Kledingsponsor MVV

22 juni 2021 17:28
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 884
Meer
Onderwerp Auteur
Kledingsponsor MVV #1

MVV86 schreef : Contract met Masita eindigt deze maand, ik kan nergens teruglezen dat het is verlengd. Ook staat MVV niet meer bij de clubs in de bio van Masita op hun instagram pagina. Nieuwe leverancier van kleding op komst?


Tuurlijk, dat was een van de zekerheidjes toen we Noor aantrokken. Die zal, gezien zijn verleden en netwerk, wel ergens een betere deal hebben kunnen vinden.
Ben benieuwd. Masita paste wel bij onze regionale uitstraling vind ik. Al was ik nooit zo kapot van het drukken van embleem en merk enzo. Dat hoort erop genaaid te zijn. Maar dat zal financieel niet haalbaar zijn bij MVV denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 10:45
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Kledingsponsor MVV #2
Masita is , met alle respect, de Aldi onder de kledinglijn van sporters. Want laten we eerlijk zijn; op één shirt na (zwart shirt met witte streep) waren werkelijk alle shirts hetzelfde. Thuis soms links of rechts een andere sterretje, uitshirt zwart, lichtblauw of donkerblauw zonder verdere accenten of aanpassing die een shirt mooi kunnen maken. Zo breng je echt geen shirts aan de man.

Als uiterste voorbeeld moet je een naar Ajax kijken. Ja , dan spreek je over Adidas, maar zij presenteren jaarlijks een uitshirt dat totaal nieuw is en goed wordt verkocht. De thuisshirts blijven in de basis gelijk, maar de nieuwe accenten maken het aantrekkelijk om toch weer een nieuw shirt te kopen. Ik zou me momenteel schamen om als cadeau voor een klein kind een shirtje van MVV te kopen; zwart, geen geborduurd logo, geen accenten en matig stof. Daarbij de reclamezuil van vorig seizoen maakt het helemaal een verschrikking.

Ik zou het niet erg vinden om af te stappen van Masita. Maar goed, welk kledingmerk ga je dan nemen? Masita is qua huidige staat van MVV juist de geschikte partner helaas.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 11:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1887
Meer
Kledingsponsor MVV #3
ik heb de titel van het onderwerp even veranderd door 'Masita en MVV 'te vervangen door 'Kledingsponsor MVV'. Zo kunnen we de discussie over een opvolger van Masita in dit onderwerp voortzetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 13:16
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Kledingsponsor MVV #4
Moet hier ook al over gediscussieerd worden ?
Ik denk een rood shirt witte broek en witte kousen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 13:30
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Kledingsponsor MVV #5
Het is sowieso goed dat hier een apart onderwerp van gemaakt is, omdat MVV Algemeen inderdaad een onoverzichtelijk allegaartje wordt.

En Kuul, dit is zeker een discussie waard. Alleen al wat een nieuw shirt aan merchandise-inkomsten kan opleveren! Wat mij betreft elk seizoen een nieuw thuis- en uitshirt, met uiteraard respect voor de basiskleuren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 13:38
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Kledingsponsor MVV #6
Het is nog een beetje onduidelijk wanneer het huidig contract met Masita afloopt. Laatste bericht uit 2017 was dat het toen met 4 jaar was verlengd:
zakenblad.nl/2017/12/20/kledingmerk-masi...gt-partnerschap-mvv/
Echter is dit persbericht van december 2017, dus het kan nog zijn dat ook Masita het komend seizoen de leverancier blijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 13:45
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 277
Meer
Kledingsponsor MVV #7
Op facebook Trepke-B staat al een preview...als ik het goed zie geen Masita-tenue...MVV zal hier spoedig mee naar buiten treden lijkt mij...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 17:28
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Kledingsponsor MVV #8
Als ik het goed zie (en ook denk aan de bekendmaking van de nieuwe shirtsponsor) gaan ze in een zwart met gouden uittenue spelen. Prachtige combinatie! Menig topclub speelde er dit jaar al in. Zou mooi zijn als dit daadwerkelijk klopt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2021 13:38
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 277
Meer
Kledingsponsor MVV #9
Nieuwe tenues zijn toch van Masita, vooral het thuisshirt vind ik dit seizoen prachtig!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2021 14:30 29 juni 2021 14:31 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Kledingsponsor MVV #10
Leuk thuis-tenue.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2021 15:20
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Kledingsponsor MVV #11

ASR schreef : Nieuwe tenues zijn toch van Masita, vooral het thuisshirt vind ik dit seizoen prachtig!


Helemaal mee eens. De mooiste van afgelopen jaren iig! Ook eens mooi om een hoofsponsor niet in de kleur wit te zien.
Alleen jammer dat het uitshirt niet hetzelfde ontwerp heeft qua mouwen. Dat zou het namelijk helemaal afmaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2021 18:20
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Kledingsponsor MVV #12
Enkel de hoofdsponsor goud op het uittenue vind ik een gemiste kans, maar over smaak valt te twisten. Thuisshirt vond ik oké, had wat weg van een trainingsshirt voor mijn gevoel, totdat ik die sterren onder de armen zag. Die vind ik heel subtiel en erg mooi. Al met al weinig opsmuk. En dat is ook wel lekker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2021 13:23
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Kledingsponsor MVV #13
Eindelijk eens een mooi thuis en uitshirt !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.589 seconden