MVV - jong ajax

16 sept 2022 19:27
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - jong ajax #16
Jong Ajax blijft een pittige tegenstander, zelfs in een zwakkere formatie. Ik denk een gelijkspel: 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2022 22:19
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - jong ajax #17
Heerlijke overwinning. Goed om zo afgelopen week weg te spoelen. Blummel had wel zijn 2de mogen maken maar goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2022 22:45
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - jong ajax #18
Eens. Ook Kostons had een doelpunt moeten maken maar gelukkig was het buitenspel. Ik hoop Van Helden te zien naast Waem indien die fit is aankomende wedstrijd! Kon echter wel niet goed zien of Van Helden goed speelde vandaag. Misschien weet iemand dit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2022 22:52 16 sept 2022 22:55 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV - jong ajax #19
Deze wedstrijd was kwaliteit tegen vechtlust. Het was counteren in eigen huis, wat overigens goed uitpakte. Het had net zo goed 5-2 of 6-3 of 4-4 kunnen worden. Een enerverende wedstrijd. Overigens een niet al te beste scheidsrechter. Ajax mocht alles, en MVV niks. Het lag er duimendik bovenop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2022 22:55 16 sept 2022 22:59 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - jong ajax #20
Heerlijke overwinning. Een beetje in de stijl van de potjes tegen ADO en NAC. Bij vlagen leuk spel en als het moet de beuk er in. Dé manier om de kater van de vorige wedstrijd weg te spoelen.
Complimenten voor de verdediging vandaag. Geen Labylle, geen Waem en Rico Zeegers die al vroeg uitviel. Hun vervangers deden het stuk voor stuk prima. In het begin her en der wat onwennig, maar met het mes tussen de tanden. Rein van Helden nam de honneurs in de het centrum prima waar. Bijzondere vermelding voor Jarne Steuckers. Van hem kan ik echt genieten. Dat is een rasvoetballer zoals ze eens ik de zoveel jaar in Maastricht voorbij komen. Ook Souren speelde weer lekker.
Voorin vooral hard gewerkt waarbij het rendement omhoog mag, maar ik na een 4-1 overwinning weinig reden tot klagen heb. Thuis ongeslagen en De Geusselt wordt langzaam weer een moeilijk te nemen vesting. Deze competitie twee keer kansloos verloren. Twee keer tegen heel goed voetballende ploegen. Benieuwd wat we de komende wedstrijden nog gaan beleven. Verberne en zijn team blijven me verbazen. Klein kritiekpuntje: iets eerder wisselen (met name voorin) mag wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2022 23:22
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - jong ajax #21
Genoten van MVV vanavond!
Vechtlust en bij vlagen goed voetbal.
Van Helden vond ik vandaag een goede indruk maken als vervanger van Waem.
Steuckers blijf ik echt van genieten.
Matthys blijft mij iedere week verbazen, wat een keeperke hebben wij toch in de goal!
Zoals hierboven vermeld vond ik de enige smetjes dat we laat wisselen en het uitvallen van Ricco Zeegers.
Op naar Dordrecht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2022 23:32 16 sept 2022 23:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - jong ajax #22

MF schreef : Eens. Ook Kostons had een doelpunt moeten maken maar gelukkig was het buitenspel. Ik hoop Van Helden te zien naast Waem indien die fit is aankomende wedstrijd! Kon echter wel niet goed zien of Van Helden goed speelde vandaag. Misschien weet iemand dit?


Kostons scoorxe de 3-1 toch! En terecht want vlak daarvoor had hij een super actie vanuit een ingooi helemaal achterin aan de linkerkant waar hij bijna uit scoorde.

Ben Salemans, de hollandse ziekte was genezen vanavond! Al was het weer weinig variatie want nu werd wel heel vaak de lange bal gekozen. Maar goed het pakte goed uit.

Paar dikke goals van MVV uit. We herpakten ons goed na het sterke begin van J Ajax. Echt opgelucht dat we na die verschrikkelijke 5-0 niet weer terugvallen in het patroon van vorig jaar. Al mocht je bij de 2-1 heel even vrezen. Maar de arrogantie waarmee die ajax speler de bal uit het doel viste om zogenaamd snel voor de gelijkmaker te gaan kwam ze duur te staan. Zorgwekkend als dit de ‘talenten’ zijn van ajax. Maar die zullen hun eerste team wel op peol houden met vele miljoenen.

Wij staan nu goed, paar puntjes achter maar op de top 5 met vrijwel geen budget.

Even een compliment voor de Noord Tribune en wellicht ook voor MVV want de noord-tribune zal niet voor niks zo vol hebben gezeten. Super sfeer in een potentiële zaadpot! Nu al zin in de volgende!

Ook goed om te zien dat de gehele boschpoort inclusief Vak F weer open is! Hou dat zo MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2022 11:12
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV - jong ajax #23
Trots op deze mannen. Seizoen begonnen als het sulletje van de klas, maar maken er op deze manier een mooi seizoen van. Prachtig wat Maurice met deze groep voor elkaar krijgt.

Uiteraard ook weer de complimenten naar de angel side. Acteren als een ware 12de man!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2022 13:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - jong ajax #24
In een super leuke match , waarin MVV meer dan verdiend de 3 punten thuis hield
Het huidige MVV draait gewoon heel goed , er is vertrouwen er wordt met momenten leuk gespeeld en er wordt veel gescoord .
Koen Kostons toont wekelijks aan wat voor een intelligente speler hij is , super sjiek om Koen zo te zien uitblinken , op het pakken van domme gele kaarten na . Nergens voor nodig om wederom een domme kaart te pakken die gaan straks duur worden . Koen hou je hoofd erbij je hebt dan niet nodig

Daarnaast zijn Steuckers en Souren van enorm belang voor dit MVV een lust voor het oog hoe Steuckers zijn klasse laat zien en hoe Nicky met zoveel drive speelt dat je als tegenstander zo veel meer kwaliteit moet hebben om daar t verschil te maken .

Een meer dan dik verdiende overwinning , een ploeg die er voor gaat ( ook het geluk wel aan zijn zijde heeft) maar die in ieder geval in deze fase de mensen boeit en bindt , dat is een dik compliment aan de ploeg en aan Maurice Verberne en zijn staff .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2022 13:45
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - jong ajax #25
Napoleon, wellicht ook een compliment voor Ronny van Geneugden, die het toch allemaal niet zo slecht had gezien met aantrekken van spelers?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2022 14:17 17 sept 2022 14:21 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV - jong ajax #26

Hill28 schreef :
Zorgwekkend als dit de ‘talenten’ zijn van ajax.


Zorgwekkend voor Ajax bedoel je. Dat vond ik meevallen. Er vielen me wel degelijk zo'n 4 spelers in heel positieve zin op. Ik ken ze overigens helemaal niet, maar om te beginnen viel me de nr. 6 in de verdediging op (donkere speler). Deze werd later gewisseld. Dan nog een linskbuiten (ook een donkere speler) met gevaarlijke acties, en een ietwat fijngebouwde middenvelder met lang haar (soort Martina uiterlijk) die de longen had van een paard. Dit waren toch (vond ik) kwalitatief leuke talenten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2022 14:44
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - jong ajax #27
Het is weer leuk om Mvv supporter (toch maar weer een seizoenkaart gepakt) te zijn. Tegen alle verwachting in, is het weer genieten in De Geusselt. Dikke verdiende overwinning, deze vriendenploeg verrast vriend en vijand.
Kostons speelt zich helemaal leeg voor de club en is al voetballer behoorlijk gegroeid.
Keeper Mathys is een toppertje voor ons evenals de gehaalde Steuckers die samen met Dzepar en Souren een sterk middenveld vormen, Ruben van Bommel is een talent, Blummel is weer herboren t.o.v. vorig seizoen, Schenk, Marco Kleinen en Rein van Helden speelden een goede pot. Remans werkt keihard..speelt steeds beter.
Mooie snelle combinaties gezien van Mvv, een verademing vergeleken met afgelopen jaren.

Aandachtspunten: Ik ben bang dat Thomas van Bommel kwaliteit tekort komt, Maurice Verberne heeft dit team weer aan de gang gekregen maar moet absoluut eerder wisselen, Kostons zat er de laatste 10 minuten helemaal doorheen, wissel hem dan even met Livramento.

Ik ga zelfs geloven in nacompetitie, al weet ik dat dit nog veel te vroeg is.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2022 18:32
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - jong ajax #28
Leuk voetbal veel vechtlust en mooie acties. Heel efficiënt voorin. Ook mooi op het laatste een ajax speler had de bal en 5 man van mvv gooien zich vol ervoor.
De trappen van Mathys vond ik wel slecht voor de rest super keeper gelukkig een contract kunnen aanbieden en wat hij geaccepteerd heeft.
Toen Rico Zeegers uitviel en Kleinen kwam als centrale verdediger zag ik de bui eigenlijk hangen. Maar echt goed verdedigd had meteen al een goeie trap na voren.
Rein van Helden speelt ook goed daar centraal achterin. Samen met Steuckers gehuurd van STT, stiekem hoop ik dat MVV ze kan overnemen na dit seizoen.
Schenk vond ik matig spelen. Dzepar niet groot zichtbaar maar wel van grote schatbare waarde. Souren speelt ook echt goed en hopelijk gaat MVV nu al met hem in gesprek voor contract verlenging. Ook hoop ik dat ze Dzepar al kunnen gaan verlengen al heeft hij nog een optie voor 1 jaar na dit seizoen.
Gewoon een heerlijke wedstrijd en hopelijk houden we dit vol en maken we zoals vanouds de Geuselt een hel voor de tegenstander.
Wat eerder ook is genoemd er is ook een kritiekpunt en dat is echt dat de trainer eerder moet wisselen.
Kostons zat er zichtbaar doorheen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2022 20:46
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV - jong ajax #29
Wat ook zeker een keer gezegd mag worden is dat Tim Zeegers een goede partij speelde. Hij maakt 2 cruciale tackles waardoor 2 doelpunten vallen.
Een hele gretige speler die altijd 100% geeft, plus nog eens van eigen jeugd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, jasonke7, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2022 20:47
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - jong ajax #30

mvv4ever schreef : Leuk voetbal veel vechtlust en mooie acties. Heel efficiënt voorin. Ook mooi op het laatste een ajax speler had de bal en 5 man van mvv gooien zich vol ervoor.
De trappen van Mathys vond ik wel slecht voor de rest super keeper gelukkig een contract kunnen aanbieden en wat hij geaccepteerd heeft.
Toen Rico Zeegers uitviel en Kleinen kwam als centrale verdediger zag ik de bui eigenlijk hangen. Maar echt goed verdedigd had meteen al een goeie trap na voren.
Rein van Helden speelt ook goed daar centraal achterin. Samen met Steuckers gehuurd van STT, stiekem hoop ik dat MVV ze kan overnemen na dit seizoen.
Schenk vond ik matig spelen. Dzepar niet groot zichtbaar maar wel van grote schatbare waarde. Souren speelt ook echt goed en hopelijk gaat MVV nu al met hem in gesprek voor contract verlenging. Ook hoop ik dat ze Dzepar al kunnen gaan verlengen al heeft hij nog een optie voor 1 jaar na dit seizoen.
Gewoon een heerlijke wedstrijd en hopelijk houden we dit vol en maken we zoals vanouds de Geuselt een hel voor de tegenstander.
Wat eerder ook is genoemd er is ook een kritiekpunt en dat is echt dat de trainer eerder moet wisselen.
Kostons zat er zichtbaar doorheen.


Ik meen ergens gelezen te hebben dat Steukers zijn contract met 3 seizoenen heeft verlengd bij STVV. Enorm jammer natuurlijk.. wat een klasbak is dat zeg. Behalve dat hij zelf heel goed kan voetballen, laat hij andere ook veel beter spelen. Altijd aanspeelbaar, weet wanneer hij ruimte moet maken of zelf de ruimte moet inlopen. Genot om naar te kijken.

4-1 tegen jong Ajax als reactie op de tik in Eindhoven.. chapeau.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden