MVV algemeen
15 juni 2021 12:07
de noor is een beetje media Giel maar dat ken je hem niet kwarlijk nemen hij ziet zich graag op een foto zal er niet veel hebben
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
15 juni 2021 12:34
Natuurlijk had Noor best even een colbertje kunnen aantrekken, maar ik vind het werkelijk verbijsterend wat jij hier allemaal aanknoopt Napoleon. Tokkies-niveau, onprofessioneel, tendentieus. Ik vind het beschamend. Laten we toch eens vooral blij zijn dat we in deze tijd een hoofdsponsor van naam hebben weten te strikken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, Huib, opadiehard, jovkle, Boschpoort, Vluuzak, M.V.V. 1902, Burgundian043, Charmeur en1 andere mensen hebben ook bedankt..
15 juni 2021 12:36
15 juni 2021 12:39 door bokkesprongen. Reden: taal fout
bokkesprongen
Platinum Boarder
Tja Noor is een Hollender en die dragen kleding die een Maastrichtenaar nog niet aan doet als hij naar bed gaat en ja het zag er sshofel uit .Laat MVV
zich kleden door een Maastricht modehuis of vraag advies aan Reginald Thal dan valt Cup B ook niet op en het hoeft echt niet in een stijf colbert ......
15 juni 2021 13:34
15 juni 2021 13:35 door Dary66.
Laat ik voorop stellen dat we blij moeten zijn met elke euro die we aan sponsorgeld, daarbij vind ik het jammer dat er zoveel commentaar word geleverd op hoe sommigen eruit zien. Ja natuurlijk zou het er mooi uitzien als mvv gekleed was in pakken zoals vroeger van Koster of Pieters Dortu als ik mij niet vergis, maat dan moet je wel een kledingsponsor hebben! En tenslotte begin ik mij een beetje aan Napoleon te ergeren, ik kan de afgelopen tijd niet een ding ontdekken waar ook maar iets van positivisme uitkomt. Als je gefrustreerd bent doordat je bij mvv geen poot aan de grond krijgt dan is dat zo en daar zal niemand buiten jijzelf iets aan kunnen doen. Maar denk dan het jouwe en bespaar ons van dit soort berichten, hier heeft niemand wat aan ook mvv niet!
15 juni 2021 13:42
Brncic schreef : Natuurlijk had Noor best even een colbertje kunnen aantrekken, maar ik vind het werkelijk verbijsterend wat jij hier allemaal aanknoopt Napoleon. Tokkies-niveau, onprofessioneel, tendentieus. Ik vind het beschamend. Laten we toch eens vooral blij zijn dat we in deze tijd een hoofdsponsor van naam hebben weten te strikken.
Napoleon heeft zo te lezen weer een nieuwe strategie ontwikkeld om onrust te zaaien.
Nu is Tom Daamen ineens de verlosser die alles geregeld heeft en niks fout kan doen. Enige doel is proberen aan te tonen dan Noor geen meerwaarde heeft.
Ik zou hier nogmaals aan de beheerders voor een definitieve ban van Napoleon willen vragen.
Zijn medestanders geven weliswaar aan blij te zijn met 'kritische' houding, echter heeft dit niks met een kritische houding te maken. Dit is enkel het in diskrediet brengen van mensen op basis van een persoonlijke vete
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Hier menier
15 juni 2021 13:59
Napoleon schreef :
De_Lange schreef : Op social media gaan zelfs al foto's rond waar Noor van deze foto is afgeknipt en niet eens meer te zien is , allen die 2 Supergamers en Tom
Meneer Thal himself heeft deze foto inderdaad via linkedin gedeeld. Is dat niet dezelfde meneer Thal die in zijn rol als commercieel directeur niet veel verder is gekomen dan borden slijten aan lokale vrienden? Meneer Thal is voor mij een hoop bla bla bla geweest in zijn jaar bij MVV. Ik vind het zelfs schandelijk als je (in mijn ogen) bewust foto's aanpast van je oud werkgever/opdrachtgever. Als consultant zoals hij zich nu noemt doe je dat niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Bromsnor-West
15 juni 2021 14:32
De_Lange schreef : Het gaat mij niet alleen naar Noor toe, het gaat me om het totaal plaatje. Voor een dergelijk moment zorg je gewoon dat je als visite kaartje van MVV er gelikt uitziet en dus in ieder geval in pak staat.
In elk geval niet als een dakdekker die per ongeluk op de foto is terecht gekomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel
15 juni 2021 14:33
15 juni 2021 14:34 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Dat Dhr. Noor zich netter mag kleden, is ieders persoonlijke mening natuurlijk. Maar als je mensen persoonlijk gaat aanvallen op gewicht en hoe ze er uitzien, zoals bijvoorbeeld cupmaat A gaan benoemen, dan ben je over bepaalde normen en waarden heen. Laten we voorop stellen dat Napoleon (oftewel Dhr. Wintraecken) zelf ook niet de magerste is, dus laten we aub wel het fatsoen behouden op dit forum....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Bromsnor-West
15 juni 2021 14:57
Iech deenk tot Napoleon meint dat n smaller eemes beter pas beij de mager resultaote vaan die vaan us
Mer absoluut dr met eins tot se deep mos zinke um eemes op zien gewiech te keure. Ouch umtot iech drzelf de nuudige weeg
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Charmeur
15 juni 2021 16:08
15 juni 2021 16:14 door De_Lange.
De_Lange
Platinum Boarder
Lukunku schreef :
Napoleon schreef :
De_Lange schreef : Op social media gaan zelfs al foto's rond waar Noor van deze foto is afgeknipt en niet eens meer te zien is , allen die 2 Supergamers en Tom
Meneer Thal himself heeft deze foto inderdaad via linkedin gedeeld. Is dat niet dezelfde meneer Thal die in zijn rol als commercieel directeur niet veel verder is gekomen dan borden slijten aan lokale vrienden? Meneer Thal is voor mij een hoop bla bla bla geweest in zijn jaar bij MVV. Ik vind het zelfs schandelijk als je (in mijn ogen) bewust foto's aanpast van je oud werkgever/opdrachtgever. Als consultant zoals hij zich nu noemt doe je dat niet.
Graag wil even goed knippen en plakken. Ik heb niets gezegd voor social media, dat was Napoleon.
Ik stoor me er alleen aan het feit over de onprofessionele uitstraling bij de presentatie van een hoofdsponsor, dit heb ik vorig jaar of twee jaar geleden ook al eens aangegeven toen er trots werd vermeld dat Tripels advocaten zou gaan sponsoren, toen stonden ze er zelfs met de korte broek op. ik vind dit van weinig respect getuigen naar je klant toe.
Voor deze functies zou je helemaal geen kleiding sponsor nodig moeten hebben maar zou je als personeel zelf moeten investeren in een net pak.
Als ik naar partners toe ga, heb ik ook altijd een pak aan omdat het gewoonweg professioneler uitziet en respect geeft naar je relatie. Die pakken die ik aan heb, heb ik ook zelf moeten komen, dat hoort nou eenmaal bij een dergelijke functie. Maar als ik gewoon op kantoor werk, zonder afspraken, ja dan loop ik ook op moment dag zoals vandaag rond in een korte broek.
15 juni 2021 16:11
Ik begin langzaam moeite te krijgen met het hoge Napoleon-gehalte hier. Of het nu naar aanleiding van het mislopen van de NOW-steun, het aankondigen van een nieuwe sponsor of het algehele functioneren van het bestuur: vroeg of laat gaat de berichtgeving weer over hem. Een jaar na zijn revolutionaire plan zijn er nog steeds forumleden die hem vragen om ''bewijs'', hem vragen wat hij anders zou doen of simpelweg om hem heen vallen bij elk meer of minder constructief bericht. Nu gaat het zelfs over zijn gewicht...
Waarom maken jullie die man zo belangrijk? Voor mij is hij niet relevanter dan ieder andere MVV-fan en de mate waarin hij het forum domineert begint buitenproportioneel te worden. Ik stoor me ook dikwijls aan zijn belerende toon, de stelligheid waarmee hij weer even weet melden hoe hoog het sponsorbedrag is of zijn repeterende hetze tegen Noor en Elsen. Maar inmiddels beginnen alle reacties en de felheid daarvan me ook te storen. We beginnen langzaam af te glijden naar het niveau Prikbord van onze oosterburen, met Harrie en Beest.
15 juni 2021 16:17
Charmeur
Platinum Boarder
Larsbak schreef : Ik begin langzaam moeite te krijgen met het hoge Napoleon-gehalte hier. Of het nu naar aanleiding van het mislopen van de NOW-steun, het aankondigen van een nieuwe sponsor of het algehele functioneren van het bestuur: vroeg of laat gaat de berichtgeving weer over hem. Een jaar na zijn revolutionaire plan zijn er nog steeds forumleden die hem vragen om ''bewijs'', hem vragen wat hij anders zou doen of simpelweg om hem heen vallen bij elk meer of minder constructief bericht. Nu gaat het zelfs over zijn gewicht...
Waarom maken jullie die man zo belangrijk? Voor mij is hij niet relevanter dan ieder andere MVV-fan en de mate waarin hij het forum domineert begint buitenproportioneel te worden. Ik stoor me ook dikwijls aan zijn belerende toon, de stelligheid waarmee hij weer even weet melden hoe hoog het sponsorbedrag is of zijn repeterende hetze tegen Noor en Elsen. Maar inmiddels beginnen alle reacties en de felheid daarvan me ook te storen. We beginnen langzaam af te glijden naar het niveau Prikbord van onze oosterburen, met Harrie en Beest.
Ik wil hier wel even op reageren. Die man doet zich belangrijker voor dan hij is, en dat mag hij allemaal zelf weten, maar je laat anderen in hun waarde. Ook fatsoen moet het doen. En dat is toch wel iets wat hij volgens mij mist in deze. Voor mij einde discussie nu....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle
15 juni 2021 17:13
Napoleon
Platinum Boarder
Hoe gaat t eigenlijk met de seizoenkaart verkoop !!?? (prijzen zijn "belachelijk " laag )
15 juni 2021 17:18
Charmeur
Platinum Boarder
Ben benieuwd naar de nieuwe shirts van MVV. Hopelijk een nieuw fris design...
15 juni 2021 17:23
@napoleon! Is er ook nog iets wél goed? Tuinkabouter.
Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden