Stijn Vullings terug bij MVV

24 nov 2021 12:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Stijn Vullings terug bij MVV #1
Stijn Vullings terug bij MVV. De "verloren zoon" keert terug! Goed nieuws!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2021 12:52
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Stijn Vullings terug bij MVV #2
Welkom thuis, Krokkie!

Woensdag 24 november 2021

Hij is terug op het oude nest: Stijn Vullings (40) versterkt per direct het commerciële team van MVV Maastricht. Na in het werkzame leven opgegroeid te zijn bij ‘zijn club’, maakte Horstenaar Vullings in 2019 na bijna vijftien jaar MVV de overstap naar de Eredivisie. Bij VVV-Venlo ging hij aan de slag als Persvoorlichter & MVO Manager.

Na twee seizoenen is hij nu dus weer terug waar het allemaal begon: in Maastricht bij MVV. Binnen de club sluit Vullings aan bij het commerciële team. Als Manager Relatiebeheer & MVO zal hij zorgdragen voor de bestaande partnerships en sponsoren. De Maastrichtse club is zich terdege bewust van het feit dat, zeker in een lastige en uitdagende periode als dit, partners en sponsoren juist die extra aandacht verdienen. Met deze stap zet de club weer een stap weer richting verdere professionalisering.

Daarnaast zal Vullings de maatschappelijke tak van MVV Maastricht onder zijn hoede gaan nemen. De club hecht grote waarde aan het uitoefenen van haar maatschappelijke voorbeeldrol die het al jaar en dag heeft in Maastricht en de omliggende regio. Daarbij koestert het de inmiddels succesvol gebleken bestaande maatschappelijke projecten. Door het ontwikkelen van nieuwe projecten en samenwerkingsverbanden én het op termijn opzetten van een eigen maatschappelijke stichting, wil de club haar ‘roots’ echter nog verder verankeren in stad en regio en daarmee haar maatschappelijke verantwoordelijkheid en de impact daarvan op de samenleving vergroten.

Algemeen Directeur Erik Noor over de komst van Vullings: “Toen ik hoorde dat Stijn VVV ging verlaten, heb ik direct contact met hem gezocht. Gelet op zijn verleden bij onze club ben ik ervan overtuigd ben dat hij een duidelijke meerwaarde voor MVV betekent, dat heeft hij in het verleden ook bewezen. Daarbij, hij past prima in ons team."

Vullings over zijn terugkeer bij MVV: “Het is fantastisch om weer terug te zijn bij MVV Maastricht. Van jongs af aan kom ik al in De Geusselt. Dus toen ik hier in 2005 van mijn hobby m’n werk mocht maken, ging een jongensdroom in vervulling. Na twee seizoenen bij VVV-Venlo streelt het je dan enorm als MVV, in de persoon van Erik Noor, laat zien zeer gemotiveerd en doortastend te zijn om mij weer terug te halen naar de club.

In de nieuwe rol die ik mag gaan bekleden, zie ik mezelf als ambassadeur van de club die ‘het verhaal’ en de ‘beleving’ van MVV Maastricht uit mag gaan dragen. Zorgen dat de belangen van de trouwe bedrijven en organisaties met een warm rood-wit hart goed worden behartigd. Maar ook dat partners, naast het feit dat een partnership met MVV Maastricht hen daadwerkelijk iets oplevert op zakelijk vlak, met name ook voelen dat ze meebouwen aan het verstevigen van het fundament onder de club en dat die verbondenheid door de club zeer gewaardeerd wordt.

Voor mij persoonlijk is het een uitgelezen kans om bij te dragen aan de opbouw van de club en mezelf in de groeiende organisatie verder te ontwikkelen. Daarnaast zal mijn functie tevens als verlengstuk en vliegwiel gaan fungeren in de verdere opzet en ontwikkeling van de maatschappelijke tak van MVV Maastricht. Samen met de club en alle stakeholders trachten ‘het verschil te maken’ op maatschappelijk vlak in de regio ‘groot Maastricht’. Dat is één van mijn ambities.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Mr Sjaan, Frank Salemans, Ben Salemans, Anna D., opadiehard, Tuor, jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe en5 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2021 23:57
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Stijn Vullings terug bij MVV #3
Wat hebben we Krokki gemist, is het niet Boschpoort? Als je aan hem denkt, word je gelijk weer jaren jonger! Nooit gedacht dat ik ooit terecht zou komen in de categorie “ oudere bromknarren”! Ik ben wel van plan zo lang mogelijk in deze categorie te blijven bivakkeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2021 06:15 25 nov 2021 06:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Stijn Vullings terug bij MVV #4

De Zwarte Vogel schreef : Wat hebben we Krokki gemist, is het niet Boschpoort? Als je aan hem denkt, word je gelijk weer jaren jonger! Nooit gedacht dat ik ooit terecht zou komen in de categorie “ oudere bromknarren”! Ik ben wel van plan zo lang mogelijk in deze categorie te blijven bivakkeren.


Onzin dat van die ouwe bromknarren ook ik ben een,,ouwe,,diehard.
Ik ontmoete Stijn in zijn beginnend jaar als mvv supporter komend vanuit Noord-Limburg kwam hij elke wedstrijd met een paar vrienden naar mvv.
Hij kon genieten van mijn verhalen over mijn belevenissen van mij als mvv supporter….Stijn welkom terug op het warme nest…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.198 seconden