>
Ontvangen bedankjes 586
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De Zwarte Vogel schreef : Later zal daarover nog door mijn klasgenoten de spot gedreven worden, dat is toch niets voor een gymnasiast. !
wètse tot iech 't ieder 'n blamaasj vind es die vaan us die brabo-boere neet eine versajze umtot veer oet Mestreech zien !Lijnsje@tappunt schreef : is het een blamage als NAC niet van ons weet te winnen.
wètse tot iech iers draon mos dinke wie Pikske met get vaan us jonges op 't terraske in Breda aongevalle woorte en onterech de sjöld kreege...Lijnsje@tappunt schreef : Alleen, bij NAC is het momenteel hommeles.
Jacques schreef : Mooie anekdote, Zwarte Vogel!
De Zwarte Vogel schreef : Later zal daarover nog door mijn klasgenoten de spot gedreven worden, dat is toch niets voor een gymnasiast. !
Ik heb een universitaire opleiding en door die opleiding, mijn werk, de baan van mijn vrouw vooral ook, ga ik redelijk veel om met hoogopgeleide mensen, mensen die ook zelf zijn opgegroeid in de betere milieus. Over het algemeen gaat dat allemaal prima, maar ik heb in de loop der jaren meermaals mensen met verbazing horen praten dat ik MVVfan ben en naar het stadion ga. Dat vinden ze toch niets voor mij, niets voor ons soort mensen! Dat laatste zeggen ze niet hardop maar denk ik er altijd zelf bij uiteraard. Ik lach er maar een beetje om en denk bij mezelf dat ik waarschijnlijk inderdaad helemaal niet hun soort mensen ben. Maar dat dit soort dingen in 2021 nog spelen vind ik eigenlijk bizar!
Over de wedstrijd: hopelijk wordt het me vergeven dat ik, nu we nergens meer om spelen, geen uitgebreide analyses meer doe. NAC is wisselvallig, verloor twee van de laatste drie thuiswedstrijden. Ze maken nog een minieme kans op directe promotie, maar dan moet De Graafschap wel de laatste twee wedstrijden verliezen, NAC winnen, en Go Ahead en Almere moeten punten laten liggen. Zoals altijd staat de druk er vol op in Breda en daar gaan ze niet altijd even goed mee om. Maar ja, MVV is uitgevoetbald. Voor 1-1 teken ik ook, maar eerlijk gezegd denk ik dat dit gewoon 3-0 of zo wordt.
Charmeur schreef : Een wedstrijd om snel te vergeten. Wat een groot niveauverschil. Ik kan Kalezic wel begrijpen als hij zegt dat er geld bij moet. Sommige sprongen al een gat in de lucht de laatste wedstrijden maar we mogen blij zijn dat we zo hoog staan op de ranglijst.3/4 haalt KKD niveau niet. Inzet is er wel......
Liersesup schreef : Op het einde van het seizoen sta je altijd op de plaats die je verdient.
MVV heeft het rond plaats 10, verdienstelijk gedaan met deze selectie.