Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven?

08 juni 2022 17:59 08 juni 2022 18:02 door Pierrot.
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #31
MVV stelt nieuwe hoofdcoach aan
Woensdag 08 juni 2022

Op een haar na zijn de onderhandelingen afgerond en kan MVV een nieuwe trainer voor het seizoen 2022-2023 presenteren. Dit zal naar alle waarschijnlijk donderdagavond gebeuren.

Er is door een technische commissie een profiel opgesteld waaraan de nieuwe trainer moet voldoen. Ook zijn er diverse namen besproken door deze wijze voetbalheren onder leiding van onze technisch manager Ronny van Geneugden.

Het verdict is er dus nu. En als alles goed is wordt door alle partijen donderdag of vrijdag de handtekening onder het trainerscontract gezet. Dus houd onze kanalen in de gaten. Want we spraken woensdag met hem in Estadio Mestalla van CF Valencia en hebben er een filmpje met hem opgenomen. Zoals gezegd is het wachten nu op de laatste krabbels en kunnen wij naam én het filmpje openbaar maken.

Het is dus op een haar na rond. Denk meteen aan de berichtgeving rond Huseyin Dogan. Die zou ook komen. Al zal dit ongetwijfeld goedkomen! Blij mee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 18:11
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #32
Ik hoop inderdaad dat dit niet op hetzelfde uitdraait als met Dogan.

Maar nu ben ik wel heel benieuwd wie dit gaat zijn. Had echt gedacht dat Verberne zou aanblijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 18:13
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #33

JulioB schreef : Ik hoop inderdaad dat dit niet op hetzelfde uitdraait als met Dogan.

Maar nu ben ik wel heel benieuwd wie dit gaat zijn. Had echt gedacht dat Verberne zou aanblijven.


Dit gebeurt waarschijnlijk ook
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 18:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #34
Verberne…..kan bijna niet missen toch….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 19:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #35

JulioB schreef : Ik hoop inderdaad dat dit niet op hetzelfde uitdraait als met Dogan.

Maar nu ben ik wel heel benieuwd wie dit gaat zijn. Had echt gedacht dat Verberne zou aanblijven.


Is gewoon Verberne hoor.
Aangezien die op vakantie was in Spanje en daar waarschijnlijk ook dat ‘announce’ filmpje gemaakt is wat er in dat bericht staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 19:09
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #36

CatenaccioMestreech schreef :

JulioB schreef : Ik hoop inderdaad dat dit niet op hetzelfde uitdraait als met Dogan.

Maar nu ben ik wel heel benieuwd wie dit gaat zijn. Had echt gedacht dat Verberne zou aanblijven.


Is gewoon Verberne hoor.
Aangezien die op vakantie was in Spanje en daar waarschijnlijk ook dat ‘announce’ filmpje gemaakt is wat er in dat bericht staat.


Oh oké. Dank je.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 19:20
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #37

CatenaccioMestreech schreef :

JulioB schreef : Ik hoop inderdaad dat dit niet op hetzelfde uitdraait als met Dogan.

Maar nu ben ik wel heel benieuwd wie dit gaat zijn. Had echt gedacht dat Verberne zou aanblijven.


Is gewoon Verberne hoor.
Aangezien die op vakantie was in Spanje en daar waarschijnlijk ook dat ‘announce’ filmpje gemaakt is wat er in dat bericht staat.


Maarrrrr komt ook de announcement van de investeerder morgenavond is de grote vraag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 20:27
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #38
Nee PIERROT die komt niet .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 21:30
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #39

bokkesprongen schreef : Nee PIERROT die komt niet .....


Tuurlijk wel , azijnslurper

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, jasonke7, Hier menier, Pierrot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 22:22
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #40

CatenaccioMestreech schreef :

JulioB schreef : Ik hoop inderdaad dat dit niet op hetzelfde uitdraait als met Dogan.

Maar nu ben ik wel heel benieuwd wie dit gaat zijn. Had echt gedacht dat Verberne zou aanblijven.


