Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!)

27 mrt 2024 14:21
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #1
Zo ik ga in ieder geval al het goeie voorbeeld geven door maar liefst 3 kaarten extra te kopen :)
Een faillissement mogen wij ons niet laten gebeuren, want VEER ZIEN MVV!!! :evil:
Al 122 JAOR DE GRUUTS VAN MESTREECH
#NOETSDEMOODVERLOREHEET
KOM OP DIE ROEIE
De volgende gebruiker (s) zei dank u Willems

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:16
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #2
Zojuist een passe partout kaart gekocht, weer € 96,- dichter bij het streefbedrag. Ik heb dit zeker voor de club over maar ik baal ervan dat ik nu mag bijdragen om de puinhopen van die vieze rat Noor op te ruimen. Ik hoop hem nooit tegen te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:20
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #3
Het zou mooi zijn om ergens de ‘tussenstand’ te kunnen zien. Het ligt vast gevoelig maar transparantie zou ik wel prettig vinden en kan mensen over de streep trekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:25
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #4
Zojuist gekocht! Heb alleen nog geen mail ter bevestiging ontvangen, andere dit ook?

Veer zien MVV!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:28
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #5

Mithrandir schreef : Zojuist gekocht! Heb alleen nog geen mail ter bevestiging ontvangen, andere dit ook?

Veer zien MVV!!


Ik kreeg meteen een bevestiging

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 00:29
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #6
Ook zojuist 1 passepartout gekocht via www.mvv.nl/nieuws/iech-mats-mvv . Hopelijk volgen velen! Nao väöre!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 09:15 28 mrt 2024 12:12 door Ben Salemans.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #7
Ik heb geen SK meer (wél donateur van Veer Zien MVV) en kan 2 vd 3 wedstrijden niet, maar ik ga wel een passepartout kopen, puur om de club te helpen. Kan het momenteel wel missen, dat geld.
Het is mooi om te zien hoe daadkrachtig de supportersgroepen acties opzetten. Natuurlijk zijn er afgelopen tijd incidenten geweest met wat malloten in het stadion, maar dit is het bewijs dat 95% (of meer) van de mensen het clubhart op de goede plaats hebben zitten. Telkens als MVV in zwaar weer zit, stellen de fans zich daadkrachtig op. Ik ben er van overtuigd dat zonder onze achterban MVV in 2002 of 2010 failliet was gegaan. In 2024 mag dit ook niet gebeuren, dus steun je club als je het geld hebt en kunt missen. Nao väöre!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Anna D., jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 09:44 28 mrt 2024 09:47 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #8

Mappie schreef : Ik heb geen SK meer (wél donateur van Veer Zien MVV) en kan 2 vd 3 wedstrijden niet, maar ik ga wel een passepartout kopen, puur om de club te helpen. Kan het momenteel wel missen, dat geld.
Het is mooi om te zien hoe daadkrachtig de supportersgroepen acties opzetten. Natuurlijk zijn er afgelopen tijd incidenten geweest met wat malloten in het stadion, maar dit is het bewijs dat 95% (of meer) van de mensen het clubhart op de goede plaats hebben zitten. Telkens als MVV in zwaar weer zit, stellen de fans zich daadkrachtig op. Ik ben er van overtuigd dat zonder onze achterban MVV in 2002 of 2010 failliet was gegaan. In 2024 mag dit ook niet gebeuren, dus steun je club als je het geld hebt en kunt missen. Nao väöre!


Kijk dit zijn mooie teksten!
Nao väöre!
VEER ZIEN MVV!
EN WIJ GAAN NOOIT FAILLIET!!!
TOEN NIET, NU NIET, NOOIT NIET

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 10:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #9
Ik heb het onderwerp van dit topic even veranderd. Anders hadden we er twee met de intentieverklaring van de nieuwe aandeelhouder en dat is nogal verwarrend. Hier kunnen de diverse initiatieven om MVV te helpen besproken worden. (Ik noem het bewust helpen, niet redden)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 10:37 28 mrt 2024 10:57 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #10
www.mvv.nl/nieuws/iech-mats-mvv

besteld! nu nog een gek vinden die mee wil. :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 12:36
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #11
Ik schat in MVV met deze actie weer in dezelfde kleine vijver vist zoals ze altijd gedaan hebben: de vaste supporters. Van die vaste supporters zullen er +/- 300 supporters de portemonnee trekken en de passepartout kopen. Levert naar mijn inschatting een bedrag op tussen de € 75.000 en €100.000.
Komen we nog behoorlijk tekort.

aanvullend idee: Ooit verkocht Telstar hun stadionnetje virtueel 6 keer uit voor één wedstrijd: 26.000 kaarten (capaciteit stadion 3.625 toeschouwers) voor de wedstrijd tegen Top Oss en vooral vanwege een goed doel.

Met wat fantasie en het goed in de markt zetten bij de chauvinistische Maastrichtenaar en iedereen die MVV een goed hart toedraagt kunnen we ook bij de laatste 3 wedstrijden de Geusselt virtueel meerdere malen uitverkopen: Voor de zog. virtuele Passpartout (3 wedstrijden) betaal je €9 (betaalbaar voor iedereen) en geen limiet op het aantal virtuele kaartjes: Maastricht mats MVV, doel de Geusselt de laatste 3 wedstrijden een aantal maal virtueel uit te verkopen.

Met een aantal prominenten die zich achter deze actie zetten (bijvoorbeeld van Marwijk, Meijer, Derksen etc. etc) moet het mogelijk zijn om lokaal, regionaal en nationaal voldoende reuring te maken en 30.000 virtuele tickets á €9 te gaan verkopen. Het goede doel is uiteraard: Het behoud van Us MVV en het behoud van het betaald voetbal in Maastricht!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 13:10
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #12
Ik ken mensen wat ook 20 of 30 euro wil sponseren
Maar geen 4 kaarten willen ????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 13:17 28 mrt 2024 13:21 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #13
Wat aait wief zegt en de vraag die @silverav stelt...een passe partout is een prima optie voor mensen die daadwerkelijk komen of de kaarten weggeven zodat er geen spookplekken zijn. Een virtuele kaart met een goedkopere prijs of een donatie mogelijkheid zou een prettige extra optie zijn. Wat kan als je geen vier kaarten wil kopen is bijv op hoofdtribune vak G los kopen waar toch nooit iemand zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 13:27
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #14

Silverav schreef : Ik ken mensen wat ook 20 of 30 euro wil sponseren
Maar geen 4 kaarten willen ????


Kunnen ook een gewoon kaartje kopen.
Op de Boschpoort 24 euro bijvoorbeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 10:35
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #15
Ik vind het angstvallig rustig in deze topic.

Of draagt iedereen in stilte bij?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden