Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract

25 aug 2022 07:46 26 aug 2022 07:11 door Ben Salemans.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Onderwerp Auteur
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #1

Boredass schreef : Vandaag een bericht op de website van DDL dat Alberg gaat meetrainen bij de J21 en dat ze niet van plan zijn contract te ontbinden. Hij zou op temijn weer kunnen aansluiten


Alberg heeft een lading kritiek over zich heen gehad zonder al teveel te spelen.
Ik geef hem het ,,voordeel,,van de twijfel.
Wie weet wat hij ons nog kan brengen,en vergeet niet die weinige speelminuten kreeg hij onder Wels.
Daar speelde iedereen ver onder de maat dus niet vreemd hij ook!
Mvv heeft hem een tweejarig contract laten tekenen dus daar heb je je aan te houden en moet je als club respecteren.
Je kunt niet verlangen dat hij zomaar opstapt,zelfs niet zoals vele beweren dat hij een ,,grootverdiener,,zou zijn!
Zelfs dan heeft Mvv aan het aan zich zelf te danken om hem een tweejarig contract te geven toendertijd!
Er zal een andere partij/club moeten komen anders blijft hij echt wel,zelfs een ,,grootverdiener,,bij mvv loopt niet binnen en kan het zich niet permitteren om thuis duimen te gaan draaien.
Mag ik als laatste de naam labylle laten vallen…..meer zeg ik niet…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2022 13:10
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #2
Wie weet kan Verberne ook een wondertje verrichten met Alberg?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2022 15:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #3
Verberne heeft al heel goed gedaan om hem met de jeugd mee te laten trainen en zo verstorende factoren te voorkomen in de spelersgroep van het eerste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2022 16:58
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #4

Ben Salemans schreef : Wie weet kan Verberne ook een wondertje verrichten met Alberg?


Tuurlijk..... als hem dat lukt, vragen we Verberne daarna ff om wat andere issues als Rusland/Oekraïne, stikstof en de huidige droogte op te lossen.
Alberg is rijp voor walking football bij de 65+ers...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, bokkesprongen, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2022 17:50 26 aug 2022 05:54 door Ben Salemans.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #5
Dit bericht is gewoon een verkapte versie van “we zijn er niet uitgekomen, tot nader order meetrainen met de jeugd en vooral voor die ene wanhopige club die zich voor hem meldt laten zien dat we van hem af willen om nog iets te kunnen vangen.”

Jammer dat zijn eigen reactie onder dit bericht op Facebook met twee lachpoppetjes is weggehaald , voelpötter dat heer is!

Hij kan niet snel genoeg weg zijn.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2022 06:10 26 aug 2022 07:56 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #6

Maosbrögk schreef :

Ben Salemans schreef : Wie weet kan Verberne ook een wondertje verrichten met Alberg?


Tuurlijk..... als hem dat lukt, vragen we Verberne daarna ff om wat andere issues als Rusland/Oekraïne, stikstof en de huidige droogte op te lossen.
Alberg is rijp voor walking football bij de 65+ers...


Net als Labylle? Die was toch ook helemaal afgeschreven? Die is toch ook weer redelijk aan het voetballen (waarschijnlijk vooral) dankzij Verberne? Nee, Leroy is nog geen top, maar toch stukken beter dan onder schreeuwlelijk Wels. Ik ben heel blij met de vooruitgang of (gedeeltelijke) heropstanding van Labylle.

Werkelijk, ik durf hier haast niet meer een positief bericht te posten. Meteen krijg ik dan een hoop negatief gezeik(s) over me heen (ik richt me hier niet tot Maosbrögk, maar spreek meer in het algemeen). Makkelijk onder een schuilnaam zeiken of zeuren. Alles negatief, zogenaamd kritisch, invullen. Kijk mij eens kritisch bezig zijn. Ik word er doodziek van, en krijg steeds minder zin hier te reageren op al die negatieve denkers. Heel veel cynische reacties, dus vol van wegwerpgebaren, zijn misschien begrijpelijk. Maar ze dragen niks bij. Ik weet wel dat het niet zo goed gaat met MVV. Daar hoef ik niet dagelijks aan herinnerd te worden. Zeker, mijn MVV-hart bloedt al jaren, decennia. Maar trap niet elke dag op dat hart.

