Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap)

21 juli 2021 09:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #1
Ik wil niet vooruit lopen op de wedstrijd zelf maar meer hoe zal het zijn om het stadion binnen te komen.
Als volgt…ik ga er vanuit dat het stadion volgens de huidige regelgeving voor tweederde gevuld mag zijn.
Ook zal er volgens mij nog steeds getest gaan worden of je moet twee keer een inenting gehad hebben.
Ook zal volgens mij toch die anderhalve meter gehandhaaft moeten worden.
Het aparte van het verhaal is dat deze maatregel loopt tot en met 13 augustus(bij Rutte stond heel duidelijk tijdens die persconferentie tot 13 augustus overigens?).
Dus eigenlijk zijn er pas eventuele veranderingen zoals Rutte aangaf vanaf zaterdag 14 augustus.
Schiet mij maar lek ik zie door de bomen het bos niet meer jullie wel?
Heeft het zin om onze wedstrijd te verplaatsen naar zaterdag of hebben wij toch wel genoeg aan tweederde van de plaatsen?….mvrgr Opa

....
Discussie gesloten.
21 juli 2021 10:14
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #2
Tot 13 augustus inderdaad. Betreft verplaatsen zal de KNVB hier geen akkoord voor geven. Publiek is welkom (al is het beperkt). En daarnaast alles ze dat zouden toestaan zouden ze dat voor alle clubs moeten gaan doen (competities met publiek beperking).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
21 juli 2021 21:38
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #3

sjengvandenboorn schreef : Tot 13 augustus inderdaad. Betreft verplaatsen zal de KNVB hier geen akkoord voor geven. Publiek is welkom (al is het beperkt). En daarnaast alles ze dat zouden toestaan zouden ze dat voor alle clubs moeten gaan doen (competities met publiek beperking).


Kijk net naar PSV Eindhoven. Daar zit het wel erg vol en helemaal niet allemaal op 1,5 meter afstand!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Discussie gesloten.
22 juli 2021 01:45 22 juli 2021 01:45 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3796
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #4
Als je beide vaccinaties langer dan twee weken geleden gehad hebt of negatief getest gelden er ook in wezen geen restricties bij dit soort evenementen. Vandaar dat men bij PSV "gewoon" naast elkaar zonder mondkap zat.

Daar kun je verder van alles van vinden maar dat is zoals nu de regels zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
22 juli 2021 06:29
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #5
Als de regering het advies van het OMT gaat overnemen kun je het vergeten.
Dan zijn vaccinaties niet meer geldig om binnen te komen, alleen een negatieve testuitslag is dan geldig.
Dus gevaccineerd of niet, maar dan kom je er niet in.
Discussie gesloten.
22 juli 2021 12:28
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #6
De Commissaris van de Koning in Gelderland, dat is Hollands voor gouverneur van deze provincie, is goed gevaccineerd, maar moet in quarantaine omdat hij positief heeft getest op Corona. Je zult zien dat er toch weer strenge toelatingseisen zullen komen.
Discussie gesloten.
22 juli 2021 18:06 22 juli 2021 18:17 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #7

Jacques schreef :
Daar kun je verder van alles van vinden maar dat is zoals nu de regels zijn.


Jacques, normaal zegkste hiel zinnege dinger, mer die zin, dao goon m'ch de haore vaan rechop stoon,

De mentaliteit vaan ''ach, 't is noe einmaol zoe, v'r mote 't d'r mer mèt doen''. Zum kotzen.

Gezon lui die boetegeslote weure!! Koekoek!! Neet allein bij 't voetbal, mer op mier plaotse. En lui die mer es e sjaop achter dee waanzin aonloupe en alles mer geluive. Alles zoegenaomp veur ''de gezoondheid''.

Dit soort fratse, lui boeteslete terwijl ze niks mankere, dat deit m'ch dinke aon de Apartheid. Of sterker nog, zalle v'r op eder plaots boe v'r es neet-gevaccineerde neet mie binne mage, e bord ophaange, mèt dao op de teks:

Voor niet-gevaccineerden verboden....
Discussie gesloten.
22 juli 2021 18:23
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #8

MVVke schreef :

Jacques schreef :
Daar kun je verder van alles van vinden maar dat is zoals nu de regels zijn.


Jacques, normaal zegkste hiel zinnege dinger, mer die zin, dao goon m'ch de haore vaan rechop stoon,

De mentaliteit vaan ''ach, 't is noe einmaol zoe, v'r mote 't d'r mer mèt doen''. Zum kotzen.

