>
Ontvangen bedankjes 441
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : (...) maak Tom Daemen de nieuwe AD . (...)
Dan zou ik de ledenraad het huidige bestuur laten vervangen tijdelijk en met de nieuwe AD snel die stappen gaan maken richting RVC zodat bestuur ook naar de achtergrond gaat.
Boschpoort schreef :
Napoleon schreef : (...) maak Tom Daemen de nieuwe AD . (...)
Tom Daemen zal best een hele aardige gast zijn maar als algemeen directeur natuurlijk veel te licht. Een oud-voetballer die in korte broek bij plaatselijke middenstanders wat sponsoring probeert los te peuteren zal best een gunfactor hebben maar kwalificeert nog niet doirect als directeur van een BVO.
Daarmee doe je Tom tekort denk ik , of vind je Noor het zwaar gewicht die MVV stappen laat maken. Maar goed dat is verschil van mening dat mag .Los of Tom het zelf ambieert denk ik dat hij snel stappen kan maken , en zeker Tom is jong maar zoals ik Tom heb ervaren kan ik er alleen maar met positieve insteek aan terug denken
Ik opperde dit ook omdat jij aangaf dat met ontslaan van Noor MVV stuurloos zou worden, met Tom haal je van binnenuit iemand die zeker tijd nodig heeft maar dat heeft MVV zowiezoe maar wel iemand waar niks op aan te merken valt .
Inzake bestuur, daar bedoel ik mee dat het bestuur van de ledenraad het bestuur van de stichting "aan de kant"kan zetten en een nieuw te vormen bestuur kan vormen en zo op dit moment een stukje beleid/controle kan overnemen
Het is duidelijk dat het huidige bestuur onder leiding van Joris haar lot gekoppeld heeft aan Noor .
Ik ben verre van tevreden van de ontwikkelingen van MVV en al helemaal niet over het verlies van kapitaal door geblunder van Noor .
Want wie moet Erik Noor controleren ??
Het klopt de AD niet de RVC moet werven maar het werkt wel als er een AD staat van onbesproken gedrag want immers de RVC gaat het voetbal bedrijf MVV Maastricht BV controleren en daar zit de directie in met Noor
En als RVC lid wil je niet in een situatie komen waarin je nadien door verkeerde keuze of handelen of welke zaken dan ook je rol als RVC lid niet goed hebt volbracht en dit ook wellicht schade heeft aangericht aan je reputatie
Het is gewoon niet voor niet dat er pas 1 kandidaat is ... dat is alles zeggend wat mij betreft !
MVV heeft een fout gemaakt met de NOW in de tweede periode, dat hebben ze zelf ook toegegeven. Ja het blijft een blunder en mag ook nooit meer gebeuren.Hartmans1973 schreef : Geweldig om te zien hier als napoleon wat plaatst is de hel los.
Maar €250000 euro laten liggen snel goed praten vergeten komt in de toekomst niet meer voor lachwekkend gewoon.
Napoleon blijf posten dat is de enige manier om de club levend te houden….de supporters hebben een vijand nodig en maken zich liever daar druk om dan waar het echt om draait!
Hartmans1973 schreef : Geweldig om te zien hier als napoleon wat plaatst is de hel los.
Maar €250000 euro laten liggen snel goed praten vergeten komt in de toekomst niet meer voor lachwekkend gewoon.
Napoleon blijf posten dat is de enige manier om de club levend te houden….de supporters hebben een vijand nodig en maken zich liever daar druk om dan waar het echt om draait!
Hartmans1973 schreef : Een fout van €250000 is wel wat ander dan iemand een cola brengen die een glas bier wilt voor €2,50
En wat napoleon betreft interesseert mij geen kloten wat hij schrijft of doet napoleon is een supporter cq (ex)sponser zolang jullie daar iedere keer zo op happen blijft hij het leuk vinden.
Dat dit geen gevolgen heefttin de organisatie prima maar het gaat zeker door werken naar sponser supporters. Als ik vrijwilliger was zou ik dit een hard gelach vinden en dan druk ik mij heel zachtjes uit!
Hartmans1973 schreef : Trouwens, een cola of een biertje voor €2,50 ? Bestaat dat nog voor deze prijs?
Geen idee ik heb ook in lockdown gezeten
We verschillen van mening ik vindt wel dat dit consequenties moet hebben maar goed verschillen van mening mag daar is een forum voor.
En onrustig is het altijd bij mvv dat ligt niet aan een journalist als jezelf zorgt dat alles in orde is en je geeft ze geen aanleiding om iets slechts te schrijven komt dat er ook niet.
Ik moet me er misschien maar bij neerleggen dat het nooit meer dan een amateurclub met een proflicentie zal worden.
Dat gaat mijn leven wat makkelijker maken hoop ik.
Hartmans1973 schreef : Geweldig om te zien hier als napoleon wat plaatst is de hel los.