MVV zit vast aan dat contract met Alberg. Misschien is dat jammer, maar het is niet anders. Ik vind dat het dan weinig zin heeft om Alberg helemaal af te breken. Pffff...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2022 10:16 26 aug 2022 10:17 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #7
Positief:
- Leroy heeft zich al meermaals bewezen bij MVV ook in het verleden
- Leroy heeft een mooie mentaliteit zoals ik hem al die jaren in de Geusselt heb meegemaakt. Niet te vergelijken met Alberg!
- Ben, ik zal voor mezelf spreken, ik waardeer je bijdrages enorm! En ookl die van Frank Salemans!
- Verschillende invalshoeken en meningen hebben waarde (binnen het betamelijke)!
- Dankzij jouw post reageerde o.a. Lijnsje met info die meer licht schijnt op de situatie met Alberg!
- Kom op MVVke!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2022 11:29
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #8
Wellicht handig om deze berichten in de onderwerpen van de betreffende spelers te plaatsen en dit overbodig topic te sluiten.. :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2022 12:10
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #9

Sjappie schreef : Wellicht handig om deze berichten in de onderwerpen van de betreffende spelers te plaatsen en dit overbodig topic te sluiten.. :thinking:


Lijkt mij ook.
Laten we Alberg niet belangrijker maken dan wat hij nu is.
Want voor mij staat hij vooralsnog onderaan de pickorde.
Hopen dat hij dan misschien de positieve draai krijgt als Labylle, anders mag hij zsm vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2022 17:58
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #10
Alberg is in potentie een van de betere voetballers van mvv. Ook bij hullie in kerkdinges kon hij nooit 90 minuten mee. En ook daar was het geen werkvoetballer. Dus wat verwachtte mvv dan van hem toen ze hem contracteerde
Hopelijk krijgt maurice hem aan het voetballen dan zou hij van meerwasmaarde kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2022 05:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #11
Ik ben het enigszins met je eens. Hij heeft inzicht en hij gebruikt geen Hoofdletters. Ondanks zijn salaris en instelling verdiend hij geen plek in dit elftal. Wellicht verklaard dat ook dat hij mag meespelen met de jeugd. Lekker nog een meerwasmaarde laten zijn. Hopelijk vertrekt hij dan op eigen initiatief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2022 11:17
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #12
Wegen Alberg en MVV scheiden
Dinsdag 13 september 2022
MVV Maastricht neemt afscheid van Roland Alberg. Zijn tot de zomer van 2023 doorlopende contract wordt met instemming van beide partijen per direct ontbonden.

Alberg kwam ruim een jaar geleden naar De Geusselt om als een soort nestor de jongere spelers naar een hoger niveau te tillen. Ook voor zijn assists en doelpunten kwam hij naar MVV. Voor beide partijen is het avontuur in De Geusselt echter uiteindelijk niet geworden wat men zich ervan had verwacht en gehoopt.

Alberg begon onder Klaas Wels het seizoen 2021-2022 in de basis maar belandde al snel op de bank. Daarna moest hij het tot aan het einde van het seizoen voornamelijk doen met enkele invalbeurten onder de nieuwe trainer Maurice Verberne.

In totaal kwam Alberg in 22 wedstrijden in actie.

Doei

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2022 12:45
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #13
Laat dit maar een lesje zijn om nooit meer aan zo’n spelers te beginnen. Dogan nog zo’n speler. Moet je niet willen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2022 17:33
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Toekomst van Alberg met nog een 1 jaar lopend contract #14
Goed nieuws! U bent de zwakste schakel en verder geen succes meer gewenst!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden