Gevreigel!

07 nov 2020 11:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Gevreigel! #1
Ben ik de enige die het gevreigel van en met Napoleon tenminste een beetje zat is?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 11:45
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Gevreigel! #2
Nee ,ik ben het gevreigel met Napoleon niet zat ,hij houdt het forum levendig ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 14:08
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Gevreigel! #3

bokkesprongen schreef : Nee ,ik ben het gevreigel met Napoleon niet zat ,hij houdt het forum levendig ........


Kun je ook zeggen over Trump en de VS maar gaat voorbij aan de essentiële vraag wat het oplevert....

Als een (grote) potentiële sponsor hier even rondkijkt, dan haakt hij toch meteen af ! Hier lusten de honden geen brood van...
Hier ( in dit wespennest ) waar iedereen over iedereen heen valt en elkaar en ons bestuur voor rotte vis uitmaakt...


Los of de Waterloo man uit Roermunj gelijk heeft of niet, hoe zou hij als zaakemins het vinden als op de sociale media zijn bedrijf en zijn leiding zo rücksichtslos zou worden aangepakt en afgemaakt....?

Vreigele is niet ‘t prebleem mer us klub de vernieling in sjrieve wel ! Dat het aoch gein fetsoen en respekt höbbe, jaommergenog....

Vraog miech aof wat de verborge agendaas zien vaan al dat soort minse...zier zeeker neet us MVV=ke op de ierste plaots zette...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 14:41
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Gevreigel! #4
Nee helemaal niet! Sorry dat ik het schrijf maar dit word een ouwe lullen forum, alleen maar foto's van vroeger en de mening van heren word steeds door elkaar bevestigd. Napoleon legt vinger op de juiste plek en zijn manier van communiceren zou ik zeker niet adviseren, maar steeds samen ja knikken leidt ons alleen maar naar de afgrond!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:01 07 nov 2020 15:17 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Gevreigel! #5

Strucht schreef : Nee helemaal niet! Sorry dat ik het schrijf maar dit word een ouwe lullen forum, alleen maar foto's van vroeger en de mening van heren word steeds door elkaar bevestigd. Napoleon legt vinger op de juiste plek en zijn manier van communiceren zou ik zeker niet adviseren, maar steeds samen ja knikken leidt ons alleen maar naar de afgrond!


Groete kwatsj !

Foto’s van vroeger heeft niks met integriteit te maken. Net zoals leeftijd....triest wat je er allemaal bij haalt en meteen met namen gooit.
Zegt meer over jou als persoon, dan jouw argumenten....jammer maar je diskwalificeert je hierdoor. Zwak, zeer zwak....

“ assumptions are the mother of all fuck ups” en wat je hier doet zijn “ assumptions “ vriend.

Niemand knikt ja tegen het bestuur, dat lees je nergens maar maak jij er ( ongefundeerd) van !
Maar niet iedereen loopt ook klakkeloos achter de eerste beste aan en zeker niet achter de kleine man uit Roermunj aan...
want die heeft zijn kans ook nooit gegrepen; integendeel...hij heeft als een boos verwend kind zwaar beledigd zijn geld teruggevraagd en naar Venlo gebracht.
Heb ik geen respect voor. Zeker als je hier verder de boel blijftt opsteuken en zwartmaken..
Ubaghs, Verheij , VZM daar heb ik wel respekt voor...ook Huib en oud Ultraas die weer goed bezig zijn!

Ik ben het ook niet eens met dit bestuur en destijds ook niet ten tijde van noonk Paul, maar bleef achter mijn cluppie staan en haar trouw en heb wel vaak en veel leads aangedragen voor eventuele sponsoren ( los van het resultaat)....
heb al in 2011 projecten opgezet ( op eigen kosten ! Ca. Euro 1.500 ) om meer fans goedkoper naar de Geusselt te krijgen ( sommige onderdelen zijn geïmplementeerd) en probeer hier een leuke historische noot en info te geven. Laat je dit graag zien ...

Wat heb jij voor MVV en haar fans gedaan ?

Maar ja ik gun je je mening en minuutje van glorie op dit forum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:10 07 nov 2020 15:17 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Gevreigel! #6
...döbbel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Gevreigel! #7

LRB schreef :

Strucht schreef : Nee helemaal niet! Sorry dat ik het schrijf maar dit word een ouwe lullen forum, alleen maar foto's van vroeger en de mening van heren word steeds door elkaar bevestigd. Napoleon legt vinger op de juiste plek en zijn manier van communiceren zou ik zeker niet adviseren, maar steeds samen ja knikken leidt ons alleen maar naar de afgrond!


Groete kwatsj !

Foto’s van vroeger heeft niks met integriteit te maken. Net zoals leeftijd....triest wat je er allemaal bij haalt en meteen met namen gooit.
Zegt meer over jou als persoon, dan jouw argumenten....jammer maar je diskwalificeert je hierdoor. Zwak, zeer zwak....

“ assumptions are the mother of all fuck ups” en wat je hier doet zijn “ assumptions “ vriend.

Niemand knikt ja tegen het bestuur, dat lees je nergens maar maak jij er ( ongefundeerd) van !
Maar niet iedereen loopt ook klakkeloos achter de eerste beste aan en zeker niet achter de kleine man uit Roermunj aan...
want die heeft zijn kans ook nooit gegrepen; integendeel...hij heeft als een boos verwend kind zwaar beledigd zijn geld teruggevraagd en naar Venlo gebracht.
Heb ik geen respect voor. Zeker als je hier verder de boel blijftt opsteuken en zwartmaken..
Ubaghs, Verheij , VZM daar heb ik wel respekt voor...

Ik ben het ook niet eens met dit bestuur maar heb wel vaak en veel leads aangedragen voor eventuele sponsoren...en probeer hier een leuke historische noot en info te geven. Wat heb jij voor MVV en haar fans gedaan “ struchtje” ?

Maar ja ik gun je je mening en minuutje van glorie op dit forum.



Mijn geld terug gevraagd en naar VVV gebracht !!
En nooit mijn kans gegrepen ?? I
Je bent niet goed bij je hoofd !! Toen Corona het land binnen viel en niemand meer naar MVV mocht ...had ik net zoals velen betaalt maar kon er geen gebruik meer van maken ! Ik heb afgezien van iedere vordering aan MVV ....terwijl MVV niet kon leveren

Dat is punt 1 ... en punt 2 in de tijd dat Thal commercie deed koste MVV mijn bedrijf aan marketing en sponsorbijdrage 10.000 per jaar ! Voor figuren als jou is dat ongeveer 66 jaar een seizoenskaart !! En dat is slechts 1 seizoen geweest , we hebben in totaal in de laatste 20 jaar MVV 8 seizoenen gesponsord !!

En verder heeft Stucht helemaal gelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:32 07 nov 2020 16:03 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Gevreigel! #8

Napoleon schreef :

LRB schreef :

Strucht schreef : Nee helemaal niet! Sorry dat ik het schrijf maar dit word een ouwe lullen forum, alleen maar foto's van vroeger en de mening van heren word steeds door elkaar bevestigd. Napoleon legt vinger op de juiste plek en zijn manier van communiceren zou ik zeker niet adviseren, maar steeds samen ja knikken leidt ons alleen maar naar de afgrond!


Groete kwatsj !

Foto’s van vroeger heeft niks met integriteit te maken. Net zoals leeftijd....triest wat je er allemaal bij haalt en meteen met namen gooit.
Zegt meer over jou als persoon, dan jouw argumenten....jammer maar je diskwalificeert je hierdoor. Zwak, zeer zwak....

“ assumptions are the mother of all fuck ups” en wat je hier doet zijn “ assumptions “ vriend.

Niemand knikt ja tegen het bestuur, dat lees je nergens maar maak jij er ( ongefundeerd) van !
Maar niet iedereen loopt ook klakkeloos achter de eerste beste aan en zeker niet achter de kleine man uit Roermunj aan...
want die heeft zijn kans ook nooit gegrepen; integendeel...hij heeft als een boos verwend kind zwaar beledigd zijn geld teruggevraagd en naar Venlo gebracht.
Heb ik geen respect voor. Zeker als je hier verder de boel blijftt opsteuken en zwartmaken..
Ubaghs, Verheij , VZM daar heb ik wel respekt voor...

Ik ben het ook niet eens met dit bestuur maar heb wel vaak en veel leads aangedragen voor eventuele sponsoren...en probeer hier een leuke historische noot en info te geven. Wat heb jij voor MVV en haar fans gedaan “ struchtje” ?

Maar ja ik gun je je mening en minuutje van glorie op dit forum.



Mijn geld terug gevraagd en naar VVV gebracht !!
En nooit mijn kans gegrepen ?? I
Je bent niet goed bij je hoofd !! Toen Corona het land binnen viel en niemand meer naar MVV mocht ...had ik net zoals velen betaalt maar kon er geen gebruik meer van maken ! Ik heb afgezien van iedere vordering aan MVV ....terwijl MVV niet kon leveren

Dat is punt 1 ... en punt 2 in de tijd dat Thal commercie deed koste MVV mijn bedrijf aan marketing en sponsorbijdrage 10.000 per jaar ! Voor figuren als jou is dat ongeveer 66 jaar een seizoenskaart !! En dat is slechts 1 seizoen geweest , we hebben in totaal in de laatste 20 jaar MVV 8 seizoenen gesponsord !!

En verder heeft Stucht helemaal gelijk


Voordat Noor kwam heb ik je op linkedin opgeroepen om je te melden. Nooit enig reactie....
Waarom kan jij niet wat Wesley of Rinkens wel konden....
Wilderiaans aan de zijlijn roepen...bang dat je door de mand valt ?

Thal is pas laat begonnen: voordat hij er was, was je al recalcitrant bezig...dus verberg je niet achter Thal, zielig argument hoor!
bovendien vermoed ik dat jij met Ron een persoonlijke vete hebben, maar dat is niet relevant.

En ja...ieder die in je aars kruipt heeft gelijk......sweet dreams are made of these ....
Triest dat je geen kritiek kunt verdragen, maar wel uitdelen... bully gedrag of minderwaardigheidsgevoelens...?
Ik zie dat Huib nu ook niet meer in je balboekje staat....:-)

Figuren zoals ik...beginnen we zo... überheblichkeitsgefühle...? Ik dacht al dat je het spoor al bijster was met het kiezen van zo’n dubieuze naam,
maar begin je je nu als een klein Adolfje te gedragen die mensen indeelt in categorieën ....

Vraag je je niet af waarom je zoveel weerstand oproept bij veel mensen....?
En laat mij maar als awlullo zoals Strucht het zegt ongelijk hebben en gewoen e misselik stuk krapuul zien,
maar waar is dan je zelfreflectie m.b.t de andere criticasters..?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle, De Zwarte Vogel, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:49 07 nov 2020 15:50 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Gevreigel! #9
@LRB jammer dat je zo moet "vreigele" Net zoals Hill al ergens al aangaf zijn we allemaal MVV fans! Ik kruip helemaal niet in de aars van Napoleon, zijn manier van communiceren sta ik ook niet achter, maar hij legt wel de vinger op de juiste plek. Buiten Napoleon hoor ik de dezelfde signalen van andere zakelijk contacten binnen MVV/Maastricht, maar goed we laten het maar zo lekker door dobberen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:52
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Gevreigel! #10

Strucht schreef : @LRB jammer dat je zo moet "vreigele" Net zoals Hill al ergens al aangaf zijn we allemaal MVV fans! Ik kruip helemaal niet in de aars van Napoleon, zijn manier van communiceren sta ik ook niet achter, maar hij legt wel de vinger op de juiste plek. Buiten Napoleon hoor ik de dezelfde signalen van andere zakelijk contacten binnen MVV/Maastricht, maar goed we laten het maar zo lekker door dobberen.


Excuus..zal stoppen met vreigele . Op nao betere tieje ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2020 11:17
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Gevreigel! #11
Ik denk dat het goed zou zijn als we een geheel nieuw bestuur kregen en een aantal mensen binnen MVV een andere rol zouden krijgen. Echter hoe? Wie? Wanneer?
Ik heb geen idee hoe we dat voor mekaar kunnen krijgen.
Maar, ik weet ook niet of de timing nu goed is? Gezien de corona pandemie.
Voetbal heeft het zwaar zelfs grote clubs staan op kiepen omdat deze afhankelijk zijn van verkoop van kaartjes. Het financiële systeem met de vele miljoenen die rondgaan staat op kiepen. Sponsoring staat op scherp doordat ook deze getroffen worden in deze corona pandemie.
Misschien is het nu beter om allemaal met de neus dezelfde kant op te kijken en samen te werken. wij zijn samen MVV, niemand is groter als MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 13:34
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Gevreigel! #12
LRB ..

Je zwamt ,..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2020 15:27
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Gevreigel! #13

bokkesprongen schreef : LRB ..

Je zwamt ,..........



Als we dan toch aan het vreigele zijn: Wie zwamt hier met zn "hele-halven en kwarten" ?
Een beetje respect naar anderen toe zou je niet misstaan Bok.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, opadiehard, jovkle, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden