MVV algemeen

14 juni 2021 15:47 14 juni 2021 15:50 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7141

Napoleon schreef : Gefeliciteerd MVV , en eigen gefeliciteerd Tom Daemen , de architect achter deze deal ! Al jaren mee bezig en nu het gokken ( online open gaat) heeft hij deze deal kunnen afronden !

Echt gaaf voor Tom en MVV, toont maar weer eens aan dat Daemen echt niet iemand is die je met een korte broek ergens na toe stuurt ( misschien in dit weer wel ;-) ) maar over veel kwaliteiten beschikt !

Wat denkt U dokter hoe gaat mijn neus eruit zien na de operatie,,ach zei de arts het is en het blijft een gok,,....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bromsnor-West

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2021 16:21
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV algemeen #7142
Tussen al dat gezeik toch een positieve noot. Fijn!

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

14 juni 2021 19:35
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV algemeen #7143
Achja, alles is beter dan " drink water" of een groot vak met 6 verschillende sponsortjes op het shirt...

14 juni 2021 19:38
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7144
Um hoevuel duitte geht ,t per jaor ~?

14 juni 2021 19:56
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7145

bokkesprongen schreef : Um hoevuel duitte geht ,t per jaor ~?

Per jaar? Het is maar een contract voor een jaar. Daar blijkt niet heel veel vertrouwen uit eigelijk. Zonde ook om de presentatie op de tenues van vorig seizoen te doen...
Maar we zijn blij met iedere euro.

14 juni 2021 21:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7146
Toegegeven, een sponsor met potentie. Zeker nu de achterkant van de Geusselt volgens mij nog steeds leeg staat, waar je prima een speelhal kunt maken. Grote parkeerplaats, centrale locatie en vlakbij de Loper. Wie weet liggen er kansen voor zoiets.

15 juni 2021 00:59
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7147

ASR schreef :

Per jaar? Het is maar een contract voor een jaar. Daar blijkt niet heel veel vertrouwen uit eigelijk. Zonde ook om de presentatie op de tenues van vorig seizoen te doen...
Maar we zijn blij met iedere euro.

Hoe kom je erbij dat dit maar voor 1 jaar is?
Supergame is een partnership aangegaan met MVV, dwz dat zij zich voor een bepaald percentage hebben ingekocht mijn inziens.

15 juni 2021 05:43
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7148
Gewoon het bericht lezen. Er staat duidelijk: MVV is de deal aangegaan voor de duur van één jaar...

15 juni 2021 10:31
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7149
Mooi om te zien dat het gelukt is in deze zware tijden om toch een hoofdsponspor / partner te vinden. Al is het maar een jaar, kan net weer dat beetje lucht geven naar de toekomst.

Wel stoor ik me aan de foto's van de presentatie met het shirt. ik zie hier totaal niet de professionaliteit in die ze zo voor ogen hebben bij MVV. Ze staan daar in hun dagelijkse kloffie. Ik vind om een professioneling uitstraling the creeren, je ook zo zult moeten kleden bij dergelijke presentaties. Zorg bij zo'n activiteit dat je er als MVV gelikt op staat dus in strakke kleding die professionaliteit uitstraalt. De foto's op sociale media spreken voor mij persoonlijk niet veel ambitie uit.
ik hoop toch dat ze bij bezoeken aan potentiele sponsoren, hier wel aandenken want hoe wil je iets professioneel verkopen als je zelf als niet eens dat gedachte goed uitstraalt.
In mijn ogen zou met de aanpassing van de kledij er dus ook al een kwaliteit slag gemaakt kunnen worden.

Al met al, toch goed nieuws.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

15 juni 2021 11:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV algemeen #7150
Helemaal eens met De Lange.
De Algemeen Directeur is ook niet bepaald een voorbeeld van representativiteit. Erg amateuristisch om zo een nieuwe hoofdsponsor te presenteren.
Maar ik ben blij dat er weer een een sponsornaam (één sponsornaam) op het shirt staat.

15 juni 2021 11:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7151

De_Lange schreef : Mooi om te zien dat het gelukt is in deze zware tijden om toch een hoofdsponspor / partner te vinden. Al is het maar een jaar, kan net weer dat beetje lucht geven naar de toekomst.

Wel stoor ik me aan de foto's van de presentatie met het shirt. ik zie hier totaal niet de professionaliteit in die ze zo voor ogen hebben bij MVV. Ze staan daar in hun dagelijkse kloffie. Ik vind om een professioneling uitstraling the creeren, je ook zo zult moeten kleden bij dergelijke presentaties. Zorg bij zo'n activiteit dat je er als MVV gelikt op staat dus in strakke kleding die professionaliteit uitstraalt. De foto's op sociale media spreken voor mij persoonlijk niet veel ambitie uit.
ik hoop toch dat ze bij bezoeken aan potentiele sponsoren, hier wel aandenken want hoe wil je iets professioneel verkopen als je zelf als niet eens dat gedachte goed uitstraalt.
In mijn ogen zou met de aanpassing van de kledij er dus ook al een kwaliteit slag gemaakt kunnen worden.

Al met al, toch goed nieuws.

Eentje heeft zich aangepast aan de sponsoren zelf ! ;-)

Daarnaast Ik vind dat Tom met polo er netjes opstaat ... daarbij is Tom altijd net gekleed daar is echt niks van te zeggen, maar misschien was club kostuum nog netter geweest , maar goed !
Je bedoelt meer naar Noor, tja ziet er niet uit... is dat cup A ?? ;-) maar idd het gaat richting tokkies niveau , het heeft geen enkele uitstraling en blijkbaar vind hij dat hij niet in een nette polo, blouse of wat dan ook daar moet staan ?!
Ze moeten idd maar een ophouden met het woordje professionaliseren te pas en te onpas gebruiken .
Kijk die sponsor die mag in zijn zwembroek staan dat is hun pakkie aan ! die van MVV moeten iets uitstralen .

15 juni 2021 11:35
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7152
tom is altijd sportief gekleed .

noor snap niet waarom hij op elke foto moet staan .

verder ze moeten zelf weten wat ze aan hebben in mijn part staan ze allemaal in hun onderbroek

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

15 juni 2021 11:40
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7153
Het gaat mij niet alleen naar Noor toe, het gaat me om het totaal plaatje. Voor een dergelijk moment zorg je gewoon dat je als visite kaartje van MVV er gelikt uitziet en dus in ieder geval in pak staat.

Voor mij is er in het totale plaatje geen professionaliteit te bespeuren en ik kan er niet aan afzien. Waarom niet een gelikte video maken, zoals ze bij speler presentatie doen. Ziet er direct krachtiger uit of zorg voor een foto met uitstraling.
Zo iets zou met gezond verstand al zelf bij de M&C afdeling moeten opkomen en anders zou de fotograaf zou zelf ook met zo'n voorstel moeten komen, hij zou best met MVV mogen meedenken / adviseren.

15 juni 2021 11:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7154

De_Lange schreef : Het gaat mij niet alleen naar Noor toe, het gaat me om het totaal plaatje. Voor een dergelijk moment zorg je gewoon dat je als visite kaartje van MVV er gelikt uitziet en dus in ieder geval in pak staat.

Voor mij is er in het totale plaatje geen professionaliteit te bespeuren en ik kan er niet aan afzien. Waarom niet een gelikte video maken, zoals ze bij speler presentatie doen. Ziet er direct krachtiger uit of zorg voor een foto met uitstraling.
Zo iets zou met gezond verstand al zelf bij de M&C afdeling moeten opkomen en anders zou de fotograaf zou zelf ook met zo'n voorstel moeten komen, hij zou best met MVV mogen meedenken / adviseren.

begrijp je insteek wel, ze hebben te veel het van de "daken willen schreeuwen" uit drukken in een foto/afbeelding of moment , en dat kan zeker anders
Ik heb vaker geroepen betrek de UM Maastricht ( de kunstacademie) had hier een geweldige uiting voor verzonnen , geloof me ! ;-)

ik zal wel weer een batterij aan kritiek over me heen krijgen maar ik heb vaker gezegd , sinds Noor er zit wordt al het positieve nieuws zo tendentieus gebracht dat ik er bijna misselijk van wordt. Dit is echt de stijl van Noor , en de een zal t geweldig vinden en velen vinden t niks
Op social media gaan zelfs al foto's rond waar Noor van deze foto is afgeknipt en niet eens meer te zien is , allen die 2 Supergamers en Tom
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

15 juni 2021 12:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #7155

Het is volgens de berichten een 1 jaar contract , je moet je voorstellen dat zo'n deal circa 100.000 moet opleveren
En afgezien van je positie dus bv hoe hard heb je t geld nodig , hoeveel andere partijen zijn er die de plek willen kan het oplopen tot 150.000 maar ook naar 80.000. Dat hebben we vorig jaar gezien toen in principe "niemand" alleen op het shirt wilde

Ik schat het dus op 100.000 !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden