Jarne Steuckers en Rein van Helden terug naar Sint Truiden

03 mei 2023 09:07
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Onderwerp Auteur
Jarne Steuckers en Rein van Helden terug naar Sint Truiden #1
Volgens dagblad De Limburger gaan gehuurde basisspelers Rein van Helden en Jarne Steuckers volgend seizoen terug naar Sint Truiden. Erg jammer. Beiden nog jong en grote talenten.
Zeker Steuckers (in zijn rol als spelverdeler) drukt een flink stempel op het stel van MVV en zal zeer gemist worden.
Rein van Helden heeft zich goed ontwikkeld als centrale verdediger.
Ik kan goed begrijpen dat Sint Truiden hen terug wil. Een aderlating voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2023 09:20
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 290
Meer
Jarne Steuckers en Rein van Helden terug naar Sint Truiden #2
Niet heel vreemd gezien hun ontwikkeling en het feit dat ze voor een jaar gehuurd zijn...
Dat is het nadeel van huren, pakt het goed uit ben je ze weer kwijt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2023 10:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jarne Steuckers en Rein van Helden terug naar Sint Truiden #3
Steuckers was te verwachten. Ik denk dat veel mensen ook niet begrijpen dat hij voor MVV-begrippen een buitenkansje was en nog altijd is. Als hij niet geblesseerd was geraakt en ritme had opgedaan, had hij nooit bij ons gespeeld. Ik denk ook dat hij ,los ervan of STVV hem gaat behouden, voor ons niet haalbaar is en hogerop kan.

Van Helden denk ik niet dat het gaat redden bij STVV. Voor ons een degelijke verdediger, maar geen hoogvlieger. Kans is denk ik ook nog altijd dat hij terug aansluit bij ons als hij daar buiten de selectie valt of 20-21e man wordt.

Mensen zullen nu vast weer gaan klagen dat alles uitelkaar valt, maar dat is het lot met dit MVV en dit spelersbudget. Matthys moet je nu verkopen wil je er iets op verdienen, Souren moet je verkopen wil je er iets op verdienen (die twee gaan echt niet meer verlengen lijkt me). Waem gaat weg al dan niet met een transfersom. Dzepar loopt uit contract , Blummel loopt uit contract, Van Bommel gaat weg en Kostons is nog maar de vraag wat hij wilt. De eeuwige tweestrijd gaat dan weer beginnen;

- Verkopen we nu? Dan gaan we klagen dat het zo nooit iets gaat worden en we ieder jaar opnieuw moeten beginnen
- Blijven ze? Dan gaan we klagen als ze straks gratis de deur uit lopen, want zo kom je als club nooit verder!

Ik denk een gezonde mix nemen van verkopen. Een Mathys heeft m.i. een grote verkoopwaarde dan Souren. Daarbij ben ik ook benieuwd of de opbrengst naar het spelersbudget gaat of dit is om gaten te dichten. Daar hoor je verschillende geluiden over namelijk.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2023 10:43
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Jarne Steuckers en Rein van Helden terug naar Sint Truiden #4
Hou ook mijn hart vastmbt de financiën... Zijn een paar elementen die mij enigzins hoopvol stemmen: als het echt een giga financiële puinhoop is, waarom heeft de volledige trainers staf al bijgetekend bv??

Zijn nog diverse scenario's mogelijk maar voor alle varianten vooral hopen dat Ronnie blijft. Die krijgt het dan heel druk deze zomer.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2023 11:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jarne Steuckers en Rein van Helden terug naar Sint Truiden #5

Lijnsje@tappunt schreef : Steuckers was te verwachten. Ik denk dat veel mensen ook niet begrijpen dat hij voor MVV-begrippen een buitenkansje was en nog altijd is. Als hij niet geblesseerd was geraakt en ritme had opgedaan, had hij nooit bij ons gespeeld. Ik denk ook dat hij ,los ervan of STVV hem gaat behouden, voor ons niet haalbaar is en hogerop kan.

Van Helden denk ik niet dat het gaat redden bij STVV. Voor ons een degelijke verdediger, maar geen hoogvlieger. Kans is denk ik ook nog altijd dat hij terug aansluit bij ons als hij daar buiten de selectie valt of 20-21e man wordt.

Mensen zullen nu vast weer gaan klagen dat alles uitelkaar valt, maar dat is het lot met dit MVV en dit spelersbudget. Matthys moet je nu verkopen wil je er iets op verdienen, Souren moet je verkopen wil je er iets op verdienen (die twee gaan echt niet meer verlengen lijkt me). Waem gaat weg al dan niet met een transfersom. Dzepar loopt uit contract , Blummel loopt uit contract, Van Bommel gaat weg en Kostons is nog maar de vraag wat hij wilt. De eeuwige tweestrijd gaat dan weer beginnen;

- Verkopen we nu? Dan gaan we klagen dat het zo nooit iets gaat worden en we ieder jaar opnieuw moeten beginnen
- Blijven ze? Dan gaan we klagen als ze straks gratis de deur uit lopen, want zo kom je als club nooit verder!

Ik denk een gezonde mix nemen van verkopen. Een Mathys heeft m.i. een grote verkoopwaarde dan Souren. Daarbij ben ik ook benieuwd of de opbrengst naar het spelersbudget gaat of dit is om gaten te dichten. Daar hoor je verschillende geluiden over namelijk.


Hier ga ik helemaal met je mee …de vraag blijft komt er iemand met geld….zo niet zullen we blijven ,,bouwen,,aan weer een aantal overgangs jaren het is niet anders….je moet wel positief blijven denken anders word het wel heel moeilijk om,,weer,, die seizoenskaart aan te schaffen….bij deze gister al verlengt….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2023 10:16
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Jarne Steuckers en Rein van Helden terug naar Sint Truiden #6

opadiehard schreef : ....je moet wel positief blijven denken, anders word het wel heel moeilijk om "weer" die seizoenskaart aan te schaffen….Bij deze gister al verlengd….mvrgr Opa.

Ik heb je voorbeeld gevolgd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 14:52
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jarne Steuckers en Rein van Helden terug naar Sint Truiden #7
Jammer maar was te verwachten.
Als Steuckers zijn vorm terug krijgt wat hij vooral de eerste seizoenshelft had, dan kan het een waardevolle speler voor ze gaan worden.
Alleen de laatste weken vind ik hem iets minder(Voor MVV begrippen nog goed) en als dit zo blijft gaat het een zware kluif worden daar in Sint Truiden.

Van Helden is flink in het seizoen gegroeid en de laatste weken lijkt het wel of het een ervaren rot is.
Denk dat hij het ook wel goed kan gaan schoppen bij Sint Truiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.246 seconden