Organisatie MVV

04 feb 2021 15:53 04 feb 2021 15:58 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
Organisatie MVV #31
@Boschpoort . thx voor de antwoorden

Noor zit zeker mee aan tafel , daar weet het ik 1 geval zelfs 100 procent zeker van . Ik snap ook nog wel dat hij in gesprekken betrokken wordt maar zoals ik het zie is hij geen partij omdat de directeur van de BV niet over de aandelen transitie gaat

Maar hoe dan ook , ook de hele verkoop van de club is een groot politiek spel . Ik hoop werkelijk dat MVV in hele goede handen komt en met de beste bedoelingen want dat zijn wij deze generatie supporters de club verschuldigd . En passanten die mag je zeker iets laten vinden van iets of laten meedenken maar passanten zijn vooral passanten .

Een heel belangrijk hoofdstuk in de fase van MVV Maastricht is de "verkoop" van de club aan de juiste partij(en) en daarna en daarmee ook hoe MVV verder wordt door ontwikkeld, geleid en bestuurd tot een stabiele club die aanspreekt , die innoveert en vooral echt een verbindend karakter heeft .

Vanaf nu wordt het pas echt topsport ! Maar een verkeerde beslissing nu is fataal daar ben ik van overtuigd

wordt vervolgd en ik hoop op het beste voor MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2021 16:36
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1887
Meer
Onderwerp Auteur
Organisatie MVV #32

Napoleon schreef : zoals ik het zie is hij geen partij omdat de directeur van de BV niet over de aandelen transitie gaat

Uiteraard niet. De aandeelhouders gaan daarover. De stichting als de partij de de aandelen zal overdragen als het zover komt en de vereniging die de overdracht moet goedkeuren. En dán komt de Ledenraad nadrukkelijk wel in beeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2021 16:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
Organisatie MVV #33

Boschpoort schreef :

Napoleon schreef : zoals ik het zie is hij geen partij omdat de directeur van de BV niet over de aandelen transitie gaat

Uiteraard niet. De aandeelhouders gaan daarover. De stichting als de partij de de aandelen zal overdragen als het zover komt en de vereniging die de overdracht moet goedkeuren. En dán komt de Ledenraad nadrukkelijk wel in beeld.


hou maar goed de spreekwoordelijke vinger aan de pols ! ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2021 13:06
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Organisatie MVV #34

Napoleon schreef :

Boschpoort schreef :

Napoleon schreef : zoals ik het zie is hij geen partij omdat de directeur van de BV niet over de aandelen transitie gaat

Uiteraard niet. De aandeelhouders gaan daarover. De stichting als de partij de de aandelen zal overdragen als het zover komt en de vereniging die de overdracht moet goedkeuren. En dán komt de Ledenraad nadrukkelijk wel in beeld.


hou maar goed de spreekwoordelijke vinger aan de pols ! ;-)


@Napoleon ben jij niet net als wij allemaal ook supporter van MVV? Zo ja, houd dan zelf ook lekker de spreekwoordelijke vinger aan de pols in plaats van met het belerende vingertje te wijzen. Soms plaats ik mijn vraagtekens bij hoe jij in de wedstrijd zit momenteel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2021 17:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
Organisatie MVV #35

Jack Luijten schreef :

Napoleon schreef :

Boschpoort schreef :

Napoleon schreef : zoals ik het zie is hij geen partij omdat de directeur van de BV niet over de aandelen transitie gaat

Uiteraard niet. De aandeelhouders gaan daarover. De stichting als de partij de de aandelen zal overdragen als het zover komt en de vereniging die de overdracht moet goedkeuren. En dán komt de Ledenraad nadrukkelijk wel in beeld.


hou maar goed de spreekwoordelijke vinger aan de pols ! ;-)


@Napoleon ben jij niet net als wij allemaal ook supporter van MVV? Zo ja, houd dan zelf ook lekker de spreekwoordelijke vinger aan de pols in plaats van met het belerende vingertje te wijzen. Soms plaats ik mijn vraagtekens bij hoe jij in de wedstrijd zit momenteel.


@Jack , zeg mij dan eens welke vraagtekens je plaatst ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2021 19:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
Organisatie MVV #36
Nou het lijkt me niet gek dat bevoegde partijen goed in de gaten houden welke uitgaven een algemeen directeur doet die eerder bij 5 faillisementen betrokken was. Cruciaal zelfs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Napoleon, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2021 21:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
Organisatie MVV #37
Helaas voor Noor en Mvv het verleden zal hem blijven achter volgen en Ja een toekomstige investeerder maak je ook met dit gegeven waakzamer ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2021 23:40
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Organisatie MVV #38
We hebben het over controle en verantwoordelijkheden... o.a. op uitgaven, de niet ontvangen NOW subsidie en het niet in gevaar brengen van onze club. Logisch en terecht. Niemand is groter als onze club... en iedereen zijn passanten! Stichting, aandeelhouders, directie, Noor, Joris, Elsen en trainer hoor je de revue passeren.
Daarom ook respect voor de vorige besturen en mensen die de schulden hebben weggewerkt en een gezonde basis hebben bewerkstelligd.
Maar wie is eigenlijk de huidige financiële man die nu deze verantwoording heeft in deze? In het verleden was dit Jef Thoma die dit vakkundig heeft gedaan. Maar wie is tegenwoordig hiervoor verantwoordelijk? Een gezond financieel beleid en dat alle uitgaven binnen de begroting blijven?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.154 seconden