>
Ontvangen bedankjes 2877
Wat is dit nu voor domme klets? Slaat echt helemaal nergens op.ouwe rot schreef : Is dit bestuur bewust er op uit om de club kapot te maken.
En dan zo snel mogelijk te fuseren ?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef :
Negen maanden geleden:
https://www.youtube.com/watch?v=wigZwIxAR-g&ab_channel=MVVMaastricht&start=439
Boschpoort schreef : Ik vraag me echt af wat jouw motieven zijn Napoleon. Wat wil je met deze post bereiken?
Dat iedereen die nu een bestuurlijke rol binnen welke geleding van de club dan ook opstapt? Als dat al zou gebeuren, wat dan? Dan heeft de club dus aandeelhouders zonder bestuur. Dan kán niet eens want dan worden de stichting en vereniging ontbonden. Tenzij er vervangers zouden klaarstaan maar wie stapt er nu nog in hier? Je weet echt niet waar je het over hebt.
Verder ben je behoorlijk misselijkmakend bezig met je opruiende teksten. Er zijn allerlei redenen waarom stewards bedanken. Niet alleen bestuurders maar ook supporters spelen daar een rol. Niemand zit er voor de stropdas, niemand verdient eraan. Alleen binnen de BVO worden mensen betaald, de rest doet het vrijwillig. Je hebt geen idee wat erbij komt kijken om die overname juist geregeld te krijgen en hoeveel tijd dat kost. Laat die mensen hun werk doen. Niemand is nu gebaat bij een revolutie. Als deze overname niet doorgaat is dat het einde van de club. Ik denk dat we dat inmiddels wel mogen concluderen.
Dus nogmaals, in het belang van MVV, geef het even tijd.
Sjotelsplak schreef : Het is om gek van te worden. Wanbestuur en MVV lijkt voor altijd met elkaar te zijn verbonden. Die hele MTB kliek moet er na de overname van de Amerikanen zo snel mogelijk uit. Er zijn hier bestuurders en directeuren voor minder weggebonjourd.
Negen maanden geleden:
Napoleon schreef :
Sjotelsplak schreef : Het is om gek van te worden. Wanbestuur en MVV lijkt voor altijd met elkaar te zijn verbonden. Die hele MTB kliek moet er na de overname van de Amerikanen zo snel mogelijk uit. Er zijn hier bestuurders en directeuren voor minder weggebonjourd.
Negen maanden geleden:
ja dat is wel mooi om dat filmpje een terug te zien en dan met de contouren van nu en de info van nu
Vooral het laatste gedeelte is in het huidige daglicht , rijp voor het theater !
Lijnsje@tappunt schreef :
Napoleon schreef :
Negen maanden geleden:
ja dat is wel mooi om dat filmpje een terug te zien en dan met de contouren van nu en de info van nu
Vooral het laatste gedeelte is in het huidige daglicht , rijp voor het theater !
Je punt is gemaakt Napoleon. Ik denk dat iedereen het inmiddels wel weet hoe je erover denkt (wat verder prima is en waarop ik geen commentaar heb). Maar je hoeft niet bij iedere post die jou steunt deze nogmaals te bevestigen zeg maar.
Dorpskapelaan. die had ik nog niet eerder gehoord.Napoleon schreef : jij hebt echt geen idee waar je t over hebt , dat blijkt wel . Zou me eerst een beter verdiepen in ook die materie alvorens mij te betichten van opruiende teksten
Jij wilt een beetje de dorpskapelaan hier uit hangen met allerlei zalvende teksten , maar ik weet heel goed waar ik t over heb.
Verder als jij denkt dat de aandelen verkoop zonder dat er intern zaken veranderen in mensen rondom de club iets gaat veranderen dan heb je spreekwoordelijk boter op je hoofd