenraad? Dat orgaan moet toch ook wat te zeggen hebben binnen MVV en daar zitten alle stakeholders in. Al eens nagedacht om daar bij de groep 'Profit' te gaan zitten en van daaruit je gedachtengoed uit te dragen?

Blijf dit overigens een vreemd orgaan vinden, een groep 'sympathisanten' die evenveel stemrecht heeft als de groep 'supporters', beetje scheef.
Maar goed, daar is over gesproken en de ledenraad vind deze opzet prima. Ook is het een adviesgroep, tandenloos dus begrijp ik???


Die groep heeft nog minder te zeggen dan voorheen na de wijziging van de structuur binnen MVV. Zoals ik het begrepen heb heeft op dit moment de directie eigenlijk alles voor het zeggen binnen MVV (met name Penders), en houdt het bestuur de toezicht. De ledenraad houdt weer toezicht op het bestuur, maar met zeer weinig invloed.
Discussie gesloten.
29 okt 2019 10:54
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #14
Dat ik Napoleons bijdrage ook waardeer is precies de reden dat ik ook een post aan hem heb besteed terwijl ik alleen lezer was van dit forum. Er is idd weer beweging/reuring op dit forum iets waar MVV naar snakt op dit moment. Misschien stoot ik hier een aantal mensen voor het hoofd maar ik zou de beweging/reuring in het belang van MVV verwachten van de ledenraad. Zo ver ik kan concluderen is het naar mijn mening alleen een raad waar mensen willen bijhoren om er bij te horen.

Samwerking is van absoluut belang om iets in gang te zetten voor MVV!
Discussie gesloten.
29 okt 2019 11:11
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #15
Die groep heeft nog minder te zeggen dan voorheen na de wijziging van de structuur binnen MVV. Zoals ik het begrepen heb heeft op dit moment de directie eigenlijk alles voor het zeggen binnen MVV (met name Penders), en houdt het bestuur de toezicht. De ledenraad houdt weer toezicht op het bestuur, maar met zeer weinig invloed.[/quote]


Als dit klopt waarom wil je dan als persoon uberhaupt in die ledenraad? Wat is dan nog het nut van die ledenraad? Is het opstellen van de nieuwsbrief (met alle respect voor degene die dat doen) dan nog het enige wapenfeit?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.673 seconden