>
Ontvangen bedankjes 307
dave op dreef schreef : Het was mij opgevallen dat mosa tegels ,een vrij groot reclamebord, in de geusselt heeft hangen.
Ik vindt het beetje vreemd omdat ik vorig jaar een poging heb gedaan om de wc 's met mosa tegels te laten betegelen.
Echter kreeg ik van mosa te horen dat ze niets qua sponsoring konden betekenen.
Aangezien ik nog vakantie heb heb ik dat nog niet kunnen navragen op mijn werk.
Dus als iemand hier iets meer van weet hoor ik dat graag.
Bij geen reactie zal ik dat volgende week navragen!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Malpertoni schreef : Vodafone gooit liever het geld in de dure autosport, gewoon kapitaalvernietiging. Als men bijv. 10 miljoen geeft in de autosport dan zouden ze bij MVV blij zijn met 1 miljoen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Klopt, voor Vodafone is formule 1 zeker geen geld weggooien maar zakelijk besteden. MVV zou ze zakelijk niets opleveren.
Dat gezegd hebbende zou het een bedrijf met Maastrichtse roots (voor het Nederlandse deel dan) sieren als ze de lokale profclub sponsoren. Als zogenaamde zilver-premium sponsor kost dat 10.000 euro per jaar, voor Vodafone goed te missen. Als ze het liever wat maatschappelijker verantwoord doen, dan kunnen ze de shirts van Maastricht united sponsoren voor 10.000 euro per jaar.
Ik weet dat dit "oude wereld"-denken is maar als bedrijf wil je toch graag goede banden met je vestigings- of oorsprongsplaats houden...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef :
Jacques schreef : Klopt, voor Vodafone is formule 1 zeker geen geld weggooien maar zakelijk besteden. MVV zou ze zakelijk niets opleveren.
Dat gezegd hebbende zou het een bedrijf met Maastrichtse roots (voor het Nederlandse deel dan) sieren als ze de lokale profclub sponsoren. Als zogenaamde zilver-premium sponsor kost dat 10.000 euro per jaar, voor Vodafone goed te missen. Als ze het liever wat maatschappelijker verantwoord doen, dan kunnen ze de shirts van Maastricht united sponsoren voor 10.000 euro per jaar.
Ik weet dat dit "oude wereld"-denken is maar als bedrijf wil je toch graag goede banden met je vestigings- of oorsprongsplaats houden...
Deze verbintenis zal in de overige delen van Limburg (en daarbuiten) een aanzienlijke hoeveelheid klanten kosten (Fortuna, Roda, VVV gebied). Kijk maar eens wat er in Rotterdam gebeurde toen Ziggo die deal met Ajax sloot. Vodafone sponsort alleen daar waar het klanten oplevert met een neutraal mogelijk imago. Via de Champions League bereik je nieuwe klanten, denk maar aan de neutrale toeschouwer, een miljoenen publiek. In de Jupiler League verliezen ze alleen maar klanten, zeker als je alleen maar één club sponsort. Rabobank sponsort MVV, maar sponsort ook heel veel andere clubs en sporten. Dat is een ander soort bedrijf.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
webmastersfm schreef :
houtengerard schreef :
Jacques schreef : Klopt, voor Vodafone is formule 1 zeker geen geld weggooien maar zakelijk besteden. MVV zou ze zakelijk niets opleveren.
Dat gezegd hebbende zou het een bedrijf met Maastrichtse roots (voor het Nederlandse deel dan) sieren als ze de lokale profclub sponsoren. Als zogenaamde zilver-premium sponsor kost dat 10.000 euro per jaar, voor Vodafone goed te missen. Als ze het liever wat maatschappelijker verantwoord doen, dan kunnen ze de shirts van Maastricht united sponsoren voor 10.000 euro per jaar.
Ik weet dat dit "oude wereld"-denken is maar als bedrijf wil je toch graag goede banden met je vestigings- of oorsprongsplaats houden...
Deze verbintenis zal in de overige delen van Limburg (en daarbuiten) een aanzienlijke hoeveelheid klanten kosten (Fortuna, Roda, VVV gebied). Kijk maar eens wat er in Rotterdam gebeurde toen Ziggo die deal met Ajax sloot. Vodafone sponsort alleen daar waar het klanten oplevert met een neutraal mogelijk imago. Via de Champions League bereik je nieuwe klanten, denk maar aan de neutrale toeschouwer, een miljoenen publiek. In de Jupiler League verliezen ze alleen maar klanten, zeker als je alleen maar één club sponsort. Rabobank sponsort MVV, maar sponsort ook heel veel andere clubs en sporten. Dat is een ander soort bedrijf.
Tjezus houtengerard, volgens mij zit jij echt in een depressiviteit rondom de mogelijkheden van MVV en de stad. Komt werkelijk nooit iets positiefs uit, misschien wel de mentaliteit die sommige mensen hebben rond de club om echt de stap te gaan maken. Alleen maar denken in problemen ipv kansen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.