Gezon lui die boetegeslote weure!! Koekoek!! Neet allein bij 't voetbal, mer op mier plaotse. En lui die mer es e sjaop achter dee waanzin aonloupe en alles mer geluive. Alles zoegenaomp veur ''de gezoondheid''.

Dit soort fratse, lui boeteslete terwijl ze niks mankere, dat deit m'ch dinke aon de Apartheid. Of sterker nog, zalle v'r op eder plaots boe v'r es neet-gevaccineerdeneet mie binne mage, e bord ophaange, mèt dao op de teks:

Voor niet-gevaccineerden verboden....


Maar wat Jacques zegt is regel en regel is regel.
Natuurlijk mag iedereen een mening hebben ook in het feit of je wel of geen vaccinatie wil.
Maar het feit dat gevaccineerden het virus kunnen dragen meestal zonder gevolgen…..voor zichzelf blijven de niet gevaccineerden de kwetsbare groep en ook een doorgeefluik voor andere niet gevaccineerden en zullen we op voorhand dit virus blijven laten muteren.
Het zal regel worden dat die veiligheidsregels blijven bestaan,en dat is niet de ,,schuld,,van Jacques maar meer die van virologen die dit doorspelen naar de regerings verantwoordelijken.
Luister de discussie wel of niet( ik ken jou persoonlijke mening) zal er altijd zijn en blijven,maar de wetgeving daar zul je je bij neer moeten leggen,ondanks dat je het er totaal oneens mee bent…..mvrgr Opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Boer458, Frostie_999, Hier menier
Discussie gesloten.
22 juli 2021 20:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3796
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #9

MVVke schreef :

Jacques schreef :
Daar kun je verder van alles van vinden maar dat is zoals nu de regels zijn.


Jacques, normaal zegkste hiel zinnege dinger, mer die zin, dao goon m'ch de haore vaan rechop stoon,

De mentaliteit vaan ''ach, 't is noe einmaol zoe, v'r mote 't d'r mer mèt doen''. Zum kotzen.



Los van wat mijn mening ook is, is dat niet wat ik zei - of in ieder geval niet wat ik bedoelde, MVVke. Jo70 verbaasde zich over wat er bij PSV te zien was, en ik legde uit wat daar qua regels achter zat. Ik bedoelde juist geen waardeoordeel over die regels te geven. Jij leest toch een waardeoordeel in mijn bericht. Er zit geen waardeoordeel over die regels in. Ik heb er uiteraard een mening over maar ik vind een MVV-forum niet de plaats dat te bespreken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 juli 2021 20:46 22 juli 2021 20:51 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #10

Jacques schreef :

MVVke schreef :

Jacques schreef :
Daar kun je verder van alles van vinden maar dat is zoals nu de regels zijn.


Jacques, normaal zegkste hiel zinnege dinger, mer die zin, dao goon m'ch de haore vaan rechop stoon,

De mentaliteit vaan ''ach, 't is noe einmaol zoe, v'r mote 't d'r mer mèt doen''. Zum kotzen.



Los van wat mijn mening ook is, is dat niet wat ik zei - of in ieder geval niet wat ik bedoelde, MVVke. Jo70 verbaasde zich over wat er bij PSV te zien was, en ik legde uit wat daar qua regels achter zat. Ik bedoelde juist geen waardeoordeel over die regels te geven. Jij leest toch een waardeoordeel in mijn bericht. Er zit geen waardeoordeel over die regels in. Ik heb er uiteraard een mening over maar ik vind een MVV-forum niet de plaats dat te bespreken.


Ok, daan höb iech dat verkierd begrepe vaan d'ch.

Euver d'n lèste zin; mesjiens is 't zjus wel 'ns good um hei 'n discussie vaan te make. Es veer dat naomelek neet doen en alles mer laote loupe wie 't löp, daan is vaan solidariteit niks mie euver. Daan oontsteit in mien ouge 'n verrotte mentaliteit vaan ''este neet gevaccineerd bis, biste 't zelf sjöld, zeuk 't d'ch mer oet''.
En dat kint oonmeugelek de bedoeling zien, dach iech. Eigelek weurt daan dus gewoen gezag totste es neet-gevaccineerde minderwwerdeg bis aon de gevaccineerde. Boe höbbe veer dat mier gezeen...

