Artikel over recent MVV shirt

13 okt 2020 19:13
Waterdrinker
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Onderwerp Auteur
Artikel over recent MVV shirt #1
Hi iedereen,

ik run een kleine blog over bijzondere voetbalshirts waar ik elke week een artikel over een bepaald tenue op slinger. Deze week heb ik het thuisshirt van 2017/2018 nader belicht, wellicht interessant voor sommigen van jullie om te lezen (in het Engels);

https://club25football.wordpress.com/2020/10/12/mvv-maastricht-2017-2018-home-shirt/

Prachtig shirt, goede kwaliteit, maar ik snap dat veel fans een hekel hadden aan het figuur op de borst (je loopt nogal voor paal). Persoonlijk erg blij om het in m'n bezit te hebben, want MVV was de laatste BVO die ik nog niet in de verzameling had zitten. Ik ben vrij benieuwd of men blij is met Masita als huidige kledingpartner, of dat de supporters toch liever een keer een nieuw merk willen zien?

De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Tommyd, Ekstertjj, Zoewiezoe, M-MVV, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2020 20:50
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Artikel over recent MVV shirt #2
Een prachtig verhaal! Complimenten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Waterdrinker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2020 21:16
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Artikel over recent MVV shirt #3

Waterdrinker schreef : Hi iedereen,

ik run een kleine blog over bijzondere voetbalshirts waar ik elke week een artikel over een bepaald tenue op slinger. Deze week heb ik het thuisshirt van 2017/2018 nader belicht, wellicht interessant voor sommigen van jullie om te lezen (in het Engels);

https://club25football.wordpress.com/2020/10/12/mvv-maastricht-2017-2018-home-shirt/

Prachtig shirt, goede kwaliteit, maar ik snap dat veel fans een hekel hadden aan het figuur op de borst (je loopt nogal voor paal). Persoonlijk erg blij om het in m'n bezit te hebben, want MVV was de laatste BVO die ik nog niet in de verzameling had zitten. Ik ben vrij benieuwd of men blij is met Masita als huidige kledingpartner, of dat de supporters toch liever een keer een nieuw merk willen zien?


Mooi stuk!
Wat betreft het shirt, natuurlijk heb ik heel wat verschillende MVV shirts in mijn bezit, maar deze ook. Mijn dochters hebben beide deze versie (in een kleinere maat) en zelf heb ik de zwarte variant (uitshirt). Persoonlijk heb ik absoluut geen hekel aan het figuur erop. Mede waarschijnlijk omdat mijn dochter het geweldig vonden.
Het merk Masita ben ik ook tevreden over. Dat mag voor mij voorlopig wel blijven. De kwaliteit is een stuk beter dan bijvoorbeeld Givova, dat we o.a. in het verleden gehad hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Waterdrinker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2020 15:25
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Artikel over recent MVV shirt #4
Leuk stukje om te lezen.
Wel 1 opmerking: Limburg ligt in het zuidoosten van Nederland :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Waterdrinker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2020 21:05
Waterdrinker
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Onderwerp Auteur
Artikel over recent MVV shirt #5
Dank iedereen, fijn dat het in de smaak is gevallen. En vrij dom om over het 'zuidwesten' te schrijven, dat krijg je er van als je in het Engels typt en zelf van de Veluwe komt :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u josoetgebrook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.231 seconden