MVV algemeen

10 juni 2021 18:53
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7096
En terwijl wij hier nog een rondje vreigelen, wordt in Kerkrade de plasticmat vervangen door echt gras.....(zucht).

Ik heb (misschien tegen beter weten in) toch maar weer een seizoenskaart besteld maar ik ben ook bang dat we op alle fronten bergafwaarts hollen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2021 19:25
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV algemeen #7097
Zalle vr heij aanders un pol beginne wee euze napoleon es de nuije directeur wil hobbe. Noets hob iech eine mie opelek zien sollicitere nao n functie mer ja wat meins se ouch, napoleon zal neet belle want in dee ziene tied waore nog gaaroets gein telefoons ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

11 juni 2021 08:11
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7098
Is der (nog) gein optie um reacties vaan eine persoen te blokkere?

11 juni 2021 10:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV algemeen #7099

Napoleon schreef : (...) maak Tom Daemen de nieuwe AD . (...)

Dan zou ik de ledenraad het huidige bestuur laten vervangen tijdelijk en met de nieuwe AD snel die stappen gaan maken richting RVC zodat bestuur ook naar de achtergrond gaat.

Tom Daemen zal best een hele aardige gast zijn maar als algemeen directeur natuurlijk veel te licht. Een oud-voetballer die in korte broek bij plaatselijke middenstanders wat sponsoring probeert los te peuteren zal best een gunfactor hebben maar kwalificeert nog niet doirect als directeur van een BVO.

En als je de ledenraad het bestuur wilt laten vervangen dan begrijp je de structuur van de club niet. Het is niet duidelijk of je bedoelt dat de ledenraad de positie van bestuur (tijdelijk) moet overnemen of dat de ledenraad ervoor moet zorgen dat er andere personen op de bestuursposities terecht komen. Ik beide gevallen is dat niet de rol van de ledenraad. De ledenraad zit er eerst en vooral de clubcultuur te waarborgen. Het bestuur van de vereniging zal als aandeelhouder een stem hebben in het aanstellen en ontslaan van directieleden.

Tot slot, het is al helemaal niet de AD die de raad van commissarissen moet werven. De raad moet de directeur uiteindelijk controleren dus de directeur moet op gepaste afstand van de werving blijven. Al is er niks mis mee als kandidaat commissarissen verkennende gesprekken met de directeur hebben.

11 juni 2021 11:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7100

Boschpoort schreef :

Napoleon schreef : (...) maak Tom Daemen de nieuwe AD . (...)

Tom Daemen zal best een hele aardige gast zijn maar als algemeen directeur natuurlijk veel te licht. Een oud-voetballer die in korte broek bij plaatselijke middenstanders wat sponsoring probeert los te peuteren zal best een gunfactor hebben maar kwalificeert nog niet doirect als directeur van een BVO.

Daarmee doe je Tom tekort denk ik , of vind je Noor het zwaar gewicht die MVV stappen laat maken. Maar goed dat is verschil van mening dat mag .Los of Tom het zelf ambieert denk ik dat hij snel stappen kan maken , en zeker Tom is jong maar zoals ik Tom heb ervaren kan ik er alleen maar met positieve insteek aan terug denken
Ik opperde dit ook omdat jij aangaf dat met ontslaan van Noor MVV stuurloos zou worden, met Tom haal je van binnenuit iemand die zeker tijd nodig heeft maar dat heeft MVV zowiezoe maar wel iemand waar niks op aan te merken valt .

Inzake bestuur, daar bedoel ik mee dat het bestuur van de ledenraad het bestuur van de stichting "aan de kant"kan zetten en een nieuw te vormen bestuur kan vormen en zo op dit moment een stukje beleid/controle kan overnemen
Het is duidelijk dat het huidige bestuur onder leiding van Joris haar lot gekoppeld heeft aan Noor .
Ik ben verre van tevreden van de ontwikkelingen van MVV en al helemaal niet over het verlies van kapitaal door geblunder van Noor .
Want wie moet Erik Noor controleren ??

Het klopt de AD niet de RVC moet werven maar het werkt wel als er een AD staat van onbesproken gedrag want immers de RVC gaat het voetbal bedrijf MVV Maastricht BV controleren en daar zit de directie in met Noor
En als RVC lid wil je niet in een situatie komen waarin je nadien door verkeerde keuze of handelen of welke zaken dan ook je rol als RVC lid niet goed hebt volbracht en dit ook wellicht schade heeft aangericht aan je reputatie
Het is gewoon niet voor niet dat er pas 1 kandidaat is ... dat is alles zeggend wat mij betreft !

11 juni 2021 11:12
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7101
Beste Napoleon,

Ik heb in het verleden wel het vertrouwen gehad in je. Helaas heb je daarna fouten gemaakt en je blijven aandringen bij MVV toendertijd. Je had allemaal bewijzen, althans dat bleef je volhouden. Helaas hebben we die bewijzen van je nooit gezien. Ik zou zeggen, speel open kaart en publiceer alles op het forum, als je deze bewijzen hebt. Het steekt me alleen al dat je meteen met je telecom deals naar andere clubs bent gegaan. Ik snap wel dat het je bedrijf en reclame is, maar ga dan niet andere personen aanwijzen die je beschuldigd van eigen gewin. Want je doet precies hetzelfde bij Venlook en Aachen Nord.
Gelukkig denk je dat er daar wel de juiste mensen op de juiste plek zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

11 juni 2021 11:39
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #7102
Geweldig om te zien hier als napoleon wat plaatst is de hel los.
Maar €250000 euro laten liggen snel goed praten vergeten komt in de toekomst niet meer voor lachwekkend gewoon.

Napoleon blijf posten dat is de enige manier om de club levend te houden….de supporters hebben een vijand nodig en maken zich liever daar druk om dan waar het echt om draait!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

11 juni 2021 12:15
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7103

Hartmans1973 schreef : Geweldig om te zien hier als napoleon wat plaatst is de hel los.
Maar €250000 euro laten liggen snel goed praten vergeten komt in de toekomst niet meer voor lachwekkend gewoon.

Napoleon blijf posten dat is de enige manier om de club levend te houden….de supporters hebben een vijand nodig en maken zich liever daar druk om dan waar het echt om draait!

MVV heeft een fout gemaakt met de NOW in de tweede periode, dat hebben ze zelf ook toegegeven. Ja het blijft een blunder en mag ook nooit meer gebeuren.
Maar het 500 keer blijven herhalen op dit forum lost ook niets op. Het is gezegd en nu door naar verbeterpunten.

Stel je voor, je maakt op je werk een fout en je moet dan van tientallen mensen 500 keer per dag horen. Alsof dat de fout ongedaan maakt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, M.V.V. 1902, Burgundian043, Charmeur, M-MVV, pieter

11 juni 2021 12:20
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7104

Hartmans1973 schreef : Geweldig om te zien hier als napoleon wat plaatst is de hel los.

Hier maak je een punt. Dat punt met dat geld zal niemand goed praten. Alleen de fouten die Napoleon maakt zijn schijnbaar wel goed te praten. Als je constant iemand aan het beschuldigen bent, en zelf ook steken hebt laten vallen, moet je daar ook voor uit durven komen. Tot nu toe zie ik alleen maar vingertjes en vage berichten. Kom dan met bewijzen, of zeg dan niks....
Dat is gewoon onruststoken. Daar heeft niemand wat aan. De club niet, de supporters niet, maar Napoleon zelf ook niet......

11 juni 2021 12:50
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #7105
Een fout van €250000 is wel wat ander dan iemand een cola brengen die een glas bier wilt voor €2,50

En wat napoleon betreft interesseert mij geen kloten wat hij schrijft of doet napoleon is een supporter cq (ex)sponser zolang jullie daar iedere keer zo op happen blijft hij het leuk vinden.

Dat dit geen gevolgen heeftin de organisatie prima maar het gaat zeker door werken naar sponser supporters. Als ik vrijwilliger was zou ik dit een hard gelach vinden en dan druk ik mij heel zachtjes uit!

11 juni 2021 13:03
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7106

Hartmans1973 schreef : Een fout van €250000 is wel wat ander dan iemand een cola brengen die een glas bier wilt voor €2,50

En wat napoleon betreft interesseert mij geen kloten wat hij schrijft of doet napoleon is een supporter cq (ex)sponser zolang jullie daar iedere keer zo op happen blijft hij het leuk vinden.

Dat dit geen gevolgen heefttin de organisatie prima maar het gaat zeker door werken naar sponser supporters. Als ik vrijwilliger was zou ik dit een hard gelach vinden en dan druk ik mij heel zachtjes uit!

Zegt ook niemand dat dit geen gevolgen gaat hebben en natuurlijk zullen er mensen afhaken hierdoor. Maar vrijwilligers blijven de club trouw en niet de personen die daar meestal zitten voor hun eigen hachje. Anders waren ze al jaren geleden gestopt toen we zo veel lijken in de kast hadden, dat we bijna niet meer eens bestaansrecht hadden. Mede door die vrijwilligers bestaat MVV nog en alle credits naar hun.

Maar mischien is het handiger om gewoon alle gezichten een kant op te hebben en daarmee verder te gaan werken. Het is nu eenmaal gebeurt en daar kun je niks meer aan doen. Dus blijven wijzen naar schuldigen heeft geen zin. Denken in de oplossingen nu, en niet in de problemen. Zo speel je media in de kaart die alleen maar negatief nieuws over MVV willen brengen.

Ik loof de ideeën van vrijwilliger en mensen die hun uiterste best doen voor de club. Ja, er zijn grote fouten gemaakt. Ja, er zal wat moeten gebeuren. En ja, Erik Noor is een van de hoofdverantwoordelijke.

Maar als je nu gehaast besluiten gaat maken op emoties, dan raken we weer precies op dezelfde situatie als een aantal jaren geleden. Dat moeten we echt niet willen. Dus deel sommige standpunten zeker, maar we moeten niet overhaasten in rare besluiten. Dat haasten had moeten gebeuren met de regeling. Helaas, is niet gebeurd.

Trouwens, een cola of een biertje voor €2,50 ? Bestaat dat nog voor deze prijs? ;)

11 juni 2021 13:26
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #7107
Trouwens, een cola of een biertje voor €2,50 ? Bestaat dat nog voor deze prijs? ;)

Geen idee ik heb ook in lockdown gezeten ;-)

We verschillen van mening ik vindt wel dat dit consequenties moet hebben maar goed verschillen van mening mag daar is een forum voor.

En onrustig is het altijd bij mvv dat ligt niet aan een journalist als jezelf zorgt dat alles in orde is en je geeft ze geen aanleiding om iets slechts te schrijven komt dat er ook niet.

Ik moet me er misschien maar bij neerleggen dat het nooit meer dan een amateurclub met een proflicentie zal worden.
Dat gaat mijn leven wat makkelijker maken hoop ik.

11 juni 2021 13:34
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7108

Hartmans1973 schreef : Trouwens, een cola of een biertje voor €2,50 ? Bestaat dat nog voor deze prijs? ;)

Geen idee ik heb ook in lockdown gezeten ;-)

We verschillen van mening ik vindt wel dat dit consequenties moet hebben maar goed verschillen van mening mag daar is een forum voor.

En onrustig is het altijd bij mvv dat ligt niet aan een journalist als jezelf zorgt dat alles in orde is en je geeft ze geen aanleiding om iets slechts te schrijven komt dat er ook niet.

Ik moet me er misschien maar bij neerleggen dat het nooit meer dan een amateurclub met een proflicentie zal worden.
Dat gaat mijn leven wat makkelijker maken hoop ik.

Ik denk dat we niet eens zo verschillen van mening. Ook ik vind dat er consequenties aan vast moeten zitten. Maar wel doordachte consequenties. Dat MVV zeker niet alles op orde heeft is wel duidelijk, en hoop dat dit ooit veranderd. Het gaat me nog niet eens om alle media, want er zijn er ook die ook positief kunnen schrijven over MVV. Maar deze journalist zet alles bij MVV in negatief daglicht (nu enigszins terecht). Maar vaak worden supporters van MVV gewoon als een stel wildemannen neergezet die alleen maar bier zuipen, de lijn opsnuiven en dikke rascisten zijn. Ik vind het niet gek dat MVV deze persoon dan ook niet meer toelaat tot het stadion. Dit noemen ze riooljournalistiek. Jammer dat er geen echte verslaggevers meer zijn zoals vroeger. Met normen en waarden.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

11 juni 2021 16:36
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7109

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten !
Napoleon moet zeer zeker blijven posten hier, ik ben in ieder geval een fan van hem.

Over die misgelopen 250000 euro kan ik kort zijn: Als hier geen consequenties aan hangen is er iets goed mis binnen de organisatie.
Het gaat hier GVD niet over twee tientjes, maar over een kwart miljoen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, bokkesprongen

11 juni 2021 19:32
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV algemeen #7110
Helemaal met je eens audiowaste .
Sommige blijven hier bezig ,als er maar iemand sneuvelt
Dan zijn ze tevreden .
En hoe dan verder ?
Ik zou zeggen nao voare en niet steeds achterom blijven kijken .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur, M-MVV

Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden