Den bosch - Mvv

27 jan 2023 21:44 27 jan 2023 22:04 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Den bosch - Mvv #16
Verdedigend zwak, groot gemis aan scherpte. 3 weggevers, dit heeft weinig te maken met tegenstanders die nu weten hoe mvv speelt. Paar clubs met hogere begrotingen hebben zich versterkt en komen steeds korterbij of gaan er nu over heen. Wordt moeilijk met de reeks Roda, Top, Heracles, Jong Ajax, PEC, VVV.

Edit ; Maar nu dan toch op z'n Duits... 'n punt gelukkig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2023 21:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Den bosch - Mvv #17
3-2 .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2023 21:57 27 jan 2023 21:58 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Den bosch - Mvv #18
3-3?
yessss ONGELOOFELIJK !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2023 22:02
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Den bosch - Mvv #19
Eindelijk doen WIJ het on de laatste minuut. En hoe! 2x zelfs. Dit hadden we nodig,hopelijk de ommekeer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2023 22:13
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Den bosch - Mvv #20
Eindelijk 4 wissels, net als de tegenstander. He got it! Bij de eerste wissel dacht ik dat wordt niks meer vandaag.
Kleinen zat niet op de Bank (kan ook centraal in de verdediging uit de voeten, naast Waem).
Remans is inderdaad een mogelijke wissel voor Blummel die toch niet scoort, wel meer techniek en assists ? heeft als Remans.
Frisse jongens erin brengen die gretig zijn bv T. Zeegers werkt altijd.
MVV moet veel meer OPPERTUNE gaan voetballen (ook in play-offs zouden we die mogen halen).
Kleinen en T van Bommel El Basri, Vijgen (noch nooit zien spelen) kunnen ook nog gebracht worden. Al deze spelers moeten minuten maken voordat de playoffs beginnen. Blij dat Livramento een goal maakt (was toch een aanwinst in de voorbereiding van dit seizoen ?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2023 22:13
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Den bosch - Mvv #21
Laatste 2 wedstrijden; 6 doelpunten voor (!!) en 8 tegen(!!). MVV is dit seizoen vrij spectaculair in dat opzicht.

We scoren vrij veel, maar krijgen iedere wedstrijd echt heel veel kansen tegen. bijna iedere pot kan het alle kanten op. En dan hebben we met Matthys toch echt een van de betere keepers in de KKD.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2023 22:15
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Den bosch - Mvv #22
De laatste matchen van MVV heb ik naar L1 radio geluisterd en naar het schakelkanaal gekeken via stream.
Steeds teleurgesteld gaan slapen. Nu toch weer hoop op beterschap na deze late gelijkmaker.
Hoop met jullie op een top 8 plaats . Het moet lukken . Komaan MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2023 22:15
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Den bosch - Mvv #23

Mithrandir schreef : Laatste 2 wedstrijden; 6 doelpunten voor (!!) en 8 tegen(!!). MVV is dit seizoen vrij spectaculair in dat opzicht.

We scoren vrij veel, maar krijgen iedere wedstrijd echt heel veel kansen tegen. bijna iedere pot kan het alle kanten op. En dan hebben we met Matthys toch echt een van de betere keepers in de KKD.


Sterker, op Heracles en Zwolle na, de meeste goals gemaakt. Wie had dat in augustus kunnen denken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2023 23:13
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Onderwerp Auteur
Den bosch - Mvv #24
Positief is dat we na een 3 1 achterstand terug komen tot 3 3. Negatief is dat we teveel doelpunten tegen krijgen met op papier toch een goede achtethoede en een geweldige keeper. Missen we een echte leider in de laatste linie? Spelen we niet compact genoeg?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2023 09:40 28 jan 2023 09:43 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Den bosch - Mvv #25
De druk op de verdediging komt meestal vanuit het middenveld. Daar is de laatste tijd iets niet goed. Gelukkig dat Remans nog de 3-3 scoort, maar dat is iemand die ook wel weet hoe iets in 90 + 5 gedaan moet worden! Kleinen voor Dzepar zou een optie kunnen zijn, met de spelers erin die wél scoren. Never change a winning team?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2023 10:04
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Den bosch - Mvv #26
Eindelijk op tijd gewisseld en een wissel van goudwaarde geweest. Livramento is geen topper maar je merkte zijn gretigheid om zich te willen bewijzen. Knap voor die jongen dat hij zich heeft laten opmerken met een sublieme doelpunt. Remans idem, en door Van Helden te schuiven naar het centrum hebben we een vlotterende MVV zien spelen.Een pluim voor Maurice hiervoor! Ik vond Den Bosch een aardige ploeg , met veel druk op de man met de bal wat het ons lastig maakte . Het spel kunnen lezen à la seconde op het moment dat je de bal krijgt en een geslaagde offensieve pas moet uitvoeren is een kunst . Winnen of verliezen wordt bepaald door veel factoren. Te veel doelpunten incasseren is niet alleen te wijten aan de verdeding zoals ik dikwijls opmerk in jullie comments . Als het middenveld het laat afweten wordt het dan zeer lastig van achter . Als de spitsen niet scoren is dit weer een lacune van het middeveld . Voetbal is onvoorspelbaar weliswaar maar zolang idereen zijn taak uitvoert zoals het vanzelfsprekend verwacht wordt is alles mogelijk. En dat hebben ze bewijzen vanaf minuut 75 . Het voelde voor mij als een overwinning en ik hoop dat ze deze laatste kwartier door kunnen trekken naar volgende zondag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2023 10:16
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Den bosch - Mvv #27
Het was door vele voetbalkenners voorspeld, Mvv zou na de winterstop een flinke duikeling gaan maken. Helaas is dit ook aan het gebeuren, het is moeilijk voor Mvv om een wedstrijd te winnen en de vorm van sommige spelers is flink gezakt. Hopelijk komt hier een kentering in anders vrees ik het ergste komende wedstrijden, zeker tegen onze rivaal Roda.
Labylle is zwak in de verdediging, te traag en geeft zijn tegenstander te veel ruimte, Schenk heeft het moeilijk om zich staande te houden terwijl hij ook goede wedstijden heeft gespeeld. Het duo van Helden en Waem is misschien toch niet zo goed als iedereen denkt.. Dzepar is uit vorm, Blummel heeft zich nog niet echt laten zien, werkt wel hard. Waar was Marco Kleinen? Hopelijk hersteld Mvv zich nog zodat we weer kunnen genieten zoals voor de winterstop. Wat een euforie was dat en heerlijke sfeer in de Geusselt. Kom op Mvv, er is nog niets verloren in de competitie! Blijven strijden voor een plek in de Play offs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2023 10:58
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Den bosch - Mvv #28
Indien iemand als voetbalkenner beschouwd mag worden door maar alleen negativisme neer te pennen, dan ben je idd een grote voetbalkenner.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2023 17:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Den bosch - Mvv #29
In aanvallend opzicht is er helemaal niks aan de hand met dit MVV , ze scoren gewoon voldoende gister weer 3 keer .
Goed misschien is het flitsende zomeravond voetbal wat minder maar daar ligt het echt niet aan .
Met 40 doelpunten een hele productieve ploeg en dat vertrouwen zit er gewoon goed in . Daar zit ook niet het probleem ( als je over een probleem wilt spreken met de kleinste begroting) , in het middenveld ( vooral verdedigend) en achterin is het een gatenkaas , en eigenlijk komt die zwakke plek die er altijd heeft gezeten nu veel meer tot uiting . Tegenstanders kunnen met beperkte aanvallers en middenvelders nu de ene kans en ook goal na de andere produceren .
Waem wordt zwaar overschat als leider in de defensie en natuurlijk het is een jonge gast maar ik geloof niet zo in zijn defensieve kwaliteiten . Dat geldt ook voor Mattys die met een dik contract eigenlijk klaar wordt gestoomd voor de verkoop maar die week na week de goals om zijn oren krijgt en af en toe briljante reddingen afwisselt met vreemde acties . Nu vind ik hem nog de beste van de minste achterin

Het vertrouwen voorin daar ontbreekt het niet aan , Koen in een bloedvorm en Steuckers die ik werkelijk een geweldige voetballer vind ( de beste wat we hebben) leggen iedere verdediging aan banden . Met van Bommel op de flanken heb je een top aanval , Van Bommel die deze zomer MVV gaat verlaten wat ik begreep ( zoals het er nu voorstaat, later daar meer over) die heeft een neusje voor de goal, snelheid, techniek en een goed schot , en let op 18 jaar pas .
Geweldige voetballer .

Maar verdedigend loopt het dun door de broek , de 4 centraal zijn rijp voor vervanging ( alleen door wie) en ik verwacht de komende weken wederom veel tegendoelpunten , alleen een sublieme aanval kan dat verbloemen ! Ook centraal op het middenveld vallen defensief veel te veel ruimtes en zelfs een Den Bosch die 3 doelpunten maakte in de laatste 7 matchen kan tegen ons 3 keer scoren , dat zegt alles dat MVV defensief rijp is voor de sloop .
Verberne moet daar gaan ingrijpen want zo gaan we nog wel 50 doelpunten tegen krijgen tot seizoen einde

Aanvallend ben ik dus zeer content, vertrouwen in het spel en spelers een dikke 8 maar verdedigend is het een 4- op dit moment en zullen er zaken anders moeten anders krijgen we tegen Roda er weer 3 om die oren !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2023 19:39
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Den bosch - Mvv #30
Tegen eind november schreef Napoleon nog "MVV speelt momenteel het beste voetbal in de kkd "

U bent zo iemand die van mening verandert als hem dat goed uitkomt, iemand die telkens weer kiest voor wat hem op dat moment het beste past, iemand zonder duidelijke eigen principes, een opportunist avant la lettre !

U bewijst nu eigenlijk dat u een simpele ziel bent. Proficiat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden