Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

12 aug 2021 00:29
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #391
1700 seizoenkaarten zonder de sponsorkaarten meegerekend.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 09:10
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #392
Run op seizoenkaarten Limburgse clubs blijft uit
Voetbalfans in Limburg lopen niet echt warm voor een seizoenkaart van ‘hun’ club. De vier profclubs verkochten tot nu 11.432 kaarten. Dat zijn er 230 meer dan vorig seizoen, en toen was er vanwege de coronacrisis weinig perspectief op stadionbezoek.
DOOR ONZE VERSLAGGEVERS

MAASTRICHT

Dat de stadions voor twee derde gevuld mogen zijn en versoepelingen verwacht worden, heeft het enthousiasme van de Limburgse voetbalfan niet aangewakkerd. Ter vergelijking: een club als NEC, gepromoveerd naar de eredivisie, verkocht in zijn eentje bijna net zoveel seizoenkaarten (9500) als de vier Limburgse clubs samen.

Fortuna Sittard, de enige Limburgse club in de eredivisie, start de competitie met 3750 vaste klanten. Een stijging van 800 ten opzichte van vorig jaar, maar toch bungelt Fortuna daarmee aan de staart van het peloton. Alleen RKC telt minder seizoenkaarthouders. Een woord­voerder bevestigt dat Fortuna op meer had gehoopt. De club meent dat de beperkende maatregelen de verkoop remmen. „Als je je oor te luister legt, is dat een reden voor een grote groep supporters om geen seizoenkaart te kopen.”

Hoewel VVV degradeerde naar de eerste divisie is het aantal vaste bezoekers van De Koel verrassend toegenomen tot 2570 (+314). „Na een jaar zonder voetbal lijkt het alsof mensen juíst weer naar het stadion willen”, zegt algemeen directeur Marco Bogers. Dat Roda JC een behoorlijk seizoen draaide, waarin het doorstootte naar de play-offs, is voor de achterban nog geen reden om zich massaal achter de club te scharen. Roda JC tikt af op 3412 abonnementen, 458 minder dan vorig jaar. Duiding bij deze cijfers wil de club niet geven.

Ook MVV heeft te maken met een daling. De club verkocht 1700 seizoenkaarten (exclusief businessseats), een stuk minder dan vorig jaar. Toen gingen 2157 tickets over de toonbank, maar in 2020 hield de Maastrichtse club wel een grote kortingsactie.

12 aug 2021 09:33
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #393
MVV meldt op Instagram dat er 1600 seizoenskaarten zijn verkocht. Is me alleen niet duidelijk of dat met of zonder de geweldige actie van de Angel-Side is. Al met al valt het me nog mee. Echte ‘grote namen’ zijn nog niet aangetrokken. Ben benieuwd of nieuwe spelers de verkoop nog een zetje kunnen geven en waar we uiteindelijk op uitkomen.

12 aug 2021 09:58
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #394
Wat ook meespeelt is dat ook dit seizoen onzeker is. Wie zegt dat we het hele seizoen naar het voetbal mogen?
Welke volgende varianten er komen waardoor de regering toch weer alles in lockdown doet?
En wil iedereen zich moeite doen om gevaccineerd te zijn of testen voor toegang?
Zijn zeker reden waardoor er minder verkocht is.
En misschien is MVV toch te duur voor veel mensen?
En dan bedoel ik niet dat MVV te veel vraagt maar het feit dat er genoeg mensen zijn die de afweging maken of MVV of .....? De kortingsactie van vorig seizoen bewijst dat. Iets minder duur betekent meer seizoenskaarten.
En nogmaals ik zeg niet dat MVV te duur is.

12 aug 2021 10:52
Maastr-Boys
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #395
Voor mij dit seizoen helaas geen seizoenkaart omdat ik gewoon niet nog eens veel geld wil betalen voor 2 thuiswedstrijden. 2 seizoenen geleden heb ik maar 2 of 3 leuke thuiswedstrijden gezien, toen is er bij mij wat geknapt. Ik ga al sinds 1975 naar usMVVke kijken en MVV is een rode draad door mijn leven. De meeste mensen die mij kennen weten Johan is MVV en MVV is Johan. Vroeger liep ik altijd met mijn MVV sjaaltje door de stad en je moest niks verkeerds zeggen over MVV want dan kreeg je de wind van voren. Op school en later op mijn werk wist men wel hoe mij op de kast te krijgen. MVV heeft door de jaren heen altijd leuke elftallen gehad , maar de laatste jaren doen er geen spelers meer mee waarvoor je naar het stadion komt. Veel MVV supporters om mij heen zijn er gewoon niet meer of gaan al jaren niet meer kijken. Vrijdag tegen De Graafschap zit ik thuis achter de radio en internet. Niet erbij zijn zal vreemd voor mij zijn en ook onnatuurlijk. Volgende week tegen Helmond sport koop ik dan een kaartje online. Af en toe zal ik toch naar de Geusselt komen, de krenten uit de pap... Tja en ik heb de Janssen inenting genomen om niet helemaal uitgesloten te worden in de huidige maatschappij. Testen doe ik niet. Fijne wedstrijd morgen allemaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

12 aug 2021 11:01 12 aug 2021 11:02 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #396
1600 kaarten valt tegen. Wellicht is mvv prijzig voor datgene wat wordt geboden. Zowel op de mat als de faciliteiten. Als dat in verhouding is, heeft iemand (buiten de die hards) er geen moeite mee dit bedrag (of meer) te betalen. De stad Maastricht herbergt ook steeds meer mensen van buiten die niks met mvv hebben op dit niveau. En de kleinere groep mensen die dan als doelgroep dient, heeft in het algemeen wellicht minder te besteden. Een goed opgezette enquête in/buiten Maastricht zou kunnen helpen inzicht te krijgen in de keuzes wel/niet naar mvv komt (stageopdracht/universiteit ?)

Heb al eerder gezegd dat men een te rigoureuze stap in de prijzen heeft gemaakt. Mvv zal (de supporter) een worst wezen anders hadden ze wel een andere prijsstelling gehanteerd. Maar met 1600 kaarten (eventueel plus business kaarten en ffts) halen ze evenveel op dan met 2300 vorig jaar met een kortingsactie.

Vwb onzekerheid en dus geen reden om geen sk te pakken. Als je een sk koopt, krijg je geld terug als er wedstrijden zonder of met beperkt publiek gespeeld worden. Is wel vermeld, maar heeft Mvv (bewust?) niet genoeg benadrukt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

12 aug 2021 11:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #397
Persoolijk vind ik 1700 seizoens kaarten veel voor dit MVV dat mee gaat doen voor het rechter rijtje ,misschien dat 3 a 4 ganse erbij het aantal doet oplopen en een goede wedstrijd tegen de Graafschap .......

12 aug 2021 11:15
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #398
On topic please.... transfergeruchten ;-) Ik snap dat het aantal verkochte seizoenkaarten en transfers deels wel met elkaar te maken hebben. Maar de discussie over seizoenkaarten hoort wat mij betreft niet hier thuis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel, M-MVV

12 aug 2021 12:52
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #399
Terechte opmerking Jim.

Zijn er nog updates? Het lijkt erg stil aan het front.
Zijn er nog mensen op de training geweest die iets kunnen melden?
Trainen er nog potentiële aankopen mee?

12 aug 2021 13:09 12 aug 2021 13:11 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #400
In het interview heeft Wels het over 5/6 versterkingen. Afhankelijk van of er eventuele betere clubs zijn waar ook gesprekken mee worden gevoerd. Dit kan nog wel even duren tot vlak vh einde vd transfermarkt.
Lukt dit wil hij gaan voor playoffs. En anders gaat dat niet lukken.
Dus ik verwacht op zijn vroegst komende week pas weer nieuwe spelers

12 aug 2021 13:23
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #401
Tot wanneer is de transfermarkt open dan? Als het nog lang duurt ben ik bang dat we al te veel punten achterstand hebben op de playoff plekken.

12 aug 2021 13:56
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #402

Duin schreef : Terechte opmerking Jim.

Zijn er nog updates? Het lijkt erg stil aan het front.
Zijn er nog mensen op de training geweest die iets kunnen melden?
Trainen er nog potentiële aankopen mee?

De 3 testers waren er nog vandaag
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

12 aug 2021 22:42
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #403

Sander70 schreef : Tot wanneer is de transfermarkt open dan? Als het nog lang duurt ben ik bang dat we al te veel punten achterstand hebben op de playoff plekken.

Even dat je het weet, we hebben nog geen enkel punt laten liggen;)

12 aug 2021 22:52 12 aug 2021 22:54 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #404

Sander70 schreef : Tot wanneer is de transfermarkt open dan? Als het nog lang duurt ben ik bang dat we al te veel punten achterstand hebben op de playoff plekken.

Volgens mij 31 augustus 00.00u. Voor die tijd spelen we nog drie wedstrijden. Morgen thuis tegen De Graafschap, daarna thuis tegen Helmond en vervolgens uit bij Volendam. Als je de komende drie wedstrijden vier punten pakt, heb je het redelijk gedaan. Dan heb je 7 van de 12 punten voor het sluiten van de transferwindow en zal het dus wel meevallen met die achterstand op de nacompetitieplekken. Maar goed, je kunt er natuurlijk ook minder of - erger nog - geen pakken. Alles kan. Vooralsnog hebben we er in ieder geval drie.
Bovendien verwacht ik met name op het middenveld en voorin (ervaren) versterking. En nee, ik heb geen inside info. Maar het lijkt mij niet meer dan logisch.

13 aug 2021 07:44
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #405
Ik kan melden dat er een "ganse" is vastgelegd. Hopelijk wordt hij snel gepresenteerd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jasonhum

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden