Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

10 mei 2021 15:50
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #1
Contractbesprekingen MVV Maastricht

MVV Maastricht heeft de contractbesprekingen met de huidige spelersgroep achter de rug. Door de tijdelijke afwezigheid van hoofdcoach Darije Kalezic liepen deze gesprekken enige vertraging op. Spelers en club hebben hun wensen voor de toekomst aan elkaar kenbaar gemaakt. Dit resulteert nu in het feit dat er diverse spelers aan het einde van het seizoen hun voetbaltoekomst elders mogen cq willen zoeken.

Aan het einde van dit seizoen nemen afscheid van MVV: Thibaut Rausin, Shermar Martina, Gaston Salasiwa, Timo Stavitski, Oussama Zamouri, Koen Kostons, Thibaut van Acker, Arne Naudts, Brem Soumaoro, Rico Zeegers en Raoul Last.

Met Lars van Meurs, Manuel Angiulli en Djibril Dianessy is MVV nog in gesprek.
Luc Mares, Mike Havekotte, Matteo Waem en Joy Lance Mickels krijgen een vernieuwd contract aangeboden terwijl ook Ermin Cavcic bij MVV1 gevoegd wordt. Bob Nijsten en Milo Delrock zullen in de voorbereiding vanuit de MVV Academy aansluiten bij de formatie van Kalezic.

De contracten van Kürsad Sürmeli, Jerome Deom en Sven Blummel lopen door. Marko Kleinen en Tim Zeegers tekenden onlangs hun contract bij de club, terwijl Thomas van Bommel - als hij weer fit is -eveneens een contract krijgt aangeboden. De optie bij Kai Bösing wordt gelicht. Hij blijft dus komend seizoen eveneens verbonden aan MVV.

Bron; wat is loos
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 15:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #2
Ook mvv.nl.......mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 17:20
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #3
Blijf neet völ euver. Snap ut wel. Allein vaan Koen Kostons vin iech ut jaomer! Mer messjiens welt heer zelluf weg en is ut neet MVV dat häöm weg welt hubbe.

Gans aander elftal volgend seizoen dus.

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 17:45
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #4
Wellicht Sven Braken eens polsen, zijn contract bij Livorno loopt af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 18:13 10 mei 2021 18:14 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #5
Vind ‘t jaommer vaan Koen en Raoul...had hun nog gegund get langer te blieve en door te greuje
.Zaog hun geer...eige jonges... dzjus....
Koen stoond de letste tied erg gemotiveerd oppe veld, wow ziech laote zien wie met dee gool ...
Sven is te deur; dee kump neet.

De oetdaagingk is en blijf met steeds minder cent get bijeen te kriege.

Drum kreig uzze Bosanceros Ermin noe ‘nne kans wat heer al ieder endeikser had motte kriege.
Dus Ermin: väöl suukses ! En es ‘ good get...idemo na Grbavica ... Željo je to :thumbsup: :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 18:41
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #6
Last, Kostons en Martina. Eens kijken of je daar -voor hetzelfde geld- betere en even gemotiveerde spelers voor terugkrijgt. Zelf heb ik liever spelers met hart voor de club, dan middelmatige huurlingen of afdankertjes van andere clubs die vaak puur komen als broodspeler of om zichzelf in de kijker te spelen.

Jammer dat Kalezic het kennelijk niet in zich had om deze drie MVV-talenten op een goede manier te brengen en naar een hoger niveau te tillen bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 18:51
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #7
Natuurlijk is niemand onvervangbaar in dit team, maar weet niet of MVV met het beperkte budget betere spelers kan halen dan bijvoorbeeld een Kostons, Naudts en een Martina? Al zal er natuurlijk bij iedere speler weer een verhaal omhangen, bv Kostons tekende 2/3 jaar geleden een lang contract en daar zal natuurlijk een opbouw van salaris in hebben gezeten. Die progressie heeft hij helaas nog niet op het veld gemaakt en het is logisch dat MVV dat salaris niet meer wil/kan betalen en Kostons natuurlijk nu niet direct akkoord gaat met een flinke salaris daling. We zullen weer moeten wachten op de laatste weken van augustus..... #komkommertijd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 19:59
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 272
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #8
Gemengde gevoelens want eigen jongens als Martina en Kostons hou ik er graag bij, maar anderzijds zie ik ook wel dat die gasten gewoon tekort komen. Martina is inmiddels ook al geen talent meer. Is 25 jaar en zit al zes jaar bij het eerste elftal, heeft 100 wedstrijden voor ons gespeeld, maar nooit echt overtuigd. Vaak geblesseerd, geschorst, afwezig. Nooit meer dan 25 wedstrijden per seizoen gespeeld. Hem gaan we niet missen, maar zul je net zien dat we volgend seizoen opgescheept zitten met een type Heerings en MVV verwijten Martina te hebben laten gaan.

Voor Koen geldt eigenlijk hetzelfde. Inmiddels ook al 100 wedstrijden in de KKD in de benen, maar komt gewoon tekort voor het betaalde voetbal. Zien we volgend jaar terug in de Amateurklasse in België.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 20:21
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #9
Ik mis een naam in dit hele verhaal, Twan Visser. Heb hem in de voorbereiding aan het werk gezien en dat kon mij wel bekoren! Verder ben ik benieuwd wat het niet verlengen van Kostons op sponsorvlak gaat betekenen. Ik hoop dat dit geen gevolgen gaat hebben. Last but not least nog altijd erg benieuwd naar de reden van de recente aanwezigheid van Gunter Thiebaut in de Geusselt! Weet iemand hier meer over?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 20:47
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #10
Er wordt flink door geselecteerd en ik ga ervan uit dat er dan gemikt wordt op spelers van een hoger niveau. Het zijn bij nader inzien toch vooral spelers die op de bank zaten of de mindere basisspelers waren. De dragende krachten van het MVV na de winterstop zijn toch vooral spelers als Deom, Blummel en Mickels. Goed om te lezen dat MVV in gesprek is met Dianessy. Opvallend dat Bösing wel mag blijven, die heeft nog geen minuut gespeeld.
Ik was zelf wel enthousiast over Soumaoro in de minuten dat ik hem zag spelen, maar blijkbaar werd hij niet als voldoende beoordeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 21:01
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #11
Zo hoor je wekenlang weinig tot niets en zo word je overdonderd met informatie.

Ik sprak vorige week Robbie Servais over seizoen 2021-2022. Hij gaf aan dat het samenstellen van een selectie heel afgewogen moet plaatsvinden met het kleine budget dat MVV heeft.

MVV kan het zich financieel niet permitteren om voor elke positie in het team twee volwaardige betaalde krachten te hebben. Voor elke positie is er geld voor een basisspeler en aanstormende talenten met kleine of amateurcontracten kunnen zich in de loop van het seizoen dan in de kijker spelen. Dat betekent dat noodgedwongen afscheid genomen gaat worden van enkele spelers die regelmatig in het eerste team gespeeld hebben, maar bijv. stagneren in hun ontwikkeling. Of simpelweg te weinig hun stempel op het spel weten te drukken.

Trainer Kalezic heeft een voorkeur voor spelers die lef tonen en voorop durven gaan in de strijd. Voetballend iets in hun mars hebben maar ook mentaal sterk. Ik denk dat daarom een speler als Tim Zegers een contract heeft gekregen. Of net dat stukje klasse extra tonen (Mickels de laatste maanden, Surmeli). En blijkbaar heeft Waem de voorkeur boven Soumaoro (wel een beloftevolle speler vind ik).

Ik kan me grotendeels vinden in de gemaakte keuzes, al blijf ik het jammer vinden dat Shermar Martina er niet meer bij zal zijn. Zoals jullie mogelijk weten vind ik hem onze beste verdediger die als back en centraal ingezet kan worden.

Belangrijk is de zoektocht naar een goede spits, want daar schortte het toch aan dit seizoen. En een goede linksback, want Salasiwa heeft te weinig gebracht met al zijn routine.

Havekotte als eerste keeper, Waem en Mares centraal achterin, Surmeli als controleur en Deom als regisseur. Dianessy (kunnen ze die betalen??) en Blummel voorin. Sven Braken als centrumspits lijkt me fraai maar waarschijnlijk onhaalbaar.

Willen we hogerop, dan zal er inderdaad iets moeten veranderen. Nou, daar zijn ze mee bezig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 22:02 10 mei 2021 22:05 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #12
Ik vind het jammer dat Rico Zeegers niet blijft. Prima back, nog volop mogelijkheden. Twee klassen beter dan Tim, die in mijn ogen te snel een contract heeft gekregen. Prima dat jeugd een kans krijgt, maar ik denk dat Tim het niveau nooit zal halen, zeker niet als je stappen wil maken. Rico vind ik in alles een betere voetballer. Maar ik zag dat bij Fortuna Clint Essers vertrekt, misschien gokt MVV op hem? Kan me niet voorstellen dat Tim eerste rechtsback wordt.

Verder vind ik de keuzes best logisch. Geen enkele vertrekker is onvervangbaar. Shermar en Koen hebben de gunfactor maar staan stil in hun ontwikkeling. Arne Naudts is te beperkt, en te duur denk ik om als tweede spits te dienen. Als iedereen met wie gesproken wordt, blijft kom ik al tot dit team: Havekotte, (nieuw), Mares, Waem (nieuw), Sürmeli, Déom, Blummel, Dianessy (nieuw), Mickels.
Op basis van de tweede seizoenshelft biedt dat perspectief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, jovkle, InDoDoNnY, Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2021 23:43 10 mei 2021 23:50 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #13
Juist als ie niet elke positie dubbel kunt bezetten, is een speler als Martina - op meerdere posities inzetbaar - heel goed om erbij te hebben. Ik snap de keuze dan ook echt niet om hem te laten gaan.

En zoals genoemd, Rico geen contract en Tim wel…ik weet niet welke factoren dan de doorslag geven bij deze trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 06:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #14
Ook ik zie graag dat rico een contract ondertekent vind hem een niveau beter als Tim.
Het verhaal visser ben ik nog niet helemaal uit,in de voorbereiding vond ik het een prima voetballer.
Wat is er mis gegaan afgelopen seizoen,hij is nooit bij de selectie geweest,zou hij dan niet kunnen voldoen of zouden er andere redenen zijn?
Hoop dat kleinen,zeegers(Tim) en van Bommel zich door ontwikkelen.
Als ik het goed gelezen heb zou het budget nog meer omlaag gaan,dan moet je wel heel creatief te werk gaan als je het merendeel van je spelers laat gaan en maar hopen dat er nieuwe mensen bij komen voor dat hele kleine budget wat beschikbaar is.
Maar ja hoop doet leven want daar ben je tenslotte supporter voor...mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 08:22
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #15
In het wedstrijdboekje van deze week geeft R Zeegers aan dat hij gesprek is met mvv, dus ik denk dat ze er niet uitgekomen zijn. Ontzettend jammer want hij is momenteel een klasse beter dan Tim.
Eerste naam die in mij op komt is dan ook Clint Essers halen. Voor kkd begrippen een goede rechtsback.

Verder ben ik benieuwd wat Kalezic gaat aantrekken. Nu Elsen weg is, moet hij toch meer zn zijn krijgen , mits er geld bijkomt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.224 seconden