>
Ontvangen bedankjes 1256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MF schreef : Eens. Ook Kostons had een doelpunt moeten maken maar gelukkig was het buitenspel. Ik hoop Van Helden te zien naast Waem indien die fit is aankomende wedstrijd! Kon echter wel niet goed zien of Van Helden goed speelde vandaag. Misschien weet iemand dit?
Hill28 schreef :
Zorgwekkend als dit de ‘talenten’ zijn van ajax.
mvv4ever schreef : Leuk voetbal veel vechtlust en mooie acties. Heel efficiënt voorin. Ook mooi op het laatste een ajax speler had de bal en 5 man van mvv gooien zich vol ervoor.
De trappen van Mathys vond ik wel slecht voor de rest super keeper gelukkig een contract kunnen aanbieden en wat hij geaccepteerd heeft.
Toen Rico Zeegers uitviel en Kleinen kwam als centrale verdediger zag ik de bui eigenlijk hangen. Maar echt goed verdedigd had meteen al een goeie trap na voren.
Rein van Helden speelt ook goed daar centraal achterin. Samen met Steuckers gehuurd van STT, stiekem hoop ik dat MVV ze kan overnemen na dit seizoen.
Schenk vond ik matig spelen. Dzepar niet groot zichtbaar maar wel van grote schatbare waarde. Souren speelt ook echt goed en hopelijk gaat MVV nu al met hem in gesprek voor contract verlenging. Ook hoop ik dat ze Dzepar al kunnen gaan verlengen al heeft hij nog een optie voor 1 jaar na dit seizoen.
Gewoon een heerlijke wedstrijd en hopelijk houden we dit vol en maken we zoals vanouds de Geuselt een hel voor de tegenstander.
Wat eerder ook is genoemd er is ook een kritiekpunt en dat is echt dat de trainer eerder moet wisselen.
Kostons zat er zichtbaar doorheen.