Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

11 mei 2021 09:14 11 mei 2021 09:14 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #16

Boredass schreef : In het wedstrijdboekje van deze week geeft R Zeegers aan dat hij gesprek is met mvv, dus ik denk dat ze er niet uitgekomen zijn. Ontzettend jammer want hij is momenteel een klasse beter dan Tim.
Eerste naam die in mij op komt is dan ook Clint Essers halen. Voor kkd begrippen een goede rechtsback.

Verder ben ik benieuwd wat Kalezic gaat aantrekken. Nu Elsen weg is, moet hij toch meer zn zijn krijgen , mits er geld bijkomt.


Heel duidelijk in het laatste gedeelte van je alinea....mits er geld bij komt(investeerder)....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 09:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #17
De geruchtenmolen begint zo op gang te komen. Jammer dat Rico Zeegers niet bijtekent, maar de reden hierachter kunnen we blijven gissen, maar voorlopig niet weten. Of MVV bood hem een te laag contract aan, Rico vroeg veel te veel voor MVV begrippen óf MVV heeft een andere kandidaat op het oog. Dan is Essers een logische naam; jongen uit de buurt, ervaring op het hoogste niveau en loopt uit contract bij Fortuna. Kan me ook niet voorstellen dat hij echt op de radar staat bij andere clubs, al heb je daar natuurlijk een zakenwaarnemer voor.

Als MVV Havekotte en Van Meurs weet te verlengen, zit je daar voor de beginperiode goed. Als je hier nog een talentvolle doelman van een eredivisieploeg weet bij te halen voor een minimale salarisovernamen , zit je in het doel goed voor komend seizoen.

Achterin zul je met Zeegers, Waem en Cavcic toch wel de bank bezet hebben. Ik ga ervan uit dat er een nieuwe links- en rechtsback wordt gehaald, Mares tot het meubilair gaat behoren en er een nieuwe CV wordt aangetrokken. Een lijn waar dus nog veel moet en kan gebeuren. Gezien Kalezic de vinger in de pap heeft m.b.t. de transfers en voor strijdlustige spelers gaat, verwacht ik toch een bonk in de laatste lijn met aanvallende backs (type Ciranni).

Uitgaand dat Kalezic aan speelstijl niet veel gaat wijzigen, zal hij ook met een ''blok'' voor de verdediging gaan spelen. Hier is Deom momenteel de onmisbare speler. Wat heeft deze man een progressie gemaakt. Daarnaast zal toch Kleinen / Van Bommel moeten komen te staan gezien A) het budget en B) en winstmodel dat MVV moet hanteren. Dan heb je denk ik deze posities ook bezet.

De lijn ervoor gaan ze voor Mickels (links) , Bösing (CAM) en Blummel (rechts) zoals het er nu uitziet. Kan ook dat Blummel als 10 gebruikt gaat worden. Over Bösing kunnen we geen oordeel hebben. Kalezic zal dan toch wel echt iets in hem zien. Neem daarbij dat Dianessy ook nog eventueel gaat tekenen, is dit denk ik toch de beste linie sinds de afgelopen 2-3 jaar in aanvallend opzicht.

De spits lijkt me duidelijk; deze moet nieuw. Ik verwacht dat we hier weer 22 proefspelers gaan krijgen. Een spits die goals maakt en zijn waarde al bewezen heeft zal namelijk niet naar MVV komen. Tenzij Kalezic echt zo overtuigd van zichzelf is en denkt dat een topspits voor een mager salarisje naar een slapende reus komt die al 20 jaar niet op het hoogste niveau speelt en onder zijn hoede perse wilt spelen.

Kortom, voor de basis zal er een linksback, optioneel een rechtsback, centrale verderdiger en spits moeten komen mits alle voorstellen die MVV heeft gedaan worden geaccepteerd. Ik geloof dat we de afgelopen jaren niet zoveel spelers (zoveel is voor een MVV-fan 7) op voorhand hadden vastliggen die in de basis kunnen starten.

Ik hoop dat Kalezic , die ik in de interviews zichzelf erg veel op de borst vind kloppen, iets waar kan maken. De vorige trainer/TD , op Usta na, hebben ook met een klein budget iets moeten presteren. Ik ben benieuwd wat hij voor elkaar weet te spelen.

Ik denk overigens dat dit ook het moment gaat worden om Noor te beoordelen. Zijn hoofdtaak was namelijk meer spelersbudget genereren. Ik ben eens benieuwd!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 10:06
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #18

Lijnsje@tappunt schreef : Ik denk overigens dat dit ook het moment gaat worden om Noor te beoordelen. Zijn hoofdtaak was namelijk meer spelersbudget genereren. Ik ben eens benieuwd!


Mee eens. Sowieso is er in mijn inziens te weinig transparantie naar de supporters toe. Het is natuurlijk niet verplicht, maar wel gewenst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 13:04
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #19
Ik begrijp niet goed waaro Raoul Last niet de kans heeft gekregen dit seizoen. Salasiwa was al ouder en heeft ook niet veel gebracht voor een routenier en zeker nu blijkt dat zijn optie niet gelicht gaat worden is het nog meer zonde dat men niet op Last heeft ingezet. Daar zat toch zeker muziek in en vind hem zeker niet minder als Tim Zeegers. Jammer...
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 13:24
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 753
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #20
Het lijkt erop dat de technische staf vooral hoog inzet op knokmentaliteit. Jongens die voorop gaan in de strijd. Ik denk dat Last uit eigen beweging (m.i. ten onrechte) besloten heeft het bijltje erbij neer te gooien. Hij kreeg naar zijn zin te weinig kansen. Die had hij door hard trainen en mentale weerbaarheid kunnen verdienen. Het gaat niet alleen om voetballend vermogen maar ook om mentale weerbaarheid. Ik denk dat daarom ook spelers als Kostons, Soumaoro, Van Acker, Zamouri en Martina geen verlenging van hun contract hebben gekregen. Technisch geen slechte voetballers, maar geen meerwaarde door vechtersmentaliteit en persoonlijkheid (zelf initiatief nemen, voorbeeldfunctie, medespelers positief-kritisch coachen).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 13:40
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #21
Het is een lijst met spelers die MVV aan het eind van het seizoen verlaten, maar dat wil niet zeggen dat MVV per definitie niet met de spelers verder wil. Het kan goed zijn dat er spelers tussen zitten die wellicht een klein contract konden krijgen, maar het zelf niet wilden. Laten we ook vooral op basis daarvan geen conclusies trekken.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjeng043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 14:00
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #22
Wat als Kalecic vertrekt, vraag ik me af!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 14:36
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #23

De Zwarte Vogel schreef : Wat als Kalecic vertrekt, vraag ik me af!


Dan komt er een nieuwe trainer. Maar dat is een hele gewaagde gok die ik nu neem hoor!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 15:18
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #24
Wat als mvv op tijd geld had aangevraagd via de now regeling...dat beroep loopt ook nog. Krijgt mvv gelijk, is wellicht meer mogelijk. Al eerder hier vermeld en ook mijn gedachte...links-rechtsback, cv, nummer 10 en spits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 15:33
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 455
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #25
Kalecic vertrekt, neem dat maar van mij aan die krijgt straks zijn zin meer en er zijn andere clubs die hem willen

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 16:41
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #26
Geweldig om te lezen hoeveel mensen exact weten wat er zou moeten gebeuren met de selectie van het volgende seizoen.
Niemand van jullie heeft enig idee hoeveel geld er beschikbaar is, welke spelers er überhaupt naar mvv zouden willen komen en wie er een echte kwalitatieve versterking is.
Ik hou het er op dat de technische en financiële mensen hun best zullen doen om een enigszins representatieve selectie samen te stellen. Ik laat het aan hen over.
Veel sukses mensen en doe jullie best.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 16:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3796
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #27
Lekkere dooddoener, dan kunnen we het forum net zo goed sluiten. Maar ik hoor je graag volgend seizoen schreeuwen als MVV in de vierde minuut van de blessuretijd tegen onze oosterburen een penalty krijgt om de wedstrijd te winnen, maar mist omdat de speler in kwestie het nodig vond om een panenka uit te voeren:

"De beslissing om op dit cruciale moment een panenka uit te voeren lijkt wellicht een ongelukkige keuze maar we weten niet wat er exact door je hoofd ging en welk ontbijt je vanochtend gehad hebt, succes de volgende keer, speler X! Je hebt ongetwijfeld je best gedaan om een enigszins representatieve penalty te nemen!"

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 16:57
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #28
Geen idee Jacques wat je nu weer schrijft. Ik denk dat je gisteren met je vrouw naar een receptie mocht en daar iets teveel likeurbonbons hebt gegeten. Ik schrijf het forum niet dood, ik vraag om nuance. Is jou als boekhouder waarschijnlijk niet gegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 17:59
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #29

krampioen schreef : Geen idee Jacques wat je nu weer schrijft. Ik denk dat je gisteren met je vrouw naar een receptie mocht en daar iets teveel likeurbonbons hebt gegeten. Ik schrijf het forum niet dood, ik vraag om nuance. Is jou als boekhouder waarschijnlijk niet gegeven.


Het budget wetende of niet , iedereen kan gezien de huidige “selectie” toch zien welke spelers er zijn inziens gehaald moeten worden? Er worden amper namen genoemd ( Essers van Fortuna alleen) en verder wordt er niets vreemds gezegd. Of ben jij van mening dat er bij het spelersbudget in het meest gevreesde doemsenario geen spits gehaald hoeft te worden?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 18:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3796
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #30

krampioen schreef : Geen idee Jacques wat je nu weer schrijft. Ik denk dat je gisteren met je vrouw naar een receptie mocht en daar iets teveel likeurbonbons hebt gegeten. Ik schrijf het forum niet dood, ik vraag om nuance. Is jou als boekhouder waarschijnlijk niet gegeven.


Ik trok je opmerking dat niemand weet hoe het precies zit en dat je er op vertrouwt dat iedereen je best doet, en dat het wat lachwekkend is dat mensen hun wensen op het forum zetten, in het absurde door. Door te doen alsof je ook een gemiste penalty tegen onze aartsrivaal, een misser in de blessuretijd, doordat de speler arrogant denkt een panenka te moeten doen, rationeel zou wegwuiven met de opmerking dat de speler vast zijn best deed en dat wij allemaal niet weten wat er door hem heenging.

Middels die analogie probeerde ik duidelijk te maken dat je uiteraard weliswaar gelijk hebt dat niemand het budget van komend jaar weet et cetera. Maar dat het forum volledig leeg blijft als iedereen alleen iets mag berichten als hij alle ins en outs kent. Het leuke van een onderwerp als dit - transfergeruchten - is juist het speculeren, je wensen uitspreken.

Als je gisteren mijn vrouw bij een receptie met een of andere kerel hebt gezien, dan heb ik overigens een probleem, ik zat braaf op de bank het absolute intellectuelenprogramma Massa is kassa te bekijken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden