Vrienden van 043

21 sept 2022 12:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Onderwerp Auteur
Vrienden van 043 #1
In het bericht van MVV over het trainingskamp wordt 'Vrienden van 043' genoemd.
Ik had hier nog niet van gehoord maar volgens de Kamer van Koophandel betreft het een stichting, opgericht 6 juli 2022, met als doelstelling "Het faciliteren van betaalde events aan bedrijven bij en rondom betaald voetbal in Maastricht".

Kan iemand hier meer over deze club vertellen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2022 12:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Vrienden van 043 #2

Boschpoort schreef : In het bericht van MVV over het trainingskamp wordt 'Vrienden van 043' genoemd.
Ik had hier nog niet van gehoord maar volgens de Kamer van Koophandel betreft het een stichting, opgericht 6 juli 2022, met als doelstelling "Het faciliteren van betaalde events aan bedrijven bij en rondom betaald voetbal in Maastricht".

Kan iemand hier meer over deze club vertellen?


ja leuke groep ondernemers ( diegene die ik ken) die de Skybox boven hebben naar de Skybox van Lanaken
De meeste zijn erg betrokken ondernemers/supporters en maken er iedere match een feestje van .
Tevens is het een club met een wachtlijst volgens mij , dus ze doe het goed !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2022 13:31
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Onderwerp Auteur
Vrienden van 043 #3
Dank Napoleon. En in hoeverre heeft MVV hier profijt van? MVV heeft geen skyboxen dus die ruimte huren ze van een externe verhuurder.
Lijkt me dat het voor MVV beter zou zijn dat iedereen zijn feestje in de businessruimte viert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De heeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2022 13:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Vrienden van 043 #4

Boschpoort schreef : In het bericht van MVV over het trainingskamp wordt 'Vrienden van 043' genoemd.
Ik had hier nog niet van gehoord maar volgens de Kamer van Koophandel betreft het een stichting, opgericht 6 juli 2022, met als doelstelling "Het faciliteren van betaalde events aan bedrijven bij en rondom betaald voetbal in Maastricht".

Kan iemand hier meer over deze club vertellen?


ja leuke groep ondernemers ( diegene die ik ken) die de Skybox boven hebben naar de Skybox van Lanaken
De meeste zijn erg betrokken ondernemers/supporters en maken er iedere match een feestje van .
Tevens is het een club met een wachtlijst volgens mij , dus ze doe het goed !


MVV heeft idd geen skyboxen , en deze omgebouwde kantoren ( zeg maar ) worden idd gehuurd van de verhuurder.
En natuurlijk heeft MVV liever iedereen in de BC echter vertrekken mensen niet voor niks uit de BC ( Dit heeft niks met Noor te maken maar was al voor zijn tijd zo)
Daarnaast zijn de skybox houders goed voor MVV ,feitelijk hoeven ze niks af te dragen maar worden er toch subsantiele bedragen betaald aan MVV.
Minder natuurlijk dan dat MVV zou willen , maar even goed hele mooie bedragen die wordt gegund aan MVV .

Ik ben regelmatig in beide boxen geweest en , ik kom natuurlijk niet door hun baletage ;-) maar het zijn echt leuke clubjes en dito ondernemers ( die ik ken althans) , waarbij 043 toch echt een clubje is die stiekem heel veel doen voor MVV , waaronder ook meebetalen aan een trainingskamp .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2022 16:10
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
Vrienden van 043 #5
Mooi te zien dat er rondom onze club nieuwe initiatieven komen van supporters/ondernemers. Ik zag vorige week ook al led-reclame van de vrienden van 043 en op de dug-outs werd ook reclame gemaakt.

Ik heb begrepen dat deze groep een substantieel bedrag in de club sponsort en nu dragen ze dus ook bij aan het trainingskamp. Sjiek!

Met de sfeer en de aanwezige personen in de businessclub kan ik me wel weer voorstellen dat er behoefte is om in 'petit-comité' ergens te netwerken. Niks ten nadele van de mooi opgeknapte businessclub, maar je staat daar vaak toch wel tussen de familie van spelers en niet tussen potentiële zakenrelaties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2022 21:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Vrienden van 043 #6
Het mooiste van alles is natuurlijk dat MVV weer leeft en weer een toekomst heeft .........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2022 11:49
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Vrienden van 043 #7
Hier een aantal foto's van de 043-Skybox: www.facebook.com/GadetSignmaking/photos/...38/3831846460272716/

Als ik goed begrijp zijn er nu 2 van deze units in gebruik: Business Club Lanaken + Vrienden van 043 , hoeveel van deze units/boxen zijn er nog beschikbaar in de Geusselt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2022 15:22
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Vrienden van 043 #8
Over de hele lengte van het veld zitten deze units, maar zoals iemand hier al zei, die worden verhuurd als kantoren. Is ooit bij een van de bijna-faillisementen zo gekomen volgens mij, via de gemeente. Echt zonde dat MVV er niets mee kan, maar gelukkig dat er een paar initiatiefnemers zijn die ervoor zorgen dat onze club er toch nog wat aan heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2022 10:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Onderwerp Auteur
Vrienden van 043 #9
Op zich begrijp ik het initiatief wel. Lijkt me best een gezellige club. Ik vraag me alleen af of er geen kannibalisatie optreedt met betrekking tot het huidige sponsorbestand van MVV.
Al die partijen in de businessruimte levert veel meer op dan een beperkte bijdrage van die partijen gezamenlijk via een enkele stichting.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De heeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2022 11:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Vrienden van 043 #10

Boschpoort schreef : Op zich begrijp ik het initiatief wel. Lijkt me best een gezellige club. Ik vraag me alleen af of er geen kannibalisatie optreedt met betrekking tot het huidige sponsorbestand van MVV.
Al die partijen in de businessruimte levert veel meer op dan een beperkte bijdrage van die partijen gezamenlijk via een enkele stichting.



Daar zijn ( volgens mij ) wel afspraken over gemaakt in t verleden met MVV , zo was het dat die boxen niet actief bedrijven/personen uit de BC mochten werven .
Volgens mij gaan ook alle nieuwe leden ook aan MVV voorgesteld bij toetreden .

Maar goed het is niet voor niks dat bedrijven weg zijn getrokken uit de BC en zelf hun eigen “feestje “ bouwen in de 2 boxen en inmiddels 3 meen ik .
MVV heeft wat ik begreep bij de verhuurder nu het eerste recht om bij vrijkomen van een unit deze te huren .
Dus op termijn kan MVV zelf een box hebben .
Die boxen zijn echt leuk gedaan maar hebben verre van de uitstraling van de skyboxen in andere stadions , ook niet vreemd want ze zijn als kantoor ontwikkeld met uitkijk op t veld . De mensen die nu de boxen “exploiteren” maken er wel een mooi verhaal van en dat doen ze goed

Er hangt ook altijd een bepaalde spanning veld tussen MVV en deze boxen , zeker omdat wat jij ook aangeeft MVV ziet dat de omzet die het gegund wordt in geen verhouding staat dan wanneer de bedrijven zouden zijn aangesloten bij de BC .
Maar goed de meeste zijn vertrokken omdat de BC niet voorzag in hun wensen en behoeftes

Zoals het er nu uitziet is denk wijs en wenselijk dat MVV op hele goed voet blijft met deze mensen ( box) omdat ze toch voor extra zorgen vanuit t netwerk waar MVV niet in voorziet .

Daarbij denk ik ook wil je als MVV groeien moet je minstens 4-6 boxen hebben die minimaal 75k-100k per jaar omzet opleveren

Die bedragen worden verre van afgedragen aan MVV , daarbij doet de 043 box wel substantieel veel ( bijna hoofdsponsor niveau ) aan totaal pakket !

En heeft de andere box met DS metaal ook weer een bord op de AS genomen , ik persoonlijk en ik gun Harold van harte dat bord daar want hij doet veel voor MVV , maar die plek was mooi geweest voor een hele nieuwe sponsor die nog niet in t netwerk zit .

Overall is het een aparte situatie , maar onze club is apart , dus het past dan ook wel weer !
Voor uiteindelijk financiële groei zullen die boxen meer moeten gaan opleveren , ik denk echter dat daar ergens de schoen gaat wringen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.293 seconden