MVV seizoenskaarten 2024-2025

05 aug 2024 16:47
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 856
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #31
Net mijn seizoenskaart opgehaald. De baliemedewerker meldde mij dat er tot nu toe 2178 seizoenskaarten zijn verkocht.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jasonke7, M.V.V. 1902, peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2024 19:50
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #32

Ben Salemans schreef : Net mijn seizoenskaart opgehaald. De baliemedewerker meldde mij dat er tot nu toe 2178 seizoenskaarten zijn verkocht.


Niet allemaal verkocht natuurlijk, daar kinderen onder 12 een gratis kaart konden krijgen. Dus enigszins geeft dit getal wel een vertekend beeld.
Ik vrees dat we hierdoor vaker lege plekken gaan krijgen. Mensen die een gratis seizoenkaart hebben aangeschaft voor hun kids voor die paar wedstrijden op zondagmiddag (vrijdagavond is te laat voor ze).
Plaatsen die wel “vergeven” zijn en dus niet meer verkocht kunnen worden. Ik snap de bedoeling achter deze actie, maar ben benieuwd hoe ie uitpakt.

Daarnaast ben ik benieuwd naar de handhaving/controle op de tribune t.a.v. de verschillende vakken en prijscategorieën: vak a is goedkoper dan vak b; b goedkoper dan c etc. We hebben al te weinig stewards: hoe voorkom je dan dat mensen kaart in vak a kopen en in c gaan zitten?
Mijn gok: daar wordt niet op gecontroleerd. Voer het systeem dan ook niet in. Maar we gaan het zien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2024 21:57
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 706
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #33

Maosbrögk schreef : Daarnaast ben ik benieuwd naar de handhaving/controle op de tribune t.a.v. de verschillende vakken en prijscategorieën: vak a is goedkoper dan vak b; b goedkoper dan c etc. We hebben al te weinig stewards: hoe voorkom je dan dat mensen kaart in vak a kopen en in c gaan zitten?
Mijn gok: daar wordt niet op gecontroleerd. Voer het systeem dan ook niet in. Maar we gaan het zien.


Ik ga er nog maar een keer voor lobbyen: stop met plekken op kaartjes te drukken (en dus ook met het nieuwe systeem van prijsverschil per vak).
Zorg dat je bij het bestellen van een seizoenkaart de mogelijkheid hebt om een vaste plek te kiezen of gewoon een kaart voor de hele tribune. Bij losse kaartjes überhaupt geen plek meer geven. Scheelt een hoop irritatie als dagjesmensen weer eens klagen dat je op hun plek zit en je hebt er verder geen omkijken meer naar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2024 07:58
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #34

Maosbrögk schreef :

Ben Salemans schreef : Net mijn seizoenskaart opgehaald. De baliemedewerker meldde mij dat er tot nu toe 2178 seizoenskaarten zijn verkocht.


Niet allemaal verkocht natuurlijk, daar kinderen onder 12 een gratis kaart konden krijgen. Dus enigszins geeft dit getal wel een vertekend beeld.
Ik vrees dat we hierdoor vaker lege plekken gaan krijgen. Mensen die een gratis seizoenkaart hebben aangeschaft voor hun kids voor die paar wedstrijden op zondagmiddag (vrijdagavond is te laat voor ze).
Plaatsen die wel “vergeven” zijn en dus niet meer verkocht kunnen worden. Ik snap de bedoeling achter deze actie, maar ben benieuwd hoe ie uitpakt.


Ik kan je verhaal deels ontkrachten. Mijn zoon (7 jaar) gaat bijna iedere vrijdagavond met mij mee. Afgelopen seizoen had hij voor Sinterklaas een halve seizoenskaart gekregen. Nu heeft hij een kaart voor de AS en staat altijd bij de railing. Dat betekent inderdaad wel dat niemand op zijn stoeltje zit. Dit heeft er echter wel voor gezorgd dat hij nu fervent MVV fan is. Hij heeft meerdere tenues van MVV en krijgt iedere wedstrijd een aantal consumpties. Buiten dat meen ik dat je alleen één gratis seizoenskaart kunt aanschaffen mits je er zelf ook één hebt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2024 08:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #35

Ben Salemans schreef : Net mijn seizoenskaart opgehaald. De baliemedewerker meldde mij dat er tot nu toe 2178 seizoenskaarten zijn verkocht.


Haha, zat ik er met mijn dikke duim-telling toch meer dan 300 kaarten vanaf. Zal het niet meer doen.

Blijft een mooi aantal, vorig jaar stond de teller begin augustus op 1.511. 667 kaarten meer verkocht! Goed bezig!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2024 11:22
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 867
Meer
MVV seizoenskaarten 2024-2025 #36
Voor de wedstrijd Mvv - Cambuur

Boschpoort tribune Vak D nog maar 11 kaarten te koop Vak C zo,n 20 A en B ook zeer goed bezet .....

Vak D nog zo,n 14 seizoens kaarten te koop ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.201 seconden