Veer Zien MVV 10 jaor!

08 okt 2020 08:46
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 14
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV 10 jaor! #1
Veer Zien MVV 10 jaor: veer goon get sjieks doen! Vaan portrette vaan us supporters tot ‘ne banner vaan de Witte Brokamp. Dat is ‘t idee. Veur 9,50 (VZM-donateurs gratis) kint geer veur de wedstrijde tege Jong Ajax en NAC Breda e portret laote make. Al die portrette same vörme daan de foto vaan ‘de Witte’. Daot geer mèt aon dit unieke MVV-mozaïek? Mie info:

www.veerzienmvv.nl/fotomozaiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2020 08:47 08 okt 2020 09:04 door VZMVV.
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 14
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV 10 jaor! #2
En ‘t peersberiech:

Supporters vormen Brokamp-mozaïek in de Geusselt

MAASTRICHT - Veer Zien MVV bestaat tien jaar. En dat viert het supportersinitiatief dat geld inzamelt voor de club met een uniek supportersbanner (10x7 meter) in de Geusselt. Van portretfoto’s van fans wordt een karakteristieke afbeelding van Willy Brokamp gevormd, die een mooie plek krijgt in het stadion.

Willy Brokamp, bijgenaamd ‘de Witte’ is MVV’er van de (vorige) eeuw en wordt op deze manier vereeuwigd in De Geusselt. Door dat te doen via fotootjes van supporters, zien ook zij zichzelf terug in hun stadion. Jasper Jongen, voorzitter van Veer Zien MVV: “We zochten voor onze verjaardag een cadeau voor de club én de supporters. Op deze manier hebben we een uniek cadeau gevonden. Ik hoop dat vele fans zich laten vereeuwigen.” Deelname kost 9,50 euro, donateurs van Veer Zien MVV worden gratis gefotografeerd. Willy Brokamp laat weten vereerd te zijn met het gebaar vanuit de supporters. “Zoals bekend hoeft al die aandacht voor mij niet zo. Maar dat ik nu door de fans op een grote banner wordt afgebeeld, vind ik wel oprecht mooi.”
Veer Zien MVV werd opgericht even na de redding van MVV in 2010. Supporters besloten de financiële basis onder MVV te versterken middels donateurs. Later kwam daar de catering in stadion De Geusselt bij. In die tien jaar maakte Veer Zien MVV 750.000 euro over aan de club.

Meer info: www.veerzienmvv.nl/fotomozaiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2020 09:05
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #3
Wow !! Wat een vétte actie ! Sjiek !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2020 09:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #4
Sjieke actie opa present...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2020 15:08
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 14
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV 10 jaor! #5
Uniek mozaïek: veer good beginne!!

Vanaf vandaag starten we met de unieke fotomozaiek van Willy Brokamp, die bestaat uit talloze individuele supportersfoto's. Vanwege de huidige coronamaatregelen hebben we de fysieke fotomomenten geschrapt. Je kunt nu zelf vanuit thuis meedoen en je foto eenvoudig via de website uploaden. De deelname voor onze donateurs is geheel gratis, niet-donateurs betalen 9,50 euro. Naast 1 plek op de banner ontvang je achteraf nog een A3-poster van deze banner!

Hoe doe ik mee?

1. Ga naar www.veerzienmvv.nl/fotomozaiek-inschrijven

2. Vul je (persoons)gegevens in

3. Upload je foto op basis van de vermelde instructies

4. Geef aan of je donateur bent van Veer Zien MVV

Je kunt meedoen tot uiterlijk woensdag 18 november a.s. Het begin van een terugkeer van 'De Witte' naar onze Geusselt gaat de komende weken gestalte krijgen. Samen gaan we voor een prachtig beeld en eerbetoon aan onze oud-speler en trouwe supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2020 18:54
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #6
Alweer de zoveelste sjieke actie van VZM. Ik ben er trots op dat we dergelijke supporters hebben en dat ik hier deel van mag uitmaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 11:16
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #7
Perfecte zonnige dag om je ‘selfie’ te maken voor op het fotomozaïek!

Ben je donateur van Veer zien MVV (d.w.z. je maakt per maand/ kwartaal € 10 of meer over aan VzM) dan is deelname gratis! Ben je géén donateur dan kost deelname € 9,50.

INSTRUCTIE VOOR DE SELFIE:

- Portret of portrait (zie onderstaand voorbeeld),
- ga tegen een egaal witte achtergrond staan,
- fotografeer bij voorkeur bij daglicht,
- zorg voor een zo hoog mogelijke resolutie
maak de foto zoals in bijgaand voorbeeld,

Inschrijven op www.veerzienmvv.nl/fotomozaiek-inschrijven
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 14:37
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #8
Ik heb via de link alles ingevuld, foto gedownload en 4x proberen te betalen via Ideal maar als je op "verzenden" duwt gebeurt er niets .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 15:15
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #9
Check je PB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2020 17:58
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #10
Als we het toch over tribunedoeken hebben:

@Angel-Side official hebben jullie misschien nog oude doeken liggen die jullie bij MVV over de tribune kunnen leggen als sfeerdoek?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2020 15:04
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #11
Ik ben heel benieuwd hoe de actie voor het mooie, nieuwe bannier is verlopen. Komt er een update?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 15:41
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #12
Deze actie is inmiddels verlengd tot 18 december.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 16:32
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #13
Nu VZM vanaf komend seizoen de catering niet meer gaat doen, maar YveY dit gaat doen, betekend dat dan ook dat er minder inkomsten vanuit de catering naar MVV gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 16:42
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #14

Zeikbak schreef : Nu VZM vanaf komend seizoen de catering niet meer gaat doen, maar YveY dit gaat doen, betekend dat dan ook dat er minder inkomsten vanuit de catering naar MVV gaan?


Deze vraag kwam ook bij mij als eerste boven drijven. De afgelopen jaren ging steevast (vrijwel) 100% van de cateringinkomsten richting MVV of Veer zien MVV - correct me if I'm wrong. Maar nu er met een externe partner samengewerkt gaat worden, vrees ik dat de inkomsten uit de catering een stuk lager zullen gaan zijn. Ik ben nieuwsgierig naar de verdeling van de cateringinkomsten, wie weet hier meer over?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 17:04 17 mrt 2021 17:12 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Veer Zien MVV 10 jaor! #15

Farty schreef :

Zeikbak schreef : Nu VZM vanaf komend seizoen de catering niet meer gaat doen, maar YveY dit gaat doen, betekend dat dan ook dat er minder inkomsten vanuit de catering naar MVV gaan?


Deze vraag kwam ook bij mij als eerste boven drijven. De afgelopen jaren ging steevast (vrijwel) 100% van de cateringinkomsten richting MVV of Veer zien MVV - correct me if I'm wrong. Maar nu er met een externe partner samengewerkt gaat worden, vrees ik dat de inkomsten uit de catering een stuk lager zullen gaan zijn. Ik ben nieuwsgierig naar de verdeling van de cateringinkomsten, wie weet hier meer over?


Check even de post op de facebookpagina van Veer zien MVV.
Overigens heeft Veer zien MVV altijd het uitgangspunt gehuldigd dat indien een derde partij meer geld uit de catering voor de club kan genereren, we graag plaats maken. Dat we nu plek maken zegt genoeg!

Check ook: www.mvv.nl/nieuws/yvey-nieuwe-hospitality-partner-van-mvv
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Roei baank, Jacques, Lassie80, Boschpoort, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.182 seconden