Is gewoon Verberne hoor.
Aangezien die op vakantie was in Spanje en daar waarschijnlijk ook dat ‘announce’ filmpje gemaakt is wat er in dat bericht staat.


Misschien neemt hij dan ook wat spelers mee van valencia:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2022 19:25
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #41
Zoals verwacht:

Maurice Verberne hoofdtrainer MVV

Donderdag 09 juni 2022

MVV Maastricht heeft Maurice Verberne gecontracteerd als nieuwe hoofdtrainer (klik HIER voor filmpje). Hij was – na het vertrek van Klaas Wels – al sinds april interim-hoofdtrainer van MVV. Tot die tijd fungeerde Verberne als assistent-trainer bij de Maastrichtse ploeg.

MVV heeft de nieuwe trainer vastgelegd voor de duur van één seizoen, plus nog een optie voor een tweede seizoen. De bijna 51-jarige Verberne kent de club goed. Hij was er van 2003 tot 2005 actief als speler, in 2010 was hij er assistent- én jeugdtrainer Van 2013 tot 2018 werkte Verberne als assistent-trainer bij FC Eindhoven om vervolgens bij NAC Breda eveneens als assistent aan de slag te gaan. In het seizoen 2019-2020 heeft hij als assistent-trainer bij Roda JC gefunctioneerd en stond hij - na het ontslag van trainer Jean Paul de Jong – vijf wedstrijden als hoofdtrainer voor de groep.

In de zomer van 2021 ging de in Helmond woonachtige Brabander bij MVV aan de slag, opnieuw als assistent. Na het vertrek van Klaas Wels kwam Verberne als interimhoofdtrainer aan het roer te staan van de Sterrendragers.

Ronny van Geneugden is blij met het akkoord dat de club met Maurice Verberne bereikt heeft. “Verberne past goed in de visie van MVV als ontwikkelclub. Daarbij heeft hij in zijn periode als interim-trainer precies de juiste snaar bij de spelers weten te raken. Niet voor niks wist hij in zijn zes wedstrijden als hoofdcoach aan het einde van het seizoen drie keer te winnen, twee maal gelijk te spelen en slechts één keer te ver liezen. Wij hebben veel vertrouwen in Verberne”, aldus technisch manager Ronny van Geneugden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2022 19:31
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #42
Niks ten nadele van Verberne, maar dit zegt ook al iets over de investeerder. Als die veel geld zou meebrengen, dan waren ze vast voor een andere trainer gegaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2022 09:56
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #43
Waarom een andere trainer? Geld moet in de selectie gestoken worden, niet in de staf.
Je kunt Guardiola of Klopp wel voor de groep zetten, maar zonder kwaliteit op het veld wordt het niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2022 16:10
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #44
Vanochtend in de limburger stond dat Mark Luijpers de nieuwe assistent-trainer wordt. Kan me vergissen maar heb dat nog nergens anders voorbij zien komen? Stond ook heel verstopt tussen de regels in dat artikel.

Ken hem verder niet (zowel als persoon en trainer niet), iemand ervaring met hem? Ben benieuwd of dat het nieuwe (gouden) trainersduo wordt met Verberne.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2022 16:47 10 juni 2022 16:48 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #45

mvv925 schreef : Vanochtend in de limburger stond dat Mark Luijpers de nieuwe assistent-trainer wordt. Kan me vergissen maar heb dat nog nergens anders voorbij zien komen? Stond ook heel verstopt tussen de regels in dat artikel.

Ken hem verder niet (zowel als persoon en trainer niet), iemand ervaring met hem? Ben benieuwd of dat het nieuwe (gouden) trainersduo wordt met Verberne.


Bedankt voor je oplettendheid, mvv925. In de inleidende alinea (de "lead") van het artikel www.limburger.nl/cnt/dmf20220609_96342384 van 9 juni 2022 lezen we inderdaad: "Zoals verwacht heeft MVV Maurice Verberne aangesteld als hoofdcoach voor komend seizoen. Hij krijgt Mark Luijpers als assistent. Samen met assistent Robbie Servais, die al in dienst was van MVV, is de technische staf compleet."


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv925

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden