>
Ontvangen bedankjes 2883
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef : In het bericht van MVV over het trainingskamp wordt 'Vrienden van 043' genoemd.
Ik had hier nog niet van gehoord maar volgens de Kamer van Koophandel betreft het een stichting, opgericht 6 juli 2022, met als doelstelling "Het faciliteren van betaalde events aan bedrijven bij en rondom betaald voetbal in Maastricht".
Kan iemand hier meer over deze club vertellen?
Boschpoort schreef : In het bericht van MVV over het trainingskamp wordt 'Vrienden van 043' genoemd.
Ik had hier nog niet van gehoord maar volgens de Kamer van Koophandel betreft het een stichting, opgericht 6 juli 2022, met als doelstelling "Het faciliteren van betaalde events aan bedrijven bij en rondom betaald voetbal in Maastricht".
Kan iemand hier meer over deze club vertellen?
Boschpoort schreef : Op zich begrijp ik het initiatief wel. Lijkt me best een gezellige club. Ik vraag me alleen af of er geen kannibalisatie optreedt met betrekking tot het huidige sponsorbestand van MVV.
Al die partijen in de businessruimte levert veel meer op dan een beperkte bijdrage van die partijen gezamenlijk via een enkele stichting.