@ opa:
regel is regel, die zin is dus exac boe 'ch m'ch aon sjaggerneer. Befehl ist befehl. En achteraof haben sie es nicht gewusst...
D'n stèlling euver mutaties zien aonnaomes, die zien (nog) neet hèl te make. Daobij blijf iech bij 't standpunt tot 't 'n vrij käös moot zien. Ederein heet 'ne
kans op vaccinatie gehad, en 't is aon de lui um te bepaole of ze wèlle of neet. En es 'ch daan kraank zouw weure, mier es mèt vaccin, helaas daan. Daan höb 'ch gegok en verlore (mer de wèts tot 'ch dao neet in geluif). Iech steek aander lui daomèt neet extra aon, dus d'r is gein inkel reie um m'ch es neet-gevaccineerde örges te weigere. Dat is doed-ordinaire discriminatie.
En de stèls tot dit fenomeen vaan regels zal blieve? Dus v'r blieve slave die niks mage doen? Daan geef m'ch beter mer de kogel, want dit is daan e regelrech nazi-regime boe in normaal leve oonmeugelek weurt. Dat dit ''de wèt'' is, is dus exac wat neet good draon is. Es straks Rutte zeet totste 'n wortel in d'n koont moos duie, deiste dat daan ouch umtot 't ''de wèt'' is?? Come on opa, dach tot vrijheid en geliekheid bij diech ouch hoeg stoont?
Discussie gesloten.
22 juli 2021 23:28
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #11
@MVVke houd deze discussie op andere sociale media. Dit forum is (gelukkig) een van de weinige plekken op internet waar je niet wordt doodgegooid met corona gerelateerde discussies en posts.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Jacques
Discussie gesloten.
22 juli 2021 23:35
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #12

Boys_in_Red schreef : @MVVke houd deze discussie op andere sociale media. Dit forum is (gelukkig) een van de weinige plekken op internet waar je niet wordt doodgegooid met corona gerelateerde discussies en posts.


Wiezoe? Dit is vendaog d'n daag 't groetste oonderwerp dat d'r is, of v'r dat noe leuk vinde of neet. Laf wegkieke en niks draon doen en dinke ''ach, iech bin gevaccineerd, dus de res boeit miech neet'', dat kin d'r bij miech neet in.
Zien v'r verdomme noe ech zoe laf allemaol? Tot v'r allemaol vrijheid opgeve en allesmer gedoge?? En boe is de solidariteit gebleve vaan supporers oonderein??
Jaorelaank tig statements gemaak en noe laote v'r supporters oonderein gewoen mer kepot valle??
Es hobby importanter is es vrijheid, en dao veural niks euver gezag maag weure, daan is de minsheid ech hiel deep gezoonke.
Discussie gesloten.
23 juli 2021 09:33
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #13

MVVke schreef :

Boys_in_Red schreef : @MVVke houd deze discussie op andere sociale media. Dit forum is (gelukkig) een van de weinige plekken op internet waar je niet wordt doodgegooid met corona gerelateerde discussies en posts.


Wiezoe?

Omdat je ook nog iedere keer het laatste woord wil hebben over dit onderwerp, dus dat wordt een eindeloze discussie waar we het toch nooit met elkaar eens worden. Daarom! Zoals Boys_in_Red ook al aangeeft, dit is een forum over MVV en gelukkig geen plek met corona discussies. En ja, voor wat betreft het bezoeken van wedstrijden gelden in verband met corona maatregelen. Die mag je leuk vinden of niet maar gebruik het niet voor je persoonlijke agenda om je mening te verkondigen over corona. En al helemaal niet als je het gaat vergelijken met de tweede wereldoorlog, dan heb je echt een pan af. Bespaar je de moeite overigens om hier om te reageren want ik verwijs graag terug naar mijn eerste zin.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Napoleon, opadiehard, Kotspoejer, Frostie_999
Discussie gesloten.
23 juli 2021 10:26 23 juli 2021 10:27 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #14

Audiowaste schreef :

MVVke schreef :

Boys_in_Red schreef : @MVVke houd deze discussie op andere sociale media. Dit forum is (gelukkig) een van de weinige plekken op internet waar je niet wordt doodgegooid met corona gerelateerde discussies en posts.


Wiezoe?

Omdat je ook nog iedere keer het laatste woord wil hebben over dit onderwerp, dus dat wordt een eindeloze discussie waar we het toch nooit met elkaar eens worden. Daarom! Zoals Boys_in_Red ook al aangeeft, dit is een forum over MVV en gelukkig geen plek met corona discussies. En ja, voor wat betreft het bezoeken van wedstrijden gelden in verband met corona maatregelen. Die mag je leuk vinden of niet maar gebruik het niet voor je persoonlijke agenda om je mening te verkondigen over corona. En al helemaal niet als je het gaat vergelijken met de tweede wereldoorlog, dan heb je echt een pan af. Bespaar je de moeite overigens om hier om te reageren want ik verwijs graag terug naar mijn eerste zin.


En zjus um dien ierste zin reageer iech dus toch. NDe bis nao mien weite net miene superieur, dus gaank m'ch noe neet zègke wat iech wel en net moot doen, wat 'n arrogantie. Dit soort ''logica'' is gewoen laf aofsjuive. Gewoen discussie oet de weeg goon, umtot g'r dao neet ope veur staot, dat heet geine mieter te make mèt 't wèlle höbbe vaan 't lèste woord. Mèt zoe'n zinne wèlste iemand aanders 'ne bepaolde sticker opplakke en is de meugelekheid tot discussie metein doedgeslage. Handege tactiek, este zelf 0 arguminte höbs. Dit heet (ouch weer zoe'n kansloze aofsjuifzin vaan d'ch) niks te make mèt miene persoeneleke agende, mer mèt 't opkoume veur ALLE lui! Dat is toch boe 't g'r allemaol zoe de moond vaan vol höb? En 'n pan aof höbbe? Nein, dit is gewoen wie 't is. Neet welkom zien, op basis van niks mankere. Zjus wie toen jao.

Mer 't is dudelek, al dat gezeiver euver ''same'' besteit hei neet. Mesjiens tot g'r de Hiere Jacobse en van Es hei kint aonstèlle mesjiens? Ieder voor ons eige....

Toch nog e veurdeil aon dee corona daan, de liers noe pas ech wie lui zien. Zeker in tije vaan noed...
Discussie gesloten.
23 juli 2021 10:50
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Corona-discussiehoekje (was: MVV-De Graafschap) #15
Nou vooruit, dan echt mijn laatste bijdrage hierover:

MVVke schreef :
En zjus um dien ierste zin reageer iech dus toch. NDe bis nao mien weite net miene superieur, dus gaank m'ch noe neet zègke wat iech wel en net moot doen,


Nergens heb ik gezegd wat je wel en niet mag doen. Ik zeg alleen dat wij het nooit eens worden over dit onderwerp, daarom is een discussie zinloos. Net zoals de discussies of Messi of Ronald beter is, Iphone of Apple etc. Je mag van mij vinden wat je wil, alleen vanuit verschillende mensen al het verzoek dit alleen niet op dit forum te doen.

MVVke schreef : wat 'n arrogantie.

Arrogantie is een minpunt, ik heb geen minpunten.

MVVke schreef : Gewoen discussie oet de weeg goon, umtot g'r dao neet ope veur staot, dat heet geine mieter te make mèt 't wèlle höbbe vaan 't lèste woord.

Klopt, ik ga de discussie uit de weg en ik sta ook niet open voor een discussie met jou. Nogmaals, je mag vinden wat je wil maar wij worden het over dit onderwerp nooit eens. Dan kun je beter zo verstandig zijn om de discussie uit de weg te gaan anders komt er toch alleen ruzie van.

MVVke schreef : Mèt zoe'n zinne wèlste iemand aanders 'ne bepaolde sticker opplakke en is de meugelekheid tot discussie metein doedgeslage. Handege tactiek, este zelf 0 arguminte höbs.

Stickers opplakken? Pardon, ik ben niet diegene die de tweede wereldoorlog er bij haalt, die sticker haal je toch echt zelf van het vel en plak je op je zelf. Ik heb honderden argumenten voor mijn mening, maar niet op dit forum inderdaad. Dat de discussie wordt doodgeslagen is ook precies wat ik (en niet alleen ik overigens) precies ook proberen te doen.

MVVke schreef : Dit heet (ouch weer zoe'n kansloze aofsjuifzin vaan d'ch) niks te make mèt miene persoeneleke agende, mer mèt 't opkoume veur ALLE lui! Dat is toch boe 't g'r allemaol zoe de moond vaan vol höb?

Je komt niet op voor ALLE mensen. Je komt alleen op voor alle mensen die dezelfde mening hebben als jij, dat is ook prima, je doet maar. Alleen het verzoek om dit niet op dit forum te doen.

MVVke schreef : En 'n pan aof höbbe? Nein, dit is gewoen wie 't is. Neet welkom zien, op basis van niks mankere. Zjus wie toen jao.

Het systematisch vermoorden van 6 miljoen mensen van een bepaalde bevolkingsgroep vergelijken met een virus, ja dan heb je een pan af.

MVVke schreef : Mer 't is dudelek, al dat gezeiver euver ''same'' besteit hei neet. Mesjiens tot g'r de Hiere Jacobse en van Es hei kint aonstèlle mesjiens? Ieder voor ons eige....
Toch nog e veurdeil aon dee corona daan, de liers noe pas ech wie lui zien. Zeker in tije vaan noed...

Wil je hier tissues bij?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort, Kotspoejer, Frostie_999
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden