MVV algemeen

09 juni 2021 18:48
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV algemeen #7081
Eindelijk Jacques jij bent een van de weinige hier die alles hier op een redelijke manier benadert.
Als ik dit hier zo lees zit op het forum hier al een heel nieuw bestuur die alles weten en alles kunnen.
Ook het afzeiken van mensen is hier tot kunst verheven .
Elsen doet niks goed, Usta deed ook niks goed ,omdat hij zijn naam niet mee had, die man kreeg niet eens de kans om er iets van te maken. Hij moest het doen met nog minder als kalezic .
En wat heeft die hier nou echt gepresteerd?niet veel meer als Usta .
Mooie praatjes en proces hier proces daar ,maar ja hij was een een ervaren trainer met een beetje naam.
Dus was hij goed bij de meeste hier.
Wat ik nu wil zeggen is gewoon blijf eens redelijk in alles
E n val niet alles en iedereen af .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2021 19:38
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #7082

Kuul schreef : Eindelijk Jacques jij bent een van de weinige hier die alles hier op een redelijke manier benadert.
Als ik dit hier zo lees zit op het forum hier al een heel nieuw bestuur die alles weten en alles kunnen.
Ook het afzeiken van mensen is hier tot kunst verheven .
Elsen doet niks goed, Usta deed ook niks goed ,omdat hij zijn naam niet mee had, die man kreeg niet eens de kans om er iets van te maken. Hij moest het doen met nog minder als kalezic .
En wat heeft die hier nou echt gepresteerd?niet veel meer als Usta .
Mooie praatjes en proces hier proces daar ,maar ja hij was een een ervaren trainer met een beetje naam.
Dus was hij goed bij de meeste hier.
Wat ik nu wil zeggen is gewoon blijf eens redelijk in alles
E n val niet alles en iedereen af .

Er zijn wel meer mensen die weten dat veel dingen vaak genuanceerder zijn en een "realistischere" blik op alles hebben. Dit zijn echter de personen die vaak minder snel geneigd zijn om op posts te reageren. Wat je over Usta beweert, is niet correct. Usta had het hoogste spelersbudget van de laatste jaren ter beschikking en is niet afgeschoten op zijn naam. De onbegrijpelijke technische keuzes en zijn uitstraling is wat velen aan hem hekelden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort, bokkesprongen, Burgundian043, M-MVV

09 juni 2021 22:22
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7083
Ouch in dees kwestie bliek weer tot vaanoet M.V.V., vaanoet de media en vaanoet dit forum versjèllende ''woerhede'' gesproke weure. Evels, slechs wienege kinne dit mèt nuance, 't zien veural de welbekinde ope deure die ingetramp weure, boe allein mer gevreigel vaan kump.

Daorum, speciaol veur uuch 'n sjoen teks oet de Biebel, umtot veer allemaol neet weite wat noe zjus is en wat neet, in dees kwestie:

''Want 't is d'n Hier dee wiesheid sjink, zien wäörd beeje kinnes en inziech''.

Spreuke, hoofstök 2, veers 6....

09 juni 2021 23:23 09 juni 2021 23:27 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7084

MVVke schreef :
Daorum, speciaol veur uuch 'n sjoen teks oet de Biebel, umtot veer allemaol neet weite wat noe zjus is en wat neet, in dees kwestie:

''Want 't is d'n Hier dee wiesheid sjink, zien wäörd beeje kinnes en inziech''.

Spreuke, hoofstök 2, veers 6....

Get korter bij hoes...( Mattie 5:3) en towpasselik met al 't gevreigel : Zaolig zien de sumpele vaan Geis....:thumbsup:

Gans get aanders noe 't zoe stil is in de Ardenne...
weurd daorenteege in 't Saavelsbos 't nuudige gefluustert...

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

10 juni 2021 04:31
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7085
Blunder met coronasteun zorgt ook voor imagoschade bij MVV

Algemeen directeur Erik Noor, eindverantwoordelijk bij MVV, zwijgt in alle talen.

MVV blunderde door te laat coronasteun aan te vragen. In de nasleep berokkende de club zichzelf ook nog imagoschade. Het geeft aan dat amateurisme nog niet is verbannen uit De Geusselt.

limburger

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

10 juni 2021 06:46
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV algemeen #7086
Ja het is een gigantische blunder, maar waarom moet dit opnieuw in die kutkrant? Hebben kennelijk maar een doel en dat is MVV zo negstief mogelijk belichten. Ik zou ze als MVV de toegang tot het stadion ontzeggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kletswief

10 juni 2021 07:56
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7087

Sjieske schreef : Ja het is een gigantische blunder, maar waarom moet dit opnieuw in die kutkrant? Hebben kennelijk maar een doel en dat is MVV zo negstief mogelijk belichten. Ik zou ze als MVV de toegang tot het stadion ontzeggen.

Die klote journalisten van De Leugeneer zijn gewoon allemaal aanhangers van die kut club uit Aachen-Nord. Hoop echt dat die ooit omvallen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

10 juni 2021 08:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7088
Voor diegene die het interessant vindt om de uitspraak te lezen en de onderbouwing:

uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument...I:NL:RBLIM:2021:4269

Verder vallen mij een aantal zaken op een advocaten kantoor uit Amsterdam ?? Heeft MVV geen partners die dit zouden kunnen of heeft Noor "goede" ervaring met deze advocaten club ?? Feit is wel dat er een dikke rekening naar MVV Maastricht gaat als het gaat om de kosten voor de advocaten , die komen boven op het mislopen van de subsidie

Tevens valt mij op dat de uitspraak op 26-5 is gedaan en dan ook aan MVV is meegedeeld , MVV heeft hier niets van naar buiten gebracht ! Bang voor imago schade zo net voor de seizoenkaart actie ?? Inmiddels hebben alle Limburgse media het al opgepakt en gepubliceerd.
Verder valt me op dat de NOW aanvraag kon je indienen van 6 juli 2020 tm 31-augustus !( en deze is volgens de uitspraak zo simpel mogelijk gehouden) In deze periode was Noor de AD maar ook nog Elsen directie lid ( beide beslissing bevoegdheden en tekenen voor bv jaarstukken ). We kunnen nu constateren daar er vanuit de directie geen enkele succesvolle actie is geweest om tijdig de regeling ( ook vanuit Elsen niet )in te dienen en het af te schuiven op andere omstandigheden wordt niet door de rechtbank gehonoreerd .
Tevens kunnen we constateren dat het bestuur ook geen enkele doeltreffende controle heeft kunnen uitvoeren om dit te voorkomen .

Iedere vorm van controle die je maar zou kunnen bedenken werkt niet , en zo heeft t kunnen gebeuren dat los van kennis en kunde de aanvraag te laat is ingediend , 11 dagen om precies te zijn !
Wat je ook nog kunt lezen is dat het niet alleen te laat is ingediend maar ook nog eens met het verkeerde formulier ! ( hoe knullig)
Het is een aan een schakeling van gebrek aan kennis en kunde, controle en betrokkenheid

Ik schreef gister dat iedereen er uit moest daar bedoel ik niet het personeel van de club mee( kantoor) ik zie niet in welke rol die hier in hebben gespeeld dus die bedoel ik daar ook niet mee maar in het licht van deze uitspraak het mislopen van de NOW 2 staan voor mij directie en bestuur ter discussie . En het zou hun sieren om hun verantwoordelijk te nemen en op te stappen !

10 juni 2021 10:02
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7089
Sjieske ,wil je dan dat het onder de tafel word geveegd zonder DDL was dit ook nog gelukt . .......

10 juni 2021 10:36
Porthos
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV algemeen #7090
Het niet tijdig aanvragen van de NOW2 regeling is in het beste geval amateuristisch geweest. Gelukkig heeft MVV intern al maatregelen genomen om herhaling te voorkomen, al weet iedereen dat je daarmee het voorschot van NOW niet alsnog gestort krijgt. In het persbericht heeft MVV de zaken nogal cryptisch omschreven, dat is wel zo netjes (misschien te netjes, maar niemand heeft er baat bij personen verder te beschadigen). De informatievoorziening is in eerste instantie gericht op de stakeholders zoals sponsoren etc. naar ik heb begrepen. Dat lijkt mij verstandiger dan dit allemaal via de journalisten van de Leugeneer te spelen en daar zit blijkbaar wat frustratie bij Visser en consorten gezien zijn vileine artikel. Om de ontstane onrust onder supporters te temperen zou het wel verstandig zijn om meer open kaart te spelen want ook supporters zijn stakeholders in dit alles natuurlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, jovkle, Kletswief, Boer458, Boschpoort, Burgundian043

10 juni 2021 11:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV algemeen #7091
Ik heb weinig toe te voegen aan de woorden van Porthos.
Maar ik doe het toch:

Vooropgesteld, MVV heeft een stomme fout begaan en de uitspraak van de rechter is even logisch als terecht. Punt. Het beroep dat MVV heeft ingesteld was natuurlijk kansloos maar als MVV dat niet gedaan had was de directie verweten dat ze het er maar bij hebben laten zitten.

In de uitspraak is overigens wel iets te lezen over de achtergronden waartegen dit gebeurd is.
De verantwoordelijke medewerker bij eiseres kampte met een burn-out. Hierdoor is onder meer de deadline voor de NOW-2 aanvraag uit het oog verloren. Er liepen in die periode meerdere belangrijke deadlines, zoals inzake de jaarcijfers, de subsidieverantwoordingen, de transferperiode en de aanvraag voor het voorschot op grond van de NOW-2. Voor wat betreft de NOW-2 aanvraag kwam de verantwoordelijke medewerker van eiseres er te laat achter dat niet de datum 15 november 2020 gold (van de vaststelling van de subsidie), maar dat de aanvraag met betrekking tot het voorschot op grond van de NOW-2 uiterlijk 31 augustus 2020 moest zijn ingediend.

Een vrij essentiele medewerker met een burnout, in een hele drukke periode. Voeg daarbij een relatief onervaren AD en een overigens zeer kleine organisatie en iets van de blunder is wel verklaarbaar.

De stelling van Napoleon dat bestuur en directie hierom moeten opstappen is natuurlijk onzinnig. Elsen als TD en het bestuur van de stichting gaan hier sowieso niet over. Stel dat Noor, Elsen als directie en Joris &co als bestuur opstappen. Hoe kan het in het belang van de club zijn om op dit moment volkomen stuurloos te zijn? Gezien de moeite die het kost commissarissen te vinden is het niet realistisch te veronderstellen dat er meteen opvolgers voor deze heren klaar staan.

Het moet nu klaar zijn. Fout moet erkend worden maar het opstappen van wie dan ook is op dit moment niet in het belang van de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Frank Salemans, daan4suz, Ben Salemans, aait wief, opadiehard, Lassie80, jovkle, Kletswief en7 andere mensen hebben ook bedankt..

10 juni 2021 12:41
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #7092
Ongelofelijk en daarom wordt het nooit wat met deze club alles met de mantel der liefde bedekken!

Hoe wil je ooit nog een sponser binnen halen als ik een bedrijf had en je zou als mvv zijnde bij mij aan kloppen zou ik je voor gek verklaren en de deur uit schoppen.

Mijn liefde voor deze club is enorm groot maar het is de afgelopen 10 tallen jaren naar een nulpunt gezakt het is tijd om net zoals al mijn voorgangers er een punt achter te zetten dit is niet meer geloofwaardig.

Wesley zei het al eens je kunt het geld beter in de Maas gooien dan blijft het nog ff drijven……

10 juni 2021 13:14 10 juni 2021 13:15 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7093
Wat gebeurt is, mag je nimmer bij de medewerker leggen. Weet niet welke functie deze medewerker had, maar de persoon daarboven weet daarvan af en moet in de eerste plaats zorgen dat zaken worden gecheckt en opgevolgd. Lijkt mij eerder een verhaal om de rechter te overtuigen NOW alsnog toe te kennen. Het feit dat dit al 26 mei bekend was en nu pas bekend wordt door de media, voedt het idee dat men dit liever stil had gehouden. Dat mvv maar aangeeft welk bedrag het netto omgaat, want niet begroot etc en niet op gerekend, trapt niemand in. Zijn genoeg andere kosten met daartegenover nagenoeg geen opbrengst. Het eigen vermogen moet afgelopen drie jaar verdampt zijn zou je zeggen. Je zult bijvoorbeeld bij vzm als vrijwilliger je het laplazarus gewerkt hebben om elke euro voor mvv binnen te halen. We weten echter allemaal ook hoe het verder gaat. We vloeken en denken, tuurlijk weer alleen bij MVV en langzaam bezinkt 't. De stofwolken dalen, velen willen weer naar het stadion na al die tijd en schaffen toch een sk aan. Alleen sponsoren behouden of nieuwe sponsoren aantrekken met zo'n amateuristische actie in het achterhoofd is toch net iets anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Boer458

10 juni 2021 13:46
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7094
Blunder vaan groet formaat, jao, medewerker de schuld geeve nein, controle directie gefaald, jao, begrijpelijk frustratie beij supporters want zoek blijf ut twie stappe veuroet en drei achteroet, tevens gein gooj beurt in de ouge vaan meugelijke investeerders. Echter ut feit ligk d'r dus niks mie aon te doen. Ut liek miech beter um creatief met te dinke wie MVV ut boete salaris aontrekkelijk kin maake veur speulers um heij te koume voetballe.
Iech deenk tot unne speuler oet de Ierste divisie neet ech finansjeel oonaofhaankelijk kin weure vaan ut voetbal. Zow ut un idee zien um boete ut voetbal un opleiding aon te beeje same met unne sponsor? Ut zow daan sjoen zien um unne sponsor te hubbe es bijveurbeeld NCOI, ut is mer un idee

10 juni 2021 15:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7095
Wil toch even op Boschpoort reageren , ik denk dat t helemaal niet onzinnig is om in ieder geval de directeur op non -actief te zetten door deze enorme blunder
De man is jaren ondernemer en het zou geen punt moeten zijn om tijdig die NOW2 in te dienen die moet gewoon op je netvlies staan daar is het bedrag simpel te groot voor ! Dat hij geen ervaring in het voetbal heeft doet daar niks aan af maar je moet wel bij de les zijn en tevens was het voor iedere ondernemer/onderneming nieuw die NOW !

Maar dat MVV nog maar steeds één RVC lid heeft is alles zeggend over het vertrouwen wat leeft bij velen , en vooral velen die zich hier ook niet uitspreken . MVV is al 6 maanden bezig met die zoektocht en ik verzeker je dat de "status" van de huidige AD grote invloed heeft op het instappen van kandidaten als RVC lid . Men wil zijn handen gewoon weg niet branden aan dit dossier , mensen die RVC lid zijn of worden hebben wat te verliezen als ze niet uitkijken !

Noor is als ZZPér in dienst van MVV , heeft een maand opzeg termijn . Ontbindt het contract en maak Tom Daemen de nieuwe AD . IK vind dat echt de beste keuze . Om een aantal redenen . Tom ligt goed bij commercie en supporters , is een jongen die stappen maakt en nog gaat maken en heeft ook wel de gun factor
Tom heeft de nodige jaren al ervaring als voetballer maar ook bij MVV als medewerker en met Tom gebeuren geen gekke dingen , het is een integere degelijke gast . Wellicht nog iets aan de jonge kant maar mijn vertrouwen heeft hij.
MVV moet af van het cowboy imago en MVV moet koers laten zien , en fouten tot een minimum beperken , zo als ik Tom heb ervaren werkt hij nauwkeurig en betrouwbaar

Dan zou ik de ledenraad het huidige bestuur laten vervangen tijdelijk en met de nieuwe AD snel die stappen gaan maken richting RVC zodat bestuur ook naar de achtergrond gaat.
Voor Tom moeten er 2 nieuwe mensen op commercie komen , een topper kan ik hem zo aanbieden , werkzaam in het voetbal een leuke en gevatte dame en weet van wanten en doorpakken . IK vind ook dat er meer vrouwen bij MVV in de commercie moeten komen . Die 2de moet geworven worden .

Zo zou ik het doen op dit moment , 250.000 niet ontvangen is te veel om voorbij te laten gaan.

Tijd voor maken pagina: 0.614 seconden