Please Log in or Create an account to join the conversation.
Ben Salemans wrote: Net mijn seizoenskaart opgehaald. De baliemedewerker meldde mij dat er tot nu toe 2178 seizoenskaarten zijn verkocht.
Maosbrögk wrote: Daarnaast ben ik benieuwd naar de handhaving/controle op de tribune t.a.v. de verschillende vakken en prijscategorieën: vak a is goedkoper dan vak b; b goedkoper dan c etc. We hebben al te weinig stewards: hoe voorkom je dan dat mensen kaart in vak a kopen en in c gaan zitten?
Mijn gok: daar wordt niet op gecontroleerd. Voer het systeem dan ook niet in. Maar we gaan het zien.
Maosbrögk wrote:Ben Salemans wrote: Net mijn seizoenskaart opgehaald. De baliemedewerker meldde mij dat er tot nu toe 2178 seizoenskaarten zijn verkocht.
Niet allemaal verkocht natuurlijk, daar kinderen onder 12 een gratis kaart konden krijgen. Dus enigszins geeft dit getal wel een vertekend beeld.
Ik vrees dat we hierdoor vaker lege plekken gaan krijgen. Mensen die een gratis seizoenkaart hebben aangeschaft voor hun kids voor die paar wedstrijden op zondagmiddag (vrijdagavond is te laat voor ze).
Plaatsen die wel “vergeven” zijn en dus niet meer verkocht kunnen worden. Ik snap de bedoeling achter deze actie, maar ben benieuwd hoe ie uitpakt.
Ben Salemans wrote: Net mijn seizoenskaart opgehaald. De baliemedewerker meldde mij dat er tot nu toe 2178 seizoenskaarten zijn verkocht.