>
Ontvangen bedankjes 1562
Boredass schreef : In het wedstrijdboekje van deze week geeft R Zeegers aan dat hij gesprek is met mvv, dus ik denk dat ze er niet uitgekomen zijn. Ontzettend jammer want hij is momenteel een klasse beter dan Tim.
Eerste naam die in mij op komt is dan ook Clint Essers halen. Voor kkd begrippen een goede rechtsback.
Verder ben ik benieuwd wat Kalezic gaat aantrekken. Nu Elsen weg is, moet hij toch meer zn zijn krijgen , mits er geld bijkomt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Ik denk overigens dat dit ook het moment gaat worden om Noor te beoordelen. Zijn hoofdtaak was namelijk meer spelersbudget genereren. Ik ben eens benieuwd!
De Zwarte Vogel schreef : Wat als Kalecic vertrekt, vraag ik me af!
krampioen schreef : Geen idee Jacques wat je nu weer schrijft. Ik denk dat je gisteren met je vrouw naar een receptie mocht en daar iets teveel likeurbonbons hebt gegeten. Ik schrijf het forum niet dood, ik vraag om nuance. Is jou als boekhouder waarschijnlijk niet gegeven.
krampioen schreef : Geen idee Jacques wat je nu weer schrijft. Ik denk dat je gisteren met je vrouw naar een receptie mocht en daar iets teveel likeurbonbons hebt gegeten. Ik schrijf het forum niet dood, ik vraag om nuance. Is jou als boekhouder waarschijnlijk niet gegeven.