>
Ontvangen bedankjes 195
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Hoe gaat t eigenlijk met de seizoenkaart verkoop !!?? (prijzen zijn "belachelijk " laag )
Napoleon schreef : @ houtengerard !! Mijn woordkeuzes zijn mijn woordkeuzes daar sta ik achter en daar doe ik niets aan af !
En al verval ik 1000 keer in herhaling , blijkbaar is t nodig als je na 21 jaar geen enkele rol in het voetbal speelt !!
Oh ja ...wat ons verbindt we zijn MVV-ers ... en wellicht haten de meeste me , MVV blijf ons verbinden of je t wilt of niet !
En totdat we promoveren ga ik door ...geloof me . Alles wat ik wil in t leven lukt me !!! Arrogant ...tja wellicht wel, maar het is zo !!
Napoleon schreef : @ houtengerard !! Mijn blablabla daar sta ik achter en daar doe ik niets aan af !
En al verval blablabla , blijkbaar is t nodig blablabla !!
Oh ja ...blablabla of je t wilt of niet !
En blablabla ga ik door ...geloof me . Alles wat ik wil in t leven lukt me !!! Arrogant ...tja wellicht wel, maar het is zo !!
LRB schreef :
Napoleon schreef : @ houtengerard !! Mijn blablabla daar sta ik achter en daar doe ik niets aan af !
En al verval blablabla , blijkbaar is t nodig blablabla !!
Oh ja ...blablabla of je t wilt of niet !
En blablabla ga ik door ...geloof me . Alles wat ik wil in t leven lukt me !!! Arrogant ...tja wellicht wel, maar het is zo !!
back 2 the topic:
Nao Elze en Noor, noe Sjraar es volgende um aof te zeike...?
Met Elze bin iech 't neet ins met dien kommentaar, mer wee bin iech...
Noor kin iech te wienig...
mer met Sjraar....
dao höbste doezend prezent geliek.....
wat is dat 'nne mismieter....'n stök vreete...
dee doug gaaroets neet...
saboteert de sjet jekere kier...
NEET dus...totste iemes wie Sjraar geis kristeliere esof 't un stök soppegreun is... :
tip: gaank veur Huib.... dee heet noets gedoug....of lijnsje...obstenaot mennekke dee nog steeds gein pelskes geit hoole
Wat een onzin om dit op een journalist van De Limburger te steken. Nota bene MVV zelf heeft het in de rechtbank over een bedrag van 250.000 EURO. Wie verzint er dan iets, de journalist of MVV?Huib schreef : Jammer dat toeschouwers zo achter de journalist van de Limburger aanrennen en alléén zijn artikelen hier na papegaaien. Dat MVV ruim twee ton is misgelopen een verzinsel van deze journalist. Wat het bedrag van de NOW-regeling zou zijn geweest is niet bekend omdat MVV te laat was. Dit bedrag zou altijd een stuk lager zijn geweest dan het bedrag van de eerste regeling. Omdat op het mee moment MVV juist veel seizoenkaarten had verkocht en weinig spelers onder contract had. Dit is meermalen aan de journalist uitgelegd en toch houdt deze vast aan zijn verhaal.
ASR schreef : Laat iedereen in zijn waarde. De hetze tegen Napoleon slaat nergens op.
Sjotelsplak schreef :
Huib schreef : Jammer dat toeschouwers zo achter de journalist van de Limburger aanren
Nota bene MVV zelf heeft het in de rechtbank over een bedrag van 250.000 EURO. Wie verzint er dan iets, de journalist of MVV?
Degene die dit bedrag heeft genoemd, is de raadsman van MVV. Immers, ook in de rechtbank geldt dat als je een bepaald bedrag wilt binnenslepen, je altijd een iets hoger bedrag dan het streefbedrag noemt. Dat noemen we in Nederland met een mooi woord ‘koehandel’.
Vluuzak schreef : Napoleon
Ik ben benieuwt of je ook zo'n grote waffel hebt als iemand voor je staat, veilig achter een toetsenbord is iedereen een held. MVV verbind jou niet met mij en met vele andere niet, jij bent degene die hier hard op de man speelt en dat al vele jaren, nogmaals, benieuwd of je ook zo hard bent in de werkelijkheid.