>
Ontvangen bedankjes 1562
opadiehard schreef : Toch nog maar even een ,,bijdrage,, zojuist het bericht dat in Engeland alleen volledig gevaccineerden het voetbalstadion binnen komen.
Tenminste dat voorstel ligt in een verre voorbereiding!…..mvrgr Opa.
MVVke schreef :
opadiehard schreef : Toch nog maar even een ,,bijdrage,, zojuist het bericht dat in Engeland alleen volledig gevaccineerden het voetbalstadion binnen komen.
Tenminste dat voorstel ligt in een verre voorbereiding!…..mvrgr Opa.
En dan zien d'r lui rope tot d'r gein vergeliek gemaak maag weure mèt oa de Apartheid??Man man man... Gezon lui boeteslete, de wereld is knettergek gewore.
Sorry dat ik het zeg, maar jij bent wel erg snel op je teentjes getrapt. Voer deze discussie toch op tig andere plekken.mvvke4life schreef : Dit zijn belachelijke vergelijkingen.
Laat iedereen in zijn waarde! Ik dring mijn mening niet op aan anderen. Ik wil alleen dat anderen ook mijn mening respecteren. Mij niet aanvallen omdat ik een mening heb. Je zegt dat ik denk alles te weten, maar wie ben jij zodat jij wel alles denkt te weten? Ben je wetenschappelijk onderbouwd? Heb je onderzoek gedaan?
Ik verlaat definitief dit forum omdat er maar een mening gehoord mag worden.
Het is in deze relevant omdat je allen met test of vaccin bij MVV naar binnen mag.
Ik ken genoeg vaste supporters die nu buitengesloten worden. Ja dat is onze keuze, maar of dit terecht is valt te betwijfelen.
Want nu zijn we zeker geen echte supporters, houden geen rekening met anderen etc......
Dus moderator verwijder mijn account, want ik ben geen MVV supporter, ik ga niet al 25 jaar naar MVV, ik ben een egoïst omdat ik geen vaccin neem. Ik zit niet al jaren op dit forum, mijn mening is net als alle andere wappies niet belangrijk. Ik mag hier niets over zeggen.
mvvke4life schreef : Ik heb al mijn vaccinaties gehad en daar ook nooit over getwijfeld.
Waar het mij omgaat is dat er nu mensen veroordeeld worden en weggezet worden als wappies;en ze buitensluit. Als je anders denkt wordt je aangevallen, mensen zijn kwaad en waarom?
mvvke4life schreef : Als je gevaccineerd bent heb je antistoffen, je bent beschermd maar kunt wel drager zijn en dus het virus overbrengen op anderen.
De niet gevaccineerde loopt dus het "risico".
Dus waarom deze angst?
Ben Salemans schreef : Voor- en tegenstanders van vaccinaties hebben hun zegje gedaan. Er ontstaan steeds meer irritaties. Het lijkt me dat het tijd wordt voor een slotje op deze rubriek.