Oud MVV-verzorger Sef Hoenjet overleden

12 jan 2021 13:55
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Oud MVV-verzorger Sef Hoenjet overleden #31
Het huidige seizoen is in alle opzichten teleurstellend maar als ik de beelden op Trepke B zie van de MVV supporters die Sef begeleiden naar zijn laatste rustplaats dan kan ik niets anders dan heel trots zijn op mijn club en bovenal de supporters. Er zitten wel een paar boefjes tussen maar als het er op aankomt staan ze er wel en ook nog op waardige wijze. Net zoals die acties voor andere supporters en kinderen die het moeilijk hebben, dit is echt uniek in voetballand. Dit maakt mij dan ook "gruuts" om MVV supporter te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, Huib, Lassie80, jovkle, Tommyd, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Burgundian043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 15:03
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Oud MVV-verzorger Sef Hoenjet overleden #32
Kan ik je helemaal gelijk in geven Mr Sjaan. Jammer dat tegenwoordig allee slecht en sensatie nieuws nog verkoopt. Anders zouden we wel wat vaker met de club op een zeer positieve manier op de voorpagina staan van meerdere media!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tommyd, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 19:39 12 jan 2021 19:40 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 582
Meer
Oud MVV-verzorger Sef Hoenjet overleden #33

Mr Sjaan schreef : Het huidige seizoen is in alle opzichten teleurstellend maar als ik de beelden op Trepke B zie van de MVV supporters die Sef begeleiden naar zijn laatste rustplaats dan kan ik niets anders dan heel trots zijn op mijn club en bovenal de supporters. Er zitten wel een paar boefjes tussen maar als het er op aankomt staan ze er wel en ook nog op waardige wijze. Net zoals die acties voor andere supporters en kinderen die het moeilijk hebben, dit is echt uniek in voetballand. Dit maakt mij dan ook "gruuts" om MVV supporter te zijn.


100 % mee eens!

Zoe rapeleer iech miech de mis vaan Ma Limpens en get later uzze kammeraot Mellek, 't spandook veur Ma oppe Angelside tribuun, de cortèsj bij de kerk in Amby
Dat waor 'n aander generaasie Angelsiders, mer liet zien: veer zien en blieve ein femelie es 't drop aon kump. (aoch al stub 't ins oonderlingk)

Chapeau!

Sef nogmaols bedaank veur alles en veural dein sjoen glimlächske !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 20:46
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Oud MVV-verzorger Sef Hoenjet overleden #34
Respect voor de Angelside, ik heb zojuist filmpje gezien van de vele aanwezige Mvv supporters met die fakkels, mooi dat op deze manier van Sef afscheid wordt genomen. Dit heeft Sef zeker verdiend!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2021 05:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Oud MVV-verzorger Sef Hoenjet overleden #35

Driver schreef : Respect voor de Angelside, ik heb zojuist filmpje gezien van de vele aanwezige Mvv supporters met die fakkels, mooi dat op deze manier van Sef afscheid wordt genomen. Dit heeft Sef zeker verdiend!!!


Ik heb geen Facebook kan dat filmpje hier geplaatst word bvd......Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2021 13:01
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Oud MVV-verzorger Sef Hoenjet overleden #36

opadiehard schreef :

Driver schreef : Respect voor de Angelside, ik heb zojuist filmpje gezien van de vele aanwezige Mvv supporters met die fakkels, mooi dat op deze manier van Sef afscheid wordt genomen. Dit heeft Sef zeker verdiend!!!


Ik heb geen Facebook kan dat filmpje hier geplaatst word bvd......Gr opa.


nl-nl.facebook.com/TrepkeB1902/videos/1167917736960820/
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.262 seconden