MVV algemeen
- jovkle
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
01 Jun 2021 19:38Ik heb MVV een mail gestuurd en wacht hun reactie af. Ik wil het liefst mijn eigen plaats terug.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
01 Jun 2021 21:34 - 01 Jun 2021 21:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Bromsnor-West
-
- Junior Member
-
01 Jun 2021 23:06Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
02 Jun 2021 06:26MVVke wrote: In principe is nog niks bekind euver wat de stand vaan zake is aongaonde de verpliechde tes waanzin. En es dat nog neet bekind is, daan pas 'ch.
Heij utzelfde, iech dink dat iech ouch pas .......
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
02 Jun 2021 09:37Zwegel wrote:MVVke wrote: In principe is nog niks bekind euver wat de stand vaan zake is aongaonde de verpliechde tes waanzin. En es dat nog neet bekind is, daan pas 'ch.
Heij utzelfde, iech dink dat iech ouch pas .......
Zoe deenk iech dr ouch euver. Gaon neet eerdere kier 'n stekse in m'n neus duije.
Plus iech gaon neet nog ns 'n seizoen 'n kaart kaope en kin straks mer 'n paar wedstrijde goon.
Iech hub geine ezel in d'n hoof stoon dee geld sjiet. Daan geef iech 't liever urrigens aanders aon oet, hoe iech dr wel plezier vaan kin hubbe
- Hill28
-
- Visitor
-
02 Jun 2021 11:45 - 02 Jun 2021 11:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
02 Jun 2021 12:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tommyd
-
- Junior Member
-
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
02 Jun 2021 15:17Ik ben gevaccineerd en heb Covid gehad. Ik verwacht niet als deze trend zich zo doorzet dat we iedere thuiswedstrijd getest dienen te worden. Ik kan niet wachten dat de eerste oefenwedstrijden zich gaan aandienen.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Jun 2021 09:52 - 03 Jun 2021 10:10Dus met loslating van de anderhalve meter en zonder mondkapjes,de versoepelingen worden steeds meer naar voor geschoven dan kun je er toch vanuit gaan dat testen ook niet meer verplicht zijn bij aanvang van de competitie?....mvrgr Opa.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
- Mestreech
-
- Junior Member
-
- pinobel
-
- Platinum Member
-
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
03 Jun 2021 15:16Zou hier nu iemand met een strak plassertje dit lezen of met zeer veel afgunst.
Stap voor stap naar de Eredivisie. LAOT US DRUIME!
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
03 Jun 2021 16:16MVV slaat de handen ineen met de Universiteit Maastricht. Beide partijen gaan met ingang van het nieuwe voetbalseizoen samenwerken.
In eerste instantie is de samenwerking op het vlak van de jeugdopleiding van de club. Het is de bedoeling dat er later op meer vlakken wordt samengewerkt.
Er zal bij de MVV Academy gestart worden met deze samenwerking bij de teams van U11, U12 en U13. Dit zal voornamelijk gebeuren op het gebied van bewegen, slaap, voeding en motorische vaardigheden. Namens de Universiteit Maastricht zal prof. dr. Stef Kremers, hoogleraar Gezondheidsbevordering, het initiatief ondersteunen.
Dagboek
De doelstelling van het project is om een gezonde basis te leggen voor betere sportieve prestaties in de toekomst. In het project zullen naast de spelers en de staf ook de ouders betrokken worden. Zo zullen de jonge talenten onder meer aan het begin van het nieuwe voetbalseizoen een dagboek bij gaan houden en worden de motorische vaardigheden getest.
De trainers zullen in hun scholing worden geïnstrueerd hoe zij de voetbaltalenten hierin het beste kunnen ondersteunen. De ouders krijgen een thema-avond aangeboden om zo bewustwording en kennisoverdracht te stimuleren.