>
Ontvangen bedankjes 1546
Napoleon schreef : Gefeliciteerd MVV , en eigen gefeliciteerd Tom Daemen , de architect achter deze deal ! Al jaren mee bezig en nu het gokken ( online open gaat) heeft hij deze deal kunnen afronden !
Echt gaaf voor Tom en MVV, toont maar weer eens aan dat Daemen echt niet iemand is die je met een korte broek ergens na toe stuurt ( misschien in dit weer wel ) maar over veel kwaliteiten beschikt !
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
bokkesprongen schreef : Um hoevuel duitte geht ,t per jaor ~?
ASR schreef :
Per jaar? Het is maar een contract voor een jaar. Daar blijkt niet heel veel vertrouwen uit eigelijk. Zonde ook om de presentatie op de tenues van vorig seizoen te doen...
Maar we zijn blij met iedere euro.
De_Lange schreef : Mooi om te zien dat het gelukt is in deze zware tijden om toch een hoofdsponspor / partner te vinden. Al is het maar een jaar, kan net weer dat beetje lucht geven naar de toekomst.
Wel stoor ik me aan de foto's van de presentatie met het shirt. ik zie hier totaal niet de professionaliteit in die ze zo voor ogen hebben bij MVV. Ze staan daar in hun dagelijkse kloffie. Ik vind om een professioneling uitstraling the creeren, je ook zo zult moeten kleden bij dergelijke presentaties. Zorg bij zo'n activiteit dat je er als MVV gelikt op staat dus in strakke kleding die professionaliteit uitstraalt. De foto's op sociale media spreken voor mij persoonlijk niet veel ambitie uit.
ik hoop toch dat ze bij bezoeken aan potentiele sponsoren, hier wel aandenken want hoe wil je iets professioneel verkopen als je zelf als niet eens dat gedachte goed uitstraalt.
In mijn ogen zou met de aanpassing van de kledij er dus ook al een kwaliteit slag gemaakt kunnen worden.
Al met al, toch goed nieuws.
De_Lange schreef : Het gaat mij niet alleen naar Noor toe, het gaat me om het totaal plaatje. Voor een dergelijk moment zorg je gewoon dat je als visite kaartje van MVV er gelikt uitziet en dus in ieder geval in pak staat.
Voor mij is er in het totale plaatje geen professionaliteit te bespeuren en ik kan er niet aan afzien. Waarom niet een gelikte video maken, zoals ze bij speler presentatie doen. Ziet er direct krachtiger uit of zorg voor een foto met uitstraling.
Zo iets zou met gezond verstand al zelf bij de M&C afdeling moeten opkomen en anders zou de fotograaf zou zelf ook met zo'n voorstel moeten komen, hij zou best met MVV mogen meedenken / adviseren.