>
Ontvangen bedankjes 299
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kletswief schreef : Vanaf vandaag vrijdag 4 augustus, is het mogelijk om tickets te kopen voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen! Op zondag 13 augustus staat VVV-Venlo op het programma in stadion de Koel. Voor de wedstrijd tegen VVV-Venlo zijn in totaal 550 tickets te verkrijgen.
De tickets voor de uitwedstrijd zijn uitsluitend te koop via de online ticketshop van MVV Maastricht en kosten €11,00 per stuk inclusief €5,00 stewardkosten. Supporters dienen zich voor de busreis wel nog aan te melden bij de verschillende busorganisatoren.
Voor het kopen van een ticket dien je in het bezit te zijn van een Mijn MVV account. Dit is makkelijk aan te maken via mijn.mvv.nl. Per account kan je maximaal 1 ticket kopen. Ieder ticket dient naamsgebonden te zijn, zorg dus dat je het ticket koopt op je eigen account met je eigen naam. Dit in verband met de maatregelen die gebonden zijn aan een B-wedstrijd.
De verkoop loopt tot donderdag 10 augustus 12:00. Na deze tijd kan je geen ticket meer kopen en kan je ook niet instappen in de bus.
Boredass schreef : Trieste actie van mvv, verschillende supportersgroepen hebben hier al werk ingestoken en dan met zo iets idioots komen. Maar de bussen regelen ze niet
Brncic schreef : Aan het afgekeurde veld kan Laura niks doen. En ik ben geen vaste bezoeker van uitwedstrijden, maar het is wel algemeen bekend natuurlijk dat het regelmatig is misgegaan bij uitwedstrijden. Laura gaf aan dat ze nog voor haar aantreden bij de KNVB op gesprek was over misdragingen. Zie ook de twee voorwaardelijke straffen die we hebben gekregen. MVV ligt nu eenmaal onder een vergrootglas, dan kan ik me voorstellen dat een nieuwe AD daar scherp op is.
Dat staat echter los van de communicatie, kan me als ik dit lees de frustratie daarover goed voorstellen.