MVV seizoenskaarten 2024-2025

01 aug 2024 17:16 01 aug 2024 18:04 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 856
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #16
KOOP SEIZOENSKAART VOOR IEMAND DIE DAT NIET KAN BETALEN

Door: Maurice Ubags - 31 juli 2024 . 12:30 PM
In: De Nieuwe Ster Maastricht - www.denieuwestermaastricht.nl/koop-seizo...at-niet-kan-betalen/
Tip: neem een gratis abonnement op deze snel groeiende krant over Maastricht

Actie van de Angelside: sponsor een seizoenskaart voor iemand anders.
Het idee lijkt een beetje op 'een uitgestelde koffie' of 'een uitgesteld frietje': je rekent de prijs van een extra koffie of een extra frietje af aan de bar. De barman kan dat kopje of dat frietje vervolgens weggeven aan iemand die het niet kan betalen. Vanuit de Angelside wordt nu voor het vijfde jaar een soortgelijke actie gehouden.

Erwin Ozergun is een van de drijvende krachten achter de actie die From Father To Son is gedoopt. Ozergun: "De naam verwijst naar vader en zoon die samen naar het voetballen gaan."

Quiet Community
De actie is eenvoudig van opzet. Bedrijven en donateurs kunnen voor 169 euro inclusief btw een duo-seizoenskaart kopen voor twee mensen die die kaart zelf niet kunnen betalen. Ozergun: "De kaarten worden verdeeld via Quiet Community Maastricht en ook via de stichting Leergeld." Met de duokaart kunnen twee mensen dan naar elke thuiswedstrijd. De donateur krijgt als dank twee businesskaarten voor één wedstrijd." De Angelside plaatst desgewenst een bedank-bericht met fotootje van de donateur op de sociale mediakanalen.

Uitje
Ozergun en enkele vrienden van hem hebben voor komende seizoen 99 duo-kaarten verkocht. "Je helpt en mensen elke twee weken aan een leuk uitje en je helpt MVV", motiveert Ozergun nog maar eens.

Wie contact wil hebben kan een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2024 20:44
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #17
Je kunt ook een deelbijdrage storten!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 08:03
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #18
Na 5 jaar is deze actie al echt een begrip geworden. Sjiek om te zien!
Complimenten en veel dank aan de mannen achter dit initiatief. Dit zet zowel de AS als MVV in een positief daglicht!

Gaank zoe door!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 09:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #19
Uiteraard weer alle lof voor deze actie!

Als ik met een heel grove blik door de vlakken klik op mvv.nl lijkt het er op dat we ongeveer 2.500 seizoenkaarten verkocht hebben. Nogmaals; geen detailtelling dus ik kan er 100 of meer kaarten naast zitten. Dit is zonder businessclub en - neem ik aan maar dit kan verkeerd zijn - nog zonder From Father to Son.

Uit het recente verleden weet ik dat we vorig jaar begin augustus op 1.511 kaarten stonden. Als mijn telling klopt zitten we daar al bijna 1.000 kaarten boven. Zelfs als ik door mijn natte vingerwerk 300 kaarten te veel heb geteld, zitten we er als nog bijna 700 kaarten boven.

De ervaring leert ook dat vlak voor de eerste wedstrijd er nog wel een paar honderd kaarten verkocht worden. En als de vakantieperiode voorbij is, nog eens tweehonderd of zo. Ik ben benieuwd of we zonder businessclub al door de 3.000 gaan, moet mogelijk zijn. De club leeft weer!

Wat ik zelf interessant vind, is dat de prijsdifferentiatie van de Boschpoort niet zo veel lijkt uit te maken; vak D, het duurste vak, is vrijwel uitverkocht. Daar zijn nog ongeveer 20 van de 380 stoeltjes te koop, de rest is al bezet. Tegelijkertijd zitten vakken A en B - relatief goedkope vakken - ook goed vol.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2024 14:13
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 193
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #20
Vorig jaar waren de zwakste schakels Zeegers en Schenk, dit was toen al in de voorbereiding duidelijk.
Enkele goede spelers van het vorige seizoen (die veel te laat een kans/basisplaats kregen) zijn inmiddels weg : de 2 FSC spelers ..voor Tasci kwam je naar het stadion) en o.a. de spelers die naar Cambuur zijn gegaan. etc (Van Livramento was ik altijd een fan, maar voor x ton moet je iemnad laten gaan)

Dat Zeegers tekort komt is de meesten inmiddels wel duidelijk (ze hebben een beter alternatief voor die plek: Librici)
Hoe goed Schenk was kunnen jullie terugkijken op Youtube videos:
bv de thuiswedstrijden tegen NAC vorig jaar (na 10 min was het al beslist)
of tegen Heracles het jaar ervoor. Etc
Het twijfelend inwerpen langs de lijn is tekenend voor zwakke voetballers :
1. heel lang wachten tot iedereen gedekt is. (bij snel inwerpen was de bal eenvoudig in de ploeg gebleven)
2. de bal vervolgens heel ver naar voren gooien wat meestal resulteerd in balverlies; (hoofdzaak de bal komt niet terug bij mij)

Daarom heb ik besloten om dit seizoen geen seizoenskaart meer te nemen.
Als je je ergert aan te beperkte spelers waar geen rek in zit dan kun je beter niet meer komen.
Mochten ze af en toe niet meedoen dan neem ik losse kaartjes.
Jammer dat MVV dit niet inziet (ik zit niet perse te wachten op lokale voetballers, van Tasci etc kan ik ook genieten). Kleinen en Smeets deden/doen het prima. Wie is er gekomen voor Labylle?
Dat MVV zolang dabbelt op het 2e nivo ligt voor een deel aan de beperkte voetbal kennis van de eigen fans.

Ps ik verwacht dat de nieuwe trainer niet beter is als Verberne (ze zaten vorig seizoen immers samen naast elkaar op de bank). Als Zeegers de voorkeur krijgt boven Librici dat zegt genoeg.
Hopelijk vergis ik me.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2024 14:16 04 aug 2024 14:24 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #21

FatyPapy1990 schreef : Vorig jaar waren de zwakste schakels Zeegers en Schenk, dit was toen al in de voorbereiding duidelijk.
Enkele goede spelers van het vorige seizoen (die veel te laat een kans/basisplaats kregen) zijn inmiddels weg : de 2 FSC spelers ..voor Tasci kwam je naar het stadion) en o.a. de spelers die naar Cambuur zijn gegaan. etc (Van Livramento was ik altijd een fan, maar voor x ton moet je iemnad laten gaan)

Dat Zeegers tekort komt is de meesten inmiddels wel duidelijk (ze hebben een beter alternatief voor die plek: Librici)
Hoe goed Schenk was kunnen jullie terugkijken op Youtube videos:
bv de thuiswedstrijden tegen NAC vorig jaar (na 10 min was het al beslist)
of tegen Heracles het jaar ervoor. Etc
Het twijfelend inwerpen langs de lijn is tekenend voor zwakke voetballers :
1. heel lang wachten tot iedereen gedekt is. (bij snel inwerpen was de bal eenvoudig in de ploeg gebleven)
2. de bal vervolgens heel ver naar voren gooien wat meestal resulteerd in balverlies; (hoofdzaak de bal komt niet terug bij mij)

Daarom heb ik besloten om dit seizoen geen seizoenskaart meer te nemen.
Als je je ergert aan te beperkte spelers waar geen rek in zit dan kun je beter niet meer komen.
Mochten ze af en toe niet meedoen dan neem ik losse kaartjes.
Jammer dat MVV dit niet inziet (ik zit niet perse te wachten op lokale voetballers, van Tasci etc kan ik ook genieten). Kleinen en Smeets deden/doen het prima. Wie is er gekomen voor Labylle?
Dat MVV zolang dabbelt op het 2e nivo ligt voor een deel aan de beperkte voetbal kennis van de eigen fans.

Ps ik verwacht dat de nieuwe trainer niet beter is als Verberne (ze zaten vorig seizoen immers samen naast elkaar op de bank). Als Zeegers de voorkeur krijgt boven Librici dat zegt genoeg.
Hopelijk vergis ik me.


Hierdoor geen seizoenskaart pakken vind ik echt lachwekkend maar goed.
Ik zie juist een brede selecties en zeker zijn er spelers met gebreken zoals Zeegers, waar vrijwel niemand iets positiefs over kan zeggen buiten zijn werklust.
Maar we hebben op veel posities juist veel meer breedte.

Zegt meer over jouw als supporter op deze manier.
Als je goed voetbal wil zien dan kun je lekker naar de Champions League kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2024 14:35 04 aug 2024 14:38 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 136
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #22

FatyPapy1990 schreef : Vorig jaar waren de zwakste schakels Zeegers en Schenk, dit was toen al in de voorbereiding duidelijk.
Enkele goede spelers van het vorige seizoen (die veel te laat een kans/basisplaats kregen) zijn inmiddels weg : de 2 FSC spelers ..voor Tasci kwam je naar het stadion) en o.a. de spelers die naar Cambuur zijn gegaan. etc (Van Livramento was ik altijd een fan, maar voor x ton moet je iemnad laten gaan)

Dat Zeegers tekort komt is de meesten inmiddels wel duidelijk (ze hebben een beter alternatief voor die plek: Librici)
Hoe goed Schenk was kunnen jullie terugkijken op Youtube videos:
bv de thuiswedstrijden tegen NAC vorig jaar (na 10 min was het al beslist)
of tegen Heracles het jaar ervoor. Etc
Het twijfelend inwerpen langs de lijn is tekenend voor zwakke voetballers :
1. heel lang wachten tot iedereen gedekt is. (bij snel inwerpen was de bal eenvoudig in de ploeg gebleven)
2. de bal vervolgens heel ver naar voren gooien wat meestal resulteerd in balverlies; (hoofdzaak de bal komt niet terug bij mij)

Daarom heb ik besloten om dit seizoen geen seizoenskaart meer te nemen.
Als je je ergert aan te beperkte spelers waar geen rek in zit dan kun je beter niet meer komen.
Mochten ze af en toe niet meedoen dan neem ik losse kaartjes.
Jammer dat MVV dit niet inziet (ik zit niet perse te wachten op lokale voetballers, van Tasci etc kan ik ook genieten). Kleinen en Smeets deden/doen het prima. Wie is er gekomen voor Labylle?
Dat MVV zolang dabbelt op het 2e nivo ligt voor een deel aan de beperkte voetbal kennis van de eigen fans.

Ps ik verwacht dat de nieuwe trainer niet beter is als Verberne (ze zaten vorig seizoen immers samen naast elkaar op de bank). Als Zeegers de voorkeur krijgt boven Librici dat zegt genoeg.
Hopelijk vergis ik me.


Wat een onnozel bericht. Schenk heeft juist enorme stappen gemaakt vorig seizoen. Zeegers is middelmaat ja. Ah, dat ook nog, ‘beperkte’ voetbal kennis van de fans. Sinds wanneer hebben de fans invloed op het transferbeleid en de keuzes die de trainer maakt? Je eigen spelers en mede fans op deze manier afbranden is zwak. Blijf maar lekker weg ja.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2024 20:06
Dary66
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #23
Beetje zwak om dit als reden aan te voeren dat je geen seizoenskaart neemt, ieder heeft daar zijn eigen reden voor maar gooi het niet alleen op de kwaliteit van het team. Dan heb je volgens mij de laatste tijd onder een steen geleefd en gemist uit wat voor benarde situatie we zijn gekomen. Mvv is meer dan alleen een selectie die jaarlijks wisseld, maar goed succes supporters heb je ook maar moeten er niet teveel worden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2024 22:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #24

FatyPapy1990 schreef : Vorig jaar waren de zwakste schakels Zeegers en Schenk, dit was toen al in de voorbereiding duidelijk.
Enkele goede spelers van het vorige seizoen (die veel te laat een kans/basisplaats kregen) zijn inmiddels weg : de 2 FSC spelers ..voor Tasci kwam je naar het stadion) en o.a. de spelers die naar Cambuur zijn gegaan. etc (Van Livramento was ik altijd een fan, maar voor x ton moet je iemnad laten gaan)

Dat Zeegers tekort komt is de meesten inmiddels wel duidelijk (ze hebben een beter alternatief voor die plek: Librici)
Hoe goed Schenk was kunnen jullie terugkijken op Youtube videos:
bv de thuiswedstrijden tegen NAC vorig jaar (na 10 min was het al beslist)
of tegen Heracles het jaar ervoor. Etc
Het twijfelend inwerpen langs de lijn is tekenend voor zwakke voetballers :
1. heel lang wachten tot iedereen gedekt is. (bij snel inwerpen was de bal eenvoudig in de ploeg gebleven)
2. de bal vervolgens heel ver naar voren gooien wat meestal resulteerd in balverlies; (hoofdzaak de bal komt niet terug bij mij)

Daarom heb ik besloten om dit seizoen geen seizoenskaart meer te nemen.
Als je je ergert aan te beperkte spelers waar geen rek in zit dan kun je beter niet meer komen.
Mochten ze af en toe niet meedoen dan neem ik losse kaartjes.
Jammer dat MVV dit niet inziet (ik zit niet perse te wachten op lokale voetballers, van Tasci etc kan ik ook genieten). Kleinen en Smeets deden/doen het prima. Wie is er gekomen voor Labylle?
Dat MVV zolang dabbelt op het 2e nivo ligt voor een deel aan de beperkte voetbal kennis van de eigen fans.

Ps ik verwacht dat de nieuwe trainer niet beter is als Verberne (ze zaten vorig seizoen immers samen naast elkaar op de bank). Als Zeegers de voorkeur krijgt boven Librici dat zegt genoeg.
Hopelijk vergis ik me.


Jeetje sorrie wat een slechte bijdrage als,,supporter,,ongelofelijk faty ik heb hier geen woorden voor!
Je twijfelt aan iedereen komend seizoen zonder dat er een minuut gespeeld is,ik zou eens met je glazenbol bij Carglass langsgaan!
Je twijfelt aan het spelersmateriaal/trainer en lokale voetballers eigenlijk zet je iedereen zelfs de eigen supporters te kakken!
Ik zou zeggen ga eens een dagje gaiapark doen met als afsluiter een avondje 045!
Vooral je laatste zin voor je Ps ,,Dat MVV zolang dabbelt op het 2e niveau ligt voor een deel aan de beperkte voetbalkennis van de eigen fans!
Ik denk indd dat je je beter kunt beperken op losse kaartjes want met zo een depressieve blik op de rood/witten moet je zeker geen seizoenskaart kopen dat is geld weg gooien,,,slimme,,beslissing!
Wat een hele slechte post en ik ben niet snel sprakeloos maar ik adviseer je om nooit te reageren op een functie binnen de PR van Mvv!
Ik zou je zelfs adviseren om gewoon een andere club als,,supporter,,te kiezen,die kun je best vinden als je goed tuurd in je glazenbol!…Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2024 00:09
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #25

FatyPapy1990 schreef : Dat MVV zolang dabbelt op het 2e nivo ligt voor een deel aan de beperkte voetbal kennis van de eigen fans.
.


Ik verbaas me al jaren over het niveau van je posts. Die in mijn hoofd vaak de lading hebben van een trol en je ettert of een verstandelijke gehandicapte met 3 xtc pillen op. Wauw.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2024 08:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #26
Faty, je zei vorig seizoen nog dat het seizoen verloren was als Kostons verkocht werd en Livramento in de spits moest spelen. Zei letterlijk dat Livramento alleen kon scoren als invaller en het als basisspeler nog maar moest laten zien. Je was zeker niet "altijd" een fan van Livramento.

Ook pleitte je meermaals voor Labylle als 10 en El Basri als back.

Ik ben te lui om op te zoeken wat voor onzin je nog allemaal hebt uitgebraakt maar deze kan ik me allemaal nog goed herinneren.

Met dat soort stellingen je medefans verwijten dat ze geen voetbalkennis hebben? Ik hoop voor jezelf dat je een troll bent. Maar ik vrees dat je doodserieus bent.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2024 10:06
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #27
De allerlaatste zin is het geval Jacques. Het maakt mijzelf niet veel uit wat mensen zeggen op een forum, dat moeten ze zelf weten, echter lees ik dit keer met interesse waarom een medefan voetbalkennis zou moeten hebben? Wat filisoferen over wat nu de beste opstelling is etc. Maar kennis? Moet iedere fan dan een trainerscursus hebben gevolgd?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2024 11:13
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #28
Knap dat je dit allemaal hebt onthouden. Ik herinner me alleen het pleidooi dat we moesten gaan deelnemen aan de Belgische competitie.

Seizoenskaart niet verlengen omdat Zeegers en Schenk meespeelden in een oefenwedstrijd. Tja..

Met dit soort posts krijgt het forum een hoog Aachen-Noord-prikbord gehalte.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2024 14:41
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1957
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #29

Het twijfelend inwerpen langs de lijn is tekenend voor zwakke voetballers :
1. heel lang wachten tot iedereen gedekt is. (bij snel inwerpen was de bal eenvoudig in de ploeg gebleven)
2. de bal vervolgens heel ver naar voren gooien wat meestal resulteerd in balverlies; (hoofdzaak de bal komt niet terug bij mij)

Daarom heb ik besloten om dit seizoen geen seizoenskaart meer te nemen.

Dat je geen seizoenskaart neemt moet je helemaal zelf weten maar als dit je argumentatie is, maak je jezelf volkomen belachelijk.

Dat MVV zolang dabbelt op het 2e nivo ligt voor een deel aan de beperkte voetbal kennis van de eigen fans.

Deze stelling is nog te stupide om op te reageren. ik denk dat het voor iedereen beter is als je maar helemaal niet meer in de Geusselt komt. Een supporter ben je in elk geval niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2024 14:51
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #30

Boschpoort schreef :

Het twijfelend inwerpen langs de lijn is tekenend voor zwakke voetballers :
1. heel lang wachten tot iedereen gedekt is. (bij snel inwerpen was de bal eenvoudig in de ploeg gebleven)
2. de bal vervolgens heel ver naar voren gooien wat meestal resulteerd in balverlies; (hoofdzaak de bal komt niet terug bij mij)

Daarom heb ik besloten om dit seizoen geen seizoenskaart meer te nemen.

Dat je geen seizoenskaart neemt moet je helemaal zelf weten maar als dit je argumentatie is, maak je jezelf volkomen belachelijk.

Dat MVV zolang dabbelt op het 2e nivo ligt voor een deel aan de beperkte voetbal kennis van de eigen fans.

Deze stelling is nog te stupide om op te reageren. ik denk dat het voor iedereen beter is als je maar helemaal niet meer in de Geusselt komt. Een supporter ben je in elk geval niet.


Misschien een idee om diegene gewoon te blokkeren.
Het hoeft hier geen 045 prikbord te worden met halve gare en onruststokers.
Misschien is meneer wel een trol vanuit 045.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden