Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

20 mei 2021 19:27
Lange87.
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #46
Mvv heeft momenteel Sander rau aan het mee trainen! Voorheen speler Fortuna en zat nu bij Roda o21

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 10:43
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #47

tuutsje schreef : Dianessy blijft niet bij MVV helaas. Ik had hem heel graag zien blijven....


Reden: geheel onverwacht hebben onze oosterburen interesse in hem. Uiteraard bieden ze hem een veel hoger salaris dan wij kunnen bieden (ze hadden dat geld ook kunnen gebruiken om misschien eens 1 maand de stadionhuur volledig te betalen, maar dat past niet in hun straatje).

Same old song. Dikkop Van As zit hier niet voor niets iedere week op de tribune. Hun scouting lijkt nog matiger dan die van ons.
Nogmaals Jeffrey: bespaar je de moeite en zie hier: Lijst met spelers MVV

Ik vind het overigens niet heel erg dat ie niet naar MVV komt. Paar leuke acties gehad, maar volgens mij geen enkel duel 90min kunnen maken. Vaak onzichtbaar. Als je dan kijkt naar prijs/kwaliteit en kwantiteit (minuten die ie kan maken), denk ik dat die spaarzame goede acties wel heel veel geld kosten...

Dus: de nieuwe Rutjes/Croux/Goppel lijkt in de maak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 11:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #48
Verwacht dat het niet lang zal duren tot ze zich melden voor Deom .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 11:11
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #49
moeten ze wel wat betalen aan mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 11:12
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #50
moeten we het al gaan hebben van spelers van roda onder 21

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 11:25
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #51
leg jij wat bij dan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 11:39
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #52
Mitchel Keulen van R*d* JC. Zou al verder gevorderd zijn in gesprekken met onze club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 14:08
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #53
Thomas van Bommel heeft voor 2 jaar getekend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 15:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #54
Prima dat Van Bommel tekent.
Mitchel Keulen was in seizoen 2018-2019 een prima linksback voor die club. Vorig seizoen zwaargeblesseerd en heel het seizoen gemist, dit seizoen nauwelijks gespeeld omdat zijn plaats inmiddels bezet was. Is pas 22, komt uit de regio. Heeft een jaar kunnen trainen bij zijn club zonder opnieuw geblesseerd te raken. Als die een klein contract krijgt, prima, slechter dan Salasiwa zal het niet zijn. Als hij zijn groei weer kan doorzetten zelfs een heel leuke aanwinst.

Natuurlijk niet de grote vissen waar we allemaal op hopen maar het is pas 21 mei, niet realistisch dat MVV met indrukwekkende transfers komt nu.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 16:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #55

Jacques schreef : Prima dat Van Bommel tekent.
Mitchel Keulen was in seizoen 2018-2019 een prima linksback voor die club. Vorig seizoen zwaargeblesseerd en heel het seizoen gemist, dit seizoen nauwelijks gespeeld omdat zijn plaats inmiddels bezet was. Is pas 22, komt uit de regio. Heeft een jaar kunnen trainen bij zijn club zonder opnieuw geblesseerd te raken. Als die een klein contract krijgt, prima, slechter dan Salasiwa zal het niet zijn. Als hij zijn groei weer kan doorzetten zelfs een heel leuke aanwinst.

Natuurlijk niet de grote vissen waar we allemaal op hopen maar het is pas 21 mei, niet realistisch dat MVV met indrukwekkende transfers komt nu.


Grote vissen verwacht ik ook niet, maar dan had je ook met Last kunnen verlengen.
Mischien kan ik er niet objectief na kijken , maar Keulen vind ik een zeer matige back.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2021 17:32
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #56

Boredass schreef :

Jacques schreef : Prima dat Van Bommel tekent.
Mitchel Keulen was in seizoen 2018-2019 een prima linksback voor die club. Vorig seizoen zwaargeblesseerd en heel het seizoen gemist, dit seizoen nauwelijks gespeeld omdat zijn plaats inmiddels bezet was. Is pas 22, komt uit de regio. Heeft een jaar kunnen trainen bij zijn club zonder opnieuw geblesseerd te raken. Als die een klein contract krijgt, prima, slechter dan Salasiwa zal het niet zijn. Als hij zijn groei weer kan doorzetten zelfs een heel leuke aanwinst.

Natuurlijk niet de grote vissen waar we allemaal op hopen maar het is pas 21 mei, niet realistisch dat MVV met indrukwekkende transfers komt nu.


Grote vissen verwacht ik ook niet, maar dan had je ook met Last kunnen verlengen.
Mischien kan ik er niet objectief na kijken , maar Keulen vind ik een zeer matige back.

Precies. Zij steeds onze beste spelers en wij de afvalkneusjes van dat tuig. Dan liever afvalkneusjes van belgische clubs of zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 01:27
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #57

pinobel schreef :

Boredass schreef :

Jacques schreef : Prima dat Van Bommel tekent.
Mitchel Keulen was in seizoen 2018-2019 een prima linksback voor die club. Vorig seizoen zwaargeblesseerd en heel het seizoen gemist, dit seizoen nauwelijks gespeeld omdat zijn plaats inmiddels bezet was. Is pas 22, komt uit de regio. Heeft een jaar kunnen trainen bij zijn club zonder opnieuw geblesseerd te raken. Als die een klein contract krijgt, prima, slechter dan Salasiwa zal het niet zijn. Als hij zijn groei weer kan doorzetten zelfs een heel leuke aanwinst.

Natuurlijk niet de grote vissen waar we allemaal op hopen maar het is pas 21 mei, niet realistisch dat MVV met indrukwekkende transfers komt nu.


Grote vissen verwacht ik ook niet, maar dan had je ook met Last kunnen verlengen.
Mischien kan ik er niet objectief na kijken , maar Keulen vind ik een zeer matige back.

Precies. Zij steeds onze beste spelers en wij de afvalkneusjes van dat tuig. Dan liever afvalkneusjes van belgische clubs of zo.


Ik ken deze beste man niet. Jaques heeft wel een bepaalde blik op het voetbal die ik kan beamen. Wellicht lijkt het me verstandig om deze keuze te laten maken door mensen die er enigszins verstand van hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 09:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #58
Laat even duidelijk zijn dat ik Keulen niet meteen als een nieuwe Labylle zie, het is niet dat ik denk dat we nu een eredivisie-waardige speler aan het halen zijn. Ik denk inderdaad dat Last en Keulen elkaar niet veel ontlopen. Maar Last heeft zelf aangegeven te vertrekken en er wordt vooral aan zijn mentale mindset getwijfeld. Met die achtergrond en de aanname dat het om een klein contractje zal gaan, vind ik Keulen prima vervanging en fijn dat we al voor begin eerste training een nieuwe linksback binnen zouden hebben.
Dat seizoen voor zijn blessure speelde Keulen prima, beter dan Salasiwa dit seizoen speelde. Verwacht geen wonderen, gewoon degelijke back.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 10:17 22 mei 2021 10:20 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #59

Jacques schreef : Laat even duidelijk zijn dat ik Keulen niet meteen als een nieuwe Labylle zie, het is niet dat ik denk dat we nu een eredivisie-waardige speler aan het halen zijn. Ik denk inderdaad dat Last en Keulen elkaar niet veel ontlopen. Maar Last heeft zelf aangegeven te vertrekken en er wordt vooral aan zijn mentale mindset getwijfeld. Met die achtergrond en de aanname dat het om een klein contractje zal gaan, vind ik Keulen prima vervanging en fijn dat we al voor begin eerste training een nieuwe linksback binnen zouden hebben.
Dat seizoen voor zijn blessure speelde Keulen prima, beter dan Salasiwa dit seizoen speelde. Verwacht geen wonderen, gewoon degelijke back.


Mbt Last heb je natuurlijk een punt, maar ik denk wel dat hij te weinig kansen heeft gehad tov Salasiwa. Salasiwa die overigens ook geen echte back is maar meer een middevelder. Salasiwa viel me ook dan tegen terwijl dat wel een goede voetballer is.
Keulen is dan inderdaad een goedkoop alternatief.Overigens kwam hij in dat seizoen dat jij aanhaald ook niet verder dan 16 wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 10:56
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #60
Tja nu gaan we naar een afgedankte r*da speler kijken in plaats naar een Maastrichts talent met een MVV-hart. Iets vergelijkbaars zal wel gebeuren bij de vervanging van Martina en Kostons. Weet je, noem mij maar negatief, maar mij vergaat de zin.. ik ben er al twintig jaar bij als MVV-supporter in de jupiler league. We zijn qua voetbal op een niveau aangekomen dat ik gewoon spelers oet Mestreech wil zien voetballen die je ‘kent’ en een lekkere pot bier wil drinken tijdens de wedstrijd. Zo’n Salasiwa zien braggelen of nu weer deze nieuwe uit Kerkrade. Ik zie er geen meerwaarde in. En als zo n speler weer op niveau komt is hij toch weer zo weg, kijk maar naar dianessy.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden