Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven?

24 apr 2022 13:21
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #1
Vraog is :wee weurt de nuije trainer, missjien Verberne doorschuive, sjeelt weer duite die veur de selectie kinne weure gebruuk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2022 15:45
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #2
Ik denk dat het ideaal is om Verberne door te schuiven als hoofdcoach. Hij lijkt iets los te krijgen in de groep wat Wels niet lukte.
Los daarvan ben ik wel gecharmeerd van zijn coaching en betrokkenheid langs de lijn.
Niet overdreven maar wel heel actief coachend. Iets wat denk ik onmisbaar is bij een jonge ploeg

Daarnaast kent hij de spelers/selectie en andersom, wat een flinke voorsprong ten opzichte van afgelopen seizoen met zich meebrengt. Hij zal daardoor ook goed kunnen inschatten waar versterkingen nodig zijn.

Als ik MVV was zou ik hier dus niet lang over twijfelen.
Financieel zal hij als beginnend hoofdcoach ook altijd interessanter zijn dan iemand van buitenaf.

.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2022 16:38
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #3
Op zich ben ik ook wel voor om Verberne de kans te geven. Ik weet niet of hij de juiste papieren heeft om fulltime hoofdtrainer te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2022 23:15
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #4
MVV kan een trainer die het verschil kan maken toch niet aantrekken , waarom geld verspillen ?? Laat Verberne het doen . Geef het geld voor een nieuwe trainer uit aan een fatsoenlijke speler .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2022 23:51
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #5
Ik ben er ook voor om Verberne een kans te geven als hoofdtrainer, in de veronderstelling dat Verberne dat ook ziet zitten. Geef hem een contract voor één jaar, met een optie voor een extra jaar.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 03:07
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #6
Ik zou het niet zo’n slecht idee vinden om Verberne gewoon een kans te geven, aangezien we van het salaris van een trainer weer een nieuwe spelers kunnen halen.

Volgens mij kan hij ook goed werken met een jeugdige groep en willen de jongens ook door het vuur voor hem.

Maar goed, wie weet welke trainer MVV in het vizier heeft.
Misschien een betere optie.

Maar ik zou Verberne inderdaad zoals iemand anders al omschraf: contract van 1 jaar met een optie voor nog een jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 07:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #7
Verberne heeft tegen Exelsior laten zien dat hij kan coachen,het stond goed binnen de lijnen en er werd gevochten en gecombineerd.
Maar dat wil nog niet zeggen dat hij het in zijn ,,macht,,heeft om het ook in het vervolg zo te laten zien.
Los van het feit of hij ook de papieren heeft om A coach te mogen zijn?
Ik hoorde het verhaal dat de nieuwe investeerder ook de coach benoemd,dus zal er na de bekendmaking van de investeerder(Deze week?) ook hopelijk snel de verdere toekomstplannen bekend worden aangaande Mvv en de investeerder…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 08:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #8
Deze vraag is een beetje hetzelfde als de vraag of we blij moeten zijn dat Mathys voor 2 jaar heeft getekend. Een keeper die per wedstrijd 20 ballen op zijn kist krijgt geschoten kan zich al snel iedere wedstrijd onderscheiden (of zoals Nijhuis juist niet). Los ervan dat ik het wel een goede doelman vind hoor. Maar of Verberne hoofdcoach moet worden is eenzelfde vraag; iedere coach die het stokje van Wels ging overnemen en ook maar iets attractiever voetbal speelt doet het al beter en komt voor sommige in aanmerking voor een definitieve aanstelling.

Ik weet allereerst niet of hij over de juiste papieren beschikt en of hij zelf deze ambitie heeft. Zelf zou ik gaan voor een nieuwe trainer. Verberne heeft ook aandeel gehad in de slechte resultaten. Wellicht minder te zeggen gehad, maar zeker zijn aandeel gehad. We weten ook niet welke toppers MVV in de koker heeft zitten om het stokje over te nemen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 13:25 25 apr 2022 13:26 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #9
In het artikel in De Limburger van vandaag over de uitwedstrijd tegen Jong PSV van vanavond lezen we:

Voor Verberne geldt dat hij hoopt volgend seizoen bij MVV voor de groep te staan. Hij is nu tot het einde van dit seizoen eindverantwoordelijk, maar denkt met een goede eindsprint kans te maken op een langere aanstelling. „Het belangrijkste is natuurlijk dat MVV nu goede resultaten neerzet. Als dat er toe kan leiden dat ik langer bij de club kan blijven, is dat alleen maar mooi.”

Verberne heeft dus de ambitie en waarschijnlijk ook de papieren om komend seizoen de hoofdtrainer van MVV te zijn.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 19:41
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #10
We hebben toch echt dezelfde gezet maar ik kan dat artikel zoals door jou hier uit getypt niet vinden?….. mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 19:58 25 apr 2022 20:00 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #11

opadiehard schreef : We hebben toch echt dezelfde gezet maar ik kan dat artikel zoals door jou hier uit getypt niet vinden?….. mvrgr Opa


Is alleen voor abonnees ( www.limburger.nl/cnt/dmf20220424_97326582 ) en het verscheen gisteravond, zondag 24 april, om 22:20. Hier komt het artikel; het stukje over de toekomst van Verberne bij MVV staat onder het kopje 'Langer':

---

MVV WIL POSITIEVE LIJN DOORTREKKEN TEGEN JONG PSV

Gisteren om 22:20 door Emil Visser

Bij MVV heerst na de 1-1 tegen Excelsior een goed gevoel en trainer Maurice Verberne hoopt die lijn maandagavond (20.00 uur) door te kunnen trekken tegen Jong PSV.

Want het is nog altijd het doel om het donkere seizoen op een goed manier te eindigen. Met een overwinning tegen de Eindhovense talentenploeg zouden er onder het bewind van Verberne zeven punten in vier wedstrijden worden behaald. Zeker na de zware dip die MVV kende na de winterstop met Klaas Wels aan het roer zou dat een serieuze opleving betekenen. „Ik zie en merk dat er wat veranderd is in de groep”, zegt Verberne. „Het is ook prettig dat de spelers in zo’n korte tijd de zaken oppakken waardoor we stappen hebben kunnen zetten.”

De selectie is nagenoeg compleet voor het duel in Eindhoven. Ook Orhan Dzepar, die een schorsing heeft uitgezeten, is er weer bij.

Van Nistelrooij

Bij Jong PSV staat zijn voormalig ploeggenoot Ruud van Nistelrooij voor de groep. Verberne en Van Nistelrooij speelden in het verleden samen bij FC Den Bosch. „Het is niet voor niets dat Ruud volgend jaar bij de hoofdmacht van PSV aan het werk gaat”, schetst Verberne. „Hij heeft het goed gedaan en laat zijn ploeg herkenbaar voetbal spelen.”

Langer

Voor Verberne geldt dat hij hoopt volgend seizoen bij MVV voor de groep te staan. Hij is nu tot het einde van dit seizoen eindverantwoordelijk, maar denkt met een goede eindsprint kans te maken op een langere aanstelling. „Het belangrijkste is natuurlijk dat MVV nu goede resultaten neerzet. Als dat er toe kan leiden dat ik langer bij de club kan blijven, is dat alleen maar mooi.”

Jong PSV-MVV

Maandag 20.00 uur
Vermoedelijke opstelling: Matthys, T. Zeegers, R. Zeegers, Waem, Schenk, Souren, Kleinen, Dzepar, Blummel, Lake, Remans
Afwezig: Essers, Lazaar (geblesseerd)



Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 22:07
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #12
Knappe prestatie vanavond tegen Jong PSV na een 2-0 achterstand. Dat had die schreeuwlelijk nooit gepresteerd. Gelukkig dat Verberne dat nu wel uit de groep haalt!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2022 07:08
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #13
Binne 20 minute 2-0 achter toen zaog iech de buij aol haange, mer toch vechte en op 2-2 koume, dat heet in mien ouge te maake met ut feit tot Verberne wel unne klik heet met zien speulers wat me vaan Klaas oonbenul neet kos zegge, chappau Maurice en ploog

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2022 09:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #14
De terugkerende veronderstelling is dat Verberne als hoofdtrainer geld bespaart. Maar stel dat hij hoofdtrainer wordt, dan zal er een nieuwe assistent bij moeten. Die kost gewoon ook weer geld. En Verberne zal geen hoofdtrainer willen worden aan zijn assistentensalaris, die verwacht dan - en volledig terecht - opslag.

Ik betwijfel of Klaas Wels (en Fuat Usta voor hem) zo veel meer verdiende dan Verberne als hoofdtrainer zou gaan verdienen. Als Verberne hoofdtrainer wordt, dan vanwege zijn kwaliteiten - of wellicht realistischer: omdat MVV toch niet iemand gaat vinden die veel beter is. Niet vanwege een fictieve besparing in geld, want dat is volgens mij een schromelijke overschatting. Ik lees dat mensen verwachten dat we "een fatsoenlijke speler" voor dat geld kunnen halen. Moet jullie helaas uit die droom halen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2022 09:25
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Nieuwe trainer? Of Verberne kans geven? #15
Foto op linkedin waarop Maurice z'n KNVB diploma laat zien. Denk dat hij voor volgend jaar een serieuze optie is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.249 seconden