Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

11 mei 2021 20:28 11 mei 2021 20:30 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #31
"Vlaoj moot zien: dun vaan leer, dik vaan smeer... " zeet e Mestreechs spreekwoord. Mot Sjaak geliek geeve .
Dus laot mer goon op dit forum !





Alhoewel iech wel get te jiemere höb: veer höbbe groeten doors noe Lijnsje niemes mie op beerhoole oetsjik...:S
Laot ins goon Lijnsje...!!!!

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 21:05
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #32
Ik leg me neer bij jullie mening. Haha. Ik lees mee en verheug me op alle namen die de revue zullen passeren en niet zullen komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 21:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #33

krampioen schreef : Ik leg me neer bij jullie mening. Haha. Ik lees mee en verheug me op alle namen die de revue zullen passeren en niet zullen komen.


De topic heet toch echt ,,transfergeruchten,,....en ja de mooiste tijd van het jaar op het forum.....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 23:26
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #34
In het kader van namen speculeren: Wasiu Taiwo is bij de BP gespot... zow ‘t daan toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maikelll043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2021 10:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #35
Wat de redenen ook mogen zijn, het is met het oog op de vestiging van een goede naam voor de nieuwe MVV Academy niet erg handig om zonder deugdelijke motivering naar buiten toe de contracten met spelers die uit de jeugdopleiding van MVV naar de selectie zijn doorgestroomd, niet te verlengen. Jonge spelers die MVV aan de Academy zal willen verbinden, zullen hierdoor twijfel hebben of MVV wel de goede club voor hun verdere opleiding is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2021 10:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #36

De Zwarte Vogel schreef : Wat de redenen ook mogen zijn, het is met het oog op de vestiging van een goede naam voor de nieuwe MVV Academy niet erg handig om zonder deugdelijke motivering naar buiten toe de contracten met spelers die uit de jeugdopleiding van MVV naar de selectie zijn doorgestroomd, niet te verlengen. Jonge spelers die MVV aan de Academy zal willen verbinden, zullen hierdoor twijfel hebben of MVV wel de goede club voor hun verdere opleiding is.


Ik denk echt wel dat er een degelijke motivering en afweging heeft plaats gevonden.
Op een gegeven moment houd het op en heb je meerdere jaren de kans gehad om je te bewijzen als,,jeugd,,talent.
Laten we er gewoon er van uit gaan dat de academie in de nieuwe vorm wel resultaat opleverd,en vroegtijdig door geselecteerd kan worden.....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, Kletswief, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2021 11:13 12 mei 2021 11:14 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #37

Zeikbak schreef : In het kader van namen speculeren: Wasiu Taiwo is bij de BP gespot... zow ‘t daan toch?


Daan höb 'ch 't dus toch good gezeen. Iech dach al, dee gas neve Caracciolo kump m'ch zoe bekind veur.

Boe mèt iech ech neet wèl suggerere tot Fabio trök kump huur......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2021 11:45
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 205
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #38
De jongens uit de eigen jeugd die kunnen vertrekken hebben in de meeste gevallen meerdere jaren een kans gekregen in het eerste. Bij MVV spelen er elk jaar wel een paar gasten uit de eigen jeugd en dat is niet iets wat vanzelfsprekend is. Bij een club vijfentwintig kilometer oostwaarts, om het maar eens in de regio te houden, is dat jarenlang een onmogelijkheid geweest
Dat gezegd hebbende, er is geen club, wereldwijd, die bij elke speler wiens contract niet wordt verlengd in het openbaar gaat uitleggen waarom dit zo is. Hoeven ze ook niet. Daarnaast is het vrijwel altijd duidelijk wat de reden is. Ofwel zijn ze niet goed genoeg ofwel willen ze zelf weg. Pappen en nathouden is voorbij. Daarbij: als je bij MVV al niet kan overtuigen moet je lekker bij SV Meerssen of bij VV Eijsden gaan ballen.

Voorspelling: Volgend jaar eindigen we op plaats 12, pakken we de vierde periode en zullen we zoals eens Heerenveen uit het absolute niets promoveren. Dromen zal ik altijd als het om m'n club gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Kletswief, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2021 15:26
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #39
Goedemiddag Fanaten,

mooie namen passeren hier de revue, toch zou ik graag zien dat ze wat meer in de tweede divisie scouten, al is dat dit jaar zeer lastig geweest natuurlijk. Komen toch vaak wel pareltjes vandaan ( Van Ewijk en El khayati )

overigens Havekotte nog een jaartje hier houden. MVV moet weer eens een echte kandidaat zijn voor de play-off ik ben echt klaar met die grijze seizoenen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 13:00
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #40
Dianessy blijft niet bij MVV helaas. Ik had hem heel graag zien blijven....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 13:01
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #41

tuutsje schreef : Dianessy blijft niet bij MVV helaas. Ik had hem heel graag zien blijven....


Bron of gedachte?....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 13:05
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #42
Zal helaas te duur zijn denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 15:44
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #43
Zie het net ook op Trepke B Facebook. In dat geval heeft hij bijzonder weinig gebracht. Ik ging er stiekem vanuit dat er afspraken waren gemaakt dat hij dit seizoen wedstrijdfit zou geraken en volgend jaar pas echt als speler mee zou tellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 20:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #44
Het is natuurlijk de vraag of MVV mee moet doen met de idiote bedragen die de voet ballerij normaal vind .

Bv Bij Fc Emmen lopen 6 spelers rond met een salaris van meer dan 4 ton .........

Feyenoord betaalt voor een voetballer die het niet maakte bij Spartak Moskou en bij Freiburg in het tweede elftal staat een huur prijs van 1 miljoen euro per jaar wat hij tekort komt betaalt Spartak bij ....het gaat hier over Guus Til ooit verkocht bij AZ voor 18 miljoen euro

Misshien is het leuker kijken naar Mvv met Schroyen , Blummel en Deom en co ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 23:15
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #45

bokkesprongen schreef : Het is natuurlijk de vraag of MVV mee moet doen met de idiote bedragen die de voet ballerij normaal vind .

Bv Bij Fc Emmen lopen 6 spelers rond met een salaris van meer dan 4 ton .........

Feyenoord betaalt voor een voetballer die het niet maakte bij Spartak Moskou en bij Freiburg in het tweede elftal staat een huur prijs van 1 miljoen euro per jaar wat hij tekort komt betaalt Spartak bij ....het gaat hier over Guus Til ooit verkocht bij AZ voor 18 miljoen euro

Misshien is het leuker kijken naar Mvv met Schroyen , Blummel en Deom en co ......


Zo is het Bokkesprongen.
Voor mij wel...

Moderne voetbal is verrot.
Geef mij maar gewoon een potje strijd. Af en toe wat lleuke acties. Gezellig wat aw hore in de gracht langs de railing.
En het toppunt zijn de bobo's die klagen over Corona en dat het voetbal zo'n problemen hiervan heeft. Ja, in de lagere divisies... zeker. Maar als je toch leest wat voor waanzinnige, absurde bedragen betaalt worden. Dan is duidelijk dat er iets mis is en waar bezuinigd kan worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden