Wat een zorgelijke cijfers. Zou zo vaak willen dat het me niet raakte en ik wel weer een keer kwam kijken als het wat beter gaat maar dat lukt me al meer dan 40 jaar niet (kan het niemand incl mezelf niet uitleggen maar toch is het zo).
Dat charlatan Noor hier een groot aandeel in heeft lijkt wel heel duidelijk maar hij kan ook niet alles op eigen houtje beslist hebben…..
Maar hoe dan verder, en vooral beter?
Ik kan lang niet alles beoordelen maar dat velen in dit forum de vingers op de zere plek hebben gelegd wil ik meteen geloven.
Maar dat is relatief gezien het makkelijkste stuk van de puzzel.
Een stuk lastiger is het aandragen van oplossingen. Napoleon heeft meerdere pijnpunten aangekaart maar toen hij zelf een podium kreeg heb ik m ook niet kunnen betrappen op een scherpe visie en het aandragen van goede mensen en dito oplossingen.
Een bestuur (deels) vervangen of een trainer vervangen is snel geroepen maar wat haal je ervoor terug als je geen financiën en goede accommodaties/faciliteiten te bieden hebt ??
In deze context en zeker bij een BVO is het afbreukrisico om als voorzitter, directeur of directielid toe te treden heel groot. Supporters verwachten op alle vlakken verbetering en wanneer dat uitblijft wordt je op socials afgemaakt of staan mensen vandaag de dag letterlijk aan je deur om verhaal te halen.
De bekende locals die het wel even zouden doen zoals een Thal hebben niks gepresteerd. Andere clubiconen zoals een Erik Meijer zijn bij Aken al op een vreselijke manier door het ijs gezakt. Noor was vanaf het begin een omstreden zet, wel iig iemand buiten het Maastrichtse kringetje. Helaas zeer foute keuze gebleken. Ook bij Laura is out of the box gedacht, vooralsnog lijkt het dat we daar onze handen mee mogen dicht knijpen. Waar ik te weinig over hoor is de verkoop van spelers als verdienmodel. Buiten een investeerder moet dat toch je voornaamste levensader zijn? De eerste stappen van het regioplan zijn hopelijk een goede aanzet waarmee op de lange termijn geoogst wordt.
Als supporter vind ik het moeilijk om buiten een seizoenskaart en een donatie aan VZM iets concreets te betekenen maar ik zou wel brood zien om via een spelersfonds financieel te participeren bij het vastleggen van een speler om deze op te leiden en op tijd te verkopen. MVV houdt een deel van de beoogde winst, de rest wordt verdeeld naar rato over de deelnemende investeerders.
Medesupporters kunnen hun zorg natuurlijk 24-7 ventileren maar die hebben we , ondanks dat meningen wel eens verschillen, allemaal. Ben dan ook meer benieuwd in potentiele oplossingen van de andere forum leden.
De Geusselt is relatief te klein om een dergelijke actie commercieel aantrekkelijk te maken vrees ik maar ik vind dit bv wel een interessante en iig mooi bedacht
nos.nl/artikel/2472939-duitse-club-laat-...-weer-vol-te-krijgen
.
Iemand een gaaf idee?