MVV-JONG AZ

17 feb 2022 09:47 17 feb 2022 09:48 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-JONG AZ #16

opadiehard schreef : Hoe is het mogelijk dat mvv vrijdag al versoepeld,die anderhalve meter verdwijnt toch pas per 25 februari?…..mvrgr Opa.


www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2022...er-open-in-3-stappen

Stap 2: 18 februari

Vanaf vrijdag 18 februari kunnen alle locaties in ons land weer open tot 01.00 uur. Het coronatoegangsbewijs (3G) blijft nog tot 25 februari gelden op alle locaties waar die nu al getoond moet worden. Zoals in de horeca, in bioscopen, musea en theaters en bij professionele sportwedstrijden.
Eenmaal binnen op deze locaties is een vaste zitplaats, het dragen van een mondkapje en het houden van 1,5 meter afstand niet meer verplicht. Ook geldt er geen bezoekersnorm meer. Op locaties met meer dan 500 mensen is een vaste zitplaats en het dragen van een mondkapje bij verplaatsing nog wel verplicht


Dus vrijdag is er geen 1.5 meter regel meer in het stadion maar moet er wel nog een QR code getoond worden en zijn mondkapjes verplicht tijdens het verplaatsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2022 17:06
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV-JONG AZ #17
Ja, klopt. Dan kunnen we weer tot voorbij de Mc Donalds in de rij gaan staan! Gelukkig is dat dan voor de laatste keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2022 10:13
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV-JONG AZ #18
Wellicht ligt het aan mij, maar ik vind het persoonlijk vreemd dat de wedstrijd doorgaat met de aankomende storm.
Daarnaast zullen de vele bomen op het parkeerterrein voor de geusselt wellicht ook voor wat schade zorgen.

En dan kun je ook nog kijken hoe veilig het is om daadwerkelijk naar het stadion te komen en naar huis te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2022 10:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-JONG AZ #19

Sjappie schreef : Wellicht ligt het aan mij, maar ik vind het persoonlijk vreemd dat de wedstrijd doorgaat met de aankomende storm.
Daarnaast zullen de vele bomen op het parkeerterrein voor de geusselt wellicht ook voor wat schade zorgen.

En dan kun je ook nog kijken hoe veilig het is om daadwerkelijk naar het stadion te komen en naar huis te gaan.

Ik denk dat het hier nog wel te doen is. Maar je zult maar naar Telstar moeten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2022 10:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-JONG AZ #20
AD:

KNVB overlegt met weerexperts over doorgaan duels vanwege storm Eunice

KNVB kijkt in overleg met weerexperts en de betrokken clubs of de wedstrijden van vrijdagavond in de eredivisie en Keuken Kampioen Divisie kunnen doorgaan. In de loop van de middag trekt de storm Eunice over het land.

Om 20.00 uur staat in de Eredivisie de wedstrijd Fortuna Sittard - Sparta Rotterdam op het programma, in de Keuken Kampioen Divisie beginnen op dat tijdstip zeven duels. De KNVB hoopt aan het begin van de middag duidelijk te hebben welke wedstrijden kunnen doorgaan. De bond wil zoveel mogelijk ‘maatwerk’ toepassen. Volgens Fortuna Sittard is er inmiddels contact geweest met de KNVB en gaat de wedstrijd op basis van de laatste informatie ‘gewoon’ door.

Voor het eerst in drie maanden mogen de voetbalclubs weer de volledige capaciteit van hun stadions gebruiken. Fortuna Sittard heeft een groot deel van de ruim 12.000 toegangskaarten verkocht voor het duel met Sparta. De Limburgse club staat met 19 punten op de zestiende plaats in de Eredivisie, Sparta met 2 punten minder één plek lager.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2022 11:26
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV-JONG AZ #21
Match van vanavond is afgelast

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2022 11:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-JONG AZ #22
KNVB zet vanwege storm Eunice streep door duels in betaald voetbal

De KNVB heeft een streep gezet door de degradatiekraker tussen Fortuna Sittard en Sparta. Vanwege storm Eunice acht de bond het niet veilig genoeg om de wedstrijd in Limburg af te werken. Ook de zeven duels in de Keuken Kampioen Divisie van vanavond zijn afgelast.

De KNVB had de laatste uren contact met weerexperts en werd gekeken of het verstandig is om de wedstrijden door te laten gaan. Voor Limburg werd code geel afgekondigd, terwijl in diverse delen van het land vanaf vanmiddag 14.00 uur code rood geldt. Fortuna Sittard meldde vanochtend juist dat het na contact met de KNVB verwachtte dat de wedstrijd door zou gaan, maar dat blijkt dus niet te kloppen.
(AD)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2022 11:32
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV-JONG AZ #23
Nou, ik word “op mijn wenken bediend”. Leek me gewoon niet verstandig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2022 11:35
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-JONG AZ #24
Het hele programma ligt eruit,hopenlijk komende maandag wel?….mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden