Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!)

12 apr 2024 13:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #181
Heel goed dat studenten dit doen , ik heb heel vaak ook hier geschreven dat studenten UM/HBO etc een vaste koppeling met MVV moet hebben
In zoveel zaken zijn de diverse opleidingen en haar studenten van absolute meerwaarde voor een BVO als MVV , daarbij zijn de studenten van nu de beslissers van morgen ( duurzaamheid) en tevens de indirecte en directe link naar de bedrijven . En dat vind ik niet alleen dat vond Eric Wilborts destijds ook waar ik mijn plannen mee had gespiegeld

Los van alle kennis die deze jongens en meisjes meebrengen , is het ook een dynamiek die los komt. Maastricht is een prachtige stad maar haal de UM en de hogescholen eens weg en dan is Maastricht lang niet meer zo bruissent . Studenten zijn oh zo belangrijk voor een middel grote stad zoals Maastricht

Ik heb jaren geleden hier geschreven over mijn contact met Eric Wilborts ( oprichter van Basic fit en Health City) die lieten alle onderzoeken door studenten doen
Eric vertelde mij dat wanneer Basic Fit voor bv 1 miljoen aan reclame en marketing deden ze precies wisten hoeveel nieuwe leden hun dat opleverde . Dat kwam omdat studenten doorlopende onderzoeken deden naar de doelgroepen en de wijzigingen in de concepten . Dat werk werd niet door dure onderzoeksbureau gedaan maar door studenten van UM Tilburg . En als iemand twijfelt aan de ondernemer Eric Wilborts dan google hem maar eens !

In mijn ogen is MVV zo gebaad bij een brede inzet van de studenten , temeer omdat men een ontwikkelingsclub wil zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2024 21:27 12 apr 2024 23:24 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #182

Ben Salemans schreef : Tussenstand op donderdag 11 april 2024, 01:15u: via 1941 donaties is €80.500 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op vrijdag 12 april 2024, 21:25 u: via meer dan 2000 donaties (namelijk 2006 donaties) is €86.782 ingezameld.

Meer dan 2000 donaties, dat is weer een mijlpaal die bereikt is! Geweldig. En we gaan door!

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 22:56 13 apr 2024 22:57 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #183
€88.389.....

't kump draon !

effe e boezjieke opsteeke en daan....




Hoppaaaaaaaaaaaaaaa
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2024 17:50 14 apr 2024 17:52 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #184
Wordt de opbrengst van het avondje Emmen - MVV in de businessclub ook aan de crowdfundingsactie gedoneerd?

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2024 17:54
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #185

Ben Salemans schreef : Wordt de opbrengst van het avondje Emmen - MVV in de businessclub ook aan de crowdfundingsactie gedoneerd?


Deze week zal er door de Angel-Side 10.000 gestort worden. Opbrengst BC (4300€) stickers (1500€) en een deel van de ieg mats MVV tshirt ism GOT-SHIRTS (4200€)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2024 18:56 14 apr 2024 18:57 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #186

Angel-Side official schreef :

Ben Salemans schreef : Wordt de opbrengst van het avondje Emmen - MVV in de businessclub ook aan de crowdfundingsactie gedoneerd?


Deze week zal er door de Angel-Side 10.000 gestort worden. Opbrengst BC (4300€) stickers (1500€) en een deel van de ieg mats MVV tshirt ism GOT-SHIRTS (4200€)


Wow, ongelofelijk, geweldig, sjevraoje!

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2024 20:44 14 apr 2024 20:48 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #187

Angel-Side official schreef :

Ben Salemans schreef : Wordt de opbrengst van het avondje Emmen - MVV in de businessclub ook aan de crowdfundingsactie gedoneerd?


Deze week zal er door de Angel-Side 10.000 gestort worden. Opbrengst BC (4300€) stickers (1500€) en een deel van de ieg mats MVV tshirt ism GOT-SHIRTS (4200€)


noe :€88.753 + AS €10.000 = € 98.753 :woohoo:


Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2024 21:11 14 apr 2024 21:11 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #188
Top. Daarbij komende wedstrijd o.a. een nieuw ontworpen mvv sjaal te koop, 1000 stuks a 10 euro en nog 2x een bekeropbrengst. Dus het streefbedrag kan al naar €125.000. Hopelijk nog veel bedrijven en bekende mensen die delen/storten. Benieuwd of bij de laatste 2 wedstrijden ook de loterijopbrengst naar mvv zelf gaat, dan zullen in deze situatie veel meer mensen kopen dan telkens voor de academy.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2024 22:21 14 apr 2024 22:22 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #189
Zou dit bedrag dan nu al naar MVV worden overgemaakt of pas na de whao procedure? Wel goed om precies te kijken wat het beste is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2024 11:38
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 73
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #190
Ik weet niet of er al plannen zijn maar ze hadden het over een benefietconcert van Rieu. Zou mooi zijn maar waarom niet een benefietconcert met alleen Maastrichtse artiesten en ja dan samen met Rieu. Ik denk dat dat heel snel uitverkocht is en behoorlijk wat op zal leveren. Starten met het Maastrichts volksleed en daan Gaas!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2024 20:48 16 apr 2024 20:58 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #191

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef : Tussenstand op donderdag 11 april 2024, 01:15u: via 1941 donaties is €80.500 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op vrijdag 12 april 2024, 21:25u: via meer dan 2000 donaties (namelijk 2006 donaties) is €86.782 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op dinsdag 16 april 2024, 20:45u: via 2087 donaties is €94.332 ingezameld.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2024 23:45
MMC
Verified
Verified
Berichten: 6
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #192
Wij zijn op zoek naar 9 vrijwilligers die aanstaande zaterdag in het stadion willen collecteren, ben jij, of ken jij iemand? Stuur ons een privé bericht op onze sociale media of per mail. Uiteraard gaan alle inkomsten naar de crowdfunding van MVV.

Kan een mooie duit opleveren

Collecte is voor aanvang wedstrijd

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

of via onze socials op fb en insta.

Vragen? E-mail ons: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2024 12:54 17 apr 2024 12:57 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #193

Ben Salemans schreef : €94.332[/u] ingezameld.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

esof veer bij de Bananebokser zien...
en nog een, en nog een; €99.542

dao is in Mestreech... :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2024 14:46 17 apr 2024 14:46 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #194
En inmiddels zijn we de ton gepasseerd.

Een idee dat ik nog niet voorbij heb zien komen:
Inzamelen van buitenlandse valuta van het pre-euro tijdperk.
Er zijn vast nog een hoop mensen in de regio die Belgische Franken en Duitse Marken in briefgeld hebben liggen en daar niks mee doen. Dat kan ingezameld worden en bij filialen van de nationale bank van de betreffende landen worden ingeleverd tegen euro's (D: Keulen, B: Brussel). Ook guldenbiljetten kunnen nog ingewisseld worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2024 16:11 18 apr 2024 09:55 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #195

MMC schreef : Wij zijn op zoek naar 9 vrijwilligers die aanstaande zaterdag in het stadion willen collecteren, ben jij, of ken jij iemand? Stuur ons een privé bericht op onze sociale media of per mail. Uiteraard gaan alle inkomsten naar de crowdfunding van MVV.

Kan een mooie duit opleveren

Collecte is voor aanvang wedstrijd

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

of via onze socials op fb en insta.


Prima actie, hoor. Maar ik weet nog steeds niet wie er achter MMC zit. Kunnen jullie je niet gewoon effe voorstellen? Ik denk dat jullie gemakkelijker aan collectanten zullen komen als duidelijker is wie jullie zijn.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden