Nieuwe VeiligheidsCoördinator/VC: Raymond Candel

09 mei 2022 04:20 09 mei 2022 04:24 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe VeiligheidsCoördinator/VC: Raymond Candel #1
Bron / overgenomen van: www.mvv.nl/nieuws/mvv-breidt-veiligheidsteam-uit

Zondag 08 mei 2022

MVV Maastricht maakt steeds meer stappen op het gebied van veiligheid. Zo zijn er hekken geplaatst cq verplaatst, is het uitvak aangepakt en wordt met Raymond Candel het veiligheidsteam uitgebreid cq versterkt. De 48-jarige Candel gaat aan de slag als Veiligheids-Coördinator (VC), krijgt daarbij ondersteuning van ondermeer Erik van Rijsselt die al jaren bij MVV rondloopt.

“Het is een mooie uitdaging bij een mooie club”, zegt Candel die in het dagelijks leven bij de gemeente Maastricht werkt. “Het is een functie die heel divers is. Ik ben nu enkele weken bezig en het bevalt mij prima. Vooral de afwisseling en de uitdaging in deze functie vind ik geweldig. Ik ben al druk bezig met de toekomstplannen als het om de veiligheid gaat. Maar niet alleen de lange termijn heb ik oog voor, ook voor zaken die nu of binnenkort spelen, groot en klein.”

Tot het takenpakket van Candel behoort de gehele veiligheid in De Geusselt maar ook bij uitwedstrijden is hij van de partij. “Ik ga ook mee naar uitwedstrijden, sta altijd in het MVV-vak, zo leert men mij ook beter kennen én ben ik voor iedereen aanspreekbaar. Ik ben een open persoon en houd ervan om met voeten in de klei te staan.”

MVV Maastricht wenst Raymond veel succes met de uitoefening van zijn functie.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2022 21:40 10 mei 2022 21:42 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Nieuwe VeiligheidsCoördinator/VC: Raymond Candel #2
Huib 2.0 ?

höbbe ze häöm (uzzen Huib dus) hormoone ingespoote en e verjongingskuur gegeeve..?:lachen:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden