MVV-JONG AZ

15 feb 2022 12:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-JONG AZ #1
Na de winnende partij tegen de hagenezen is natuurlijk de vraag kan de lijn naar boven door getrokken worden.
Ik ben sinds lang weer eens lichtelijk positief en ga voor een driepunter.
Ik voorspel dan ook een kleine maar verdiende overwinning tegen de Alkmaarders van 2-1….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 12:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV-JONG AZ #2
Het probleem met MVV is dat ze zelden aan de verwachtingen voldoen. Drie (terechte) punten meenemen uit Den Haag zag niemand aankomen. En normaal zou je van een jong AZ moeten winnen. Dus zal dat wel weer niet gebeuren. Ik zet in op 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 13:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV-JONG AZ #3
Een door en door ervaren supporter kan met geen mogelijkheid een betrouwbare voorspelling maken van de uitslag van MVV na het resultaat in Den Haag. Nederlagen tegen "onbetekenende" tegenstanders vormen een onderdeel van de karaktervorming van MVV-supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 13:36
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 461
Meer
MVV-JONG AZ #4
Jaren geleden werd mij tijdens een sollicitatiegesprek in het midden van het land gevraagd of ik met teleurstellingen kon omgaan, ik antwoordde: "Ik ben MVV supporter, wat denkt u zelf"?

En ja, ik werd aangenomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, De_Lange, Boschpoort, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 16:19
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV-JONG AZ #5
Hopelijk zit er bij de jongens na de overwinning ook een positieve vibe in de groep!
Maar goed het is en blijft MVV, en zal het mij vrijdag weer benieuwen of we die 3 punten binnen kunnen halen..
Merk zelf dat ik na zo’n overwinning al vertrouwen krijg terwijl we 7 wedstrijden achter elkaar hebben verloren.
Geen Souren er bij wegens schorsing, weet niet of er nog meer afwezigen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 17:12
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-JONG AZ #6

Mr Sjaan schreef : Jaren geleden werd mij tijdens een sollicitatiegesprek in het midden van het land gevraagd of ik met teleurstellingen kon omgaan, ik antwoordde: "Ik ben MVV supporter, wat denkt u zelf"?

En ja, ik werd aangenomen.


KLASSE ……..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 19:48
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV-JONG AZ #7
Ik zou als MVV zijnde razendsnel een mooie actie op touw zetten om het stadion lekker gevuld te krijgen nu dit weer kan, alle tickets 7, 50 en A-side 5 euro bijvoorbeeld...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 20:01
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-JONG AZ #8
Ja eens maar dan gaan de seizoenkaarthouders klagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 20:16 15 feb 2022 20:16 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV-JONG AZ #9
wat in Du Haag kos, mot tog aoch toes kinne, of neet daan ?
Es veer daan aoch nog ins langs de lijn maage stoon...
en dao trow us bes doen....

is tog meugelik !

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 20:57
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV-JONG AZ #10

ASR schreef : Ik zou als MVV zijnde razendsnel een mooie actie op touw zetten om het stadion lekker gevuld te krijgen nu dit weer kan, alle tickets 7, 50 en A-side 5 euro bijvoorbeeld...



Ik zie dat ik op mijn wenken bediend wordt. Iedere SK- houder mag TWEE introducés meenemen. Top!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 21:03
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV-JONG AZ #11

ASR schreef :

ASR schreef : Ik zou als MVV zijnde razendsnel een mooie actie op touw zetten om het stadion lekker gevuld te krijgen nu dit weer kan, alle tickets 7, 50 en A-side 5 euro bijvoorbeeld...



Ik zie dat ik op mijn wenken bediend wordt. Iedere SK- houder mag TWEE introducés meenemen. Top!!


door omstandigheden heb ik de afgelopen 2 jaar geen SK en koop een losse kaart als ik naar de Geusselt kan.
Dus als iemand nog 1 introducee kan meenemen...stuur me maar een PB-tje, merci !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2022 22:01
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV-JONG AZ #12

LRB schreef :

ASR schreef :

ASR schreef : Ik zou als MVV zijnde razendsnel een mooie actie op touw zetten om het stadion lekker gevuld te krijgen nu dit weer kan, alle tickets 7, 50 en A-side 5 euro bijvoorbeeld...



Ik zie dat ik op mijn wenken bediend wordt. Iedere SK- houder mag TWEE introducés meenemen. Top!!


door omstandigheden heb ik de afgelopen 2 jaar geen SK en koop een losse kaart als ik naar de Geusselt kan.
Dus als iemand nog 1 introducee kan meenemen...stuur me maar een PB-tje, merci !

neet mie nuudig... al opgelos
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2022 00:09
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV-JONG AZ #13

jeoff schreef : Ja eens maar dan gaan de seizoenkaarthouders klagen.


Nee vind ik niet, maar dan spreek ik vanuit mezelf. Ja we betalen een aanzienlijk bedrag om seizoenskaarthouder te zijn (Boschpoort midden), maar in deze situatie zal het me een worst zijn. Mede omdat we alle centen en publiciteit kunnen gebruiken. Ja ik moet ook hard werken voor mijn centen, maar als het in deze situatie MVV ten goede komt dan ben ik akkoord. Ja we zijn het laagste van het laagste qua selectie, maar niet qua support. Op dit moment vind ik dat het mooiste wat is. Naar mijn opinie het enige wat ons nog verbind.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2022 09:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-JONG AZ #14

tuutsje schreef :

jeoff schreef : Ja eens maar dan gaan de seizoenkaarthouders klagen.


Nee vind ik niet, maar dan spreek ik vanuit mezelf. Ja we betalen een aanzienlijk bedrag om seizoenskaarthouder te zijn (Boschpoort midden), maar in deze situatie zal het me een worst zijn. Mede omdat we alle centen en publiciteit kunnen gebruiken. Ja ik moet ook hard werken voor mijn centen, maar als het in deze situatie MVV ten goede komt dan ben ik akkoord. Ja we zijn het laagste van het laagste qua selectie, maar niet qua support. Op dit moment vind ik dat het mooiste wat is. Naar mijn opinie het enige wat ons nog verbind.


Ik heb er ook geen moeite mee maar veel andere SK houders wel, bleek uit vorige keren toen MVV flinke kortingen gaf op reguliere kaarten.

Maar de huidige actie waar SK houders twee personen gratis mee naar binnen kunnen nemen is goed bedacht!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2022 08:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-JONG AZ #15
Hoe is het mogelijk dat mvv vrijdag al versoepeld,die anderhalve meter verdwijnt toch pas per 25 februari?…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.239 seconden