>
Ontvangen bedankjes 290
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De_Lange schreef : precies dat met die verenigingen, dat is de kracht van de stad Maastricht. Kijk eens op hoeveel evenemenenten in Maastricht, de vrijwilligers hand en spandiensten leveren voor hun clubkas. Op deze manier kwam je ook op een informele manier in aanrakingen met diverse verenigingen.
Al deze uitbestedingen, ook al schuif je het onder de noemer profesionaliseren voelen voor mij niet goed. Naar mijn idee legt de club daar geld op bij. Ook al wordt er nog zo'n mooi persbericht bij geschreven, het klopt gewoon niet naar mijjn gevoel.
Daarom ook nog steeds mijn twijfels om te verlengen.
Duin schreef :
Nou dat heeft ons veel succes gebracht de afgelopen jaren (met alle en diep respect voor de vrijwilligers)
Als de invulling van de catering een rol speelt in je keuze voor een seizoenskaart, zou ik er zeker van afzien. (Behalve dan als er geen bier meer wordt geschonken, dan wordt het relevant)
Dat vind ik wel verklaarbaar. Die partij gaat investeringen doen - oa in de business club - en daar heb je een terugverdienperiode voor nodig. dat zal bij MVV wat langer zijn dan bij Ajax.Sjotelsplak schreef : Ik ken de ins-en-outs van het contract niet, maar ik vind het dubieus om als voetbalclub een 10-jarig contract af te sluiten. Zeker op een gebied waar je als club cash vandaan haalt.
Vanuit het punt van het cateringsbedrijf snap ik dat zeker. Vanuit het punt van MVV, en daar draait het hier om, snap ik dat niet. Het hele cateringsysteem liep en was al opgezet. Een verbouwing van de Businessclub kon met een beetje creatief ondernemerschap ook geregeld worden.Boschpoort schreef :
Dat vind ik wel verklaarbaar. Die partij gaat investeringen doen - oa in de business club - en daar heb je een terugverdienperiode voor nodig. dat zal bij MVV wat langer zijn dan bij Ajax.Sjotelsplak schreef : Ik ken de ins-en-outs van het contract niet, maar ik vind het dubieus om als voetbalclub een 10-jarig contract af te sluiten. Zeker op een gebied waar je als club cash vandaan haalt.
mvvke4life schreef : Met nog een week tot de eerste wedstrijd zou je wel verwachten dat MVV hun eigen website op orde heeft.
Alle vertrokken spelers staan er nog op.
Ligt het aan mij of wordt de communicatie naar buiten steeds